I'm gay? -8-

739 20 19
                                    

דין

הבוקר הגיע פכחתי את עיניי וכיבתי את השעון השעה הייתה שבע וחצי,

שמתי לב שאני לא בחדר שלי זו לא המיטה שלי,  הסתכלתי על החדר צבעו של הקיר היה לבן משעמם המיטה גדולה הסדין שלה היה בצבע כחול כהה ליד המיטה היה שידה קטנה, מול המיטה היה ארון בגדים צבעו היה חום.

לפתע משהו פתח את הדלת וראיתי את רפאל?? אני חושב שאני הוזה אין מצב שזה רפאל, למה היינו באותה מיטה.. אין מצב מה הזדיינו לא לא לא זה לא קורה לי אנחנו לא שכבנו נכון??

"רפאל אנחנו שכבנו?" שאלתי בישירות הוא היה בהלם מהשאלה ולא הבין אם אני צוחק או לא הוא קלט שאני רציני וענה "לא לא א-אנחנו לא שכבנו" אמר בקול מבוייש אני חושב שהבחתי אותו,
"רפאל מה אני עושה פה?" שאלתי "אתה באמת לא זוכר?" שאל "תענה על השאלה שלי" אמרתי בכוחניות "טוב אז אתה באת אתמול בלילה בשעה כל כך מאוחרת אמרת לי שהייתה במסיבה נכון?" "כן" אמרתי "טוב בכל מיקרה איך אתה מרגיש?" שאל "אני ב-" וישר הקאתי על הריצפה פאק!! "פאק רפאל אני כל כך מצטער" אמרתי "דין לך לישטוף את הפנים, תלך ימינה עד הסוף ושם השירותים" אמר "לא מה פיתאום אני יעזור לך הרי אני עשיתי את הבלגן" "לא הכל בסדר לך"אמר נאנחתי קמתי מהמיטה ויצאתי לשירותים, נכנסתי שטפתי את פניי במים הקרים פכחתי את עיניי והסתכלתי על עצמי במראה, חשבתי על רפאל הוא כל כך אדיב ומתחשב אני פשוט כל כך רוצה לנ- פאק! לא דיי, אני לא רוצה לעשות שום דבר , רפאל הוא רק ידיד שלי ולא היה יותר מיזה, אני פשוט חייב להוציא אותו מהראש שלי.

יצאתי מהחדר השירותים והלכתי לחדר של רפאל, פתחתי את הדלת וראיתי את רפאל מנקה את מה שאני עשיתי הלכתי עליו אמרתי "רפאל הוא אני יעזור לך" "לא באמת הכל בסדר, אתה שתית יותר מידיי אתמול בלילה, בטח גם כואב לך הראש את תנוח קצת אני גם אביא לך כדור לכאב ראש טוב?" אמר וחייך עליי, החיוך שלו פאק הוא כל כך יפה, החיוך שלו ממיס אותי , חייכתי אליו בחזרה ואמרתי "טוב".

רפאל סיים לנקות ולא היה לי כלכך נעים שהוא ניקה את מה שאני עשיתי אבל הסדר, הוא יצא מהחדר ואמר שהוא הלך להביא לי כדור לכאב ראש. לאחר כמה דקות חזר עם כוס מים וכדור לבן "הינה כך" אמר הושיט לי את הכוס מים והכדור הסתכלתי על זה הוא גיחך ואמר "זה לא רעל אל תדאג" חייכתי ושתיתי את הכדור "אני צריך ללכת כדי שאני אוכל להתארגן לבית ספר" "מה כן בטח ברור" אמר קצת באכזבה אני חושב, "תודה רפאל על הכל נתראה בבית ספר" אמרתי ויצאתי מדלת החדר שלו ירדתי במדרגות והייתי בכיוון היציאה אך משהו עצר אותי הסתובבתי אליו "או היי אני אמא של רפאל מי אתה" אמו שאלה "אני דין ידיד של רפאל ואני בדיוק בדרך החוצה אז ביי" אמרתי קצת בחוסר סבלנות "אוקיי טוב להתראות דין" אמרה בחיוך שהיה כל כך דומה לחיוך של רפאל הוא- לא דיי מספיק לחשוב על רפאל.

I'm Gay?  (boy×boy)Where stories live. Discover now