דין
יום ראש נגמר תודה לאל!
עכשיו אני וחברי תום בדרך הביתה. תום אמר שהיה היום מסיבה אתם יודעים סמים אלכוהול זיונים וכיף אחד גדול!
אני ותום המשכנו לדבר וללכת אמרתי שאני יאסוף אותו מהבית ונלך "מתי המסיבה בכל מיקרה?" אמרתי "21:00 מתחילה המסיבה" אמר תום " אני אקח אותך בשעה תשעה וחצי טוב?" "בסדר אחי". עצרנו בבית של תום ואמר "ביי דין נתראה עוד מעט" "כן... עוד מעט" אמרתי בקול חלש כי הלך כבר. אני ותום לא גרים כל כך קרוב, אני עוד שני רחובות מהבית שלי.
בכל אופן אני חושב שפגעתי קצת ברפאל כי למרות שאני זה שניסה לנשק אותו אני תקפתי אותו והוא לא עשה דבר, אני לא לא יודע מה עבר עליי באותו רגע. אני לא יודע
אני לא גיי אני אוהב בנות אני לא יודע מה קורה לי רק היום פגשתי אותו וכבר הילד הזה במחשבות שלי, אני כבר לא יודע מי אני אולי אני גיי? לא!.
____הגעתי לבית שלי פתחתי את הדלת ולא היה אף אחד, בשעות כאלו אמא לא בבית ואבא שלי אותו הדבר גם בעבודה, את אבא שלי אני לא רואה הרבה כי כל מה שמעניין אותו זה עבודה,גם שאני רואה אותו לא אכפת לו ממני.
אחותי הלכה לחברה אז אני לבד. העברתי את היום בלהיות בטלפון, עד שהגיע השעה שמונה בערב אז אני הולך להתחיל להתארגן למסיבה הלכתי לארון שלי פתחתי אותו ולקחתי ג׳ינס שחור קרעים חולצה קצת גדולה עם פסים אדומים ולבנים לקחתי גם ג׳קט אולי היה לי קר הג׳קט היה בצבע ירוק כהה,סיימתי להתלבש שמתי בושם וסידרתי את שערי השחור. יצאתי מהחדר שלי הלכתי לסלון ראיתי שהשעה שמונה וחצי אז אני בזמן טוב.
יצאתי מהבית נעלתי את הדלת והלכתי למכונית שלי פרארי כן המשפחה שלנו עשירה מאוד.
_____
תום פתח את דלת המכונית ניכנס ואמר "וואו אחי אתה נירה מושקע" "ברור שאהיה מושקע אני רוצה זיונים" אמרתי "כן...." תום אמר נישמע כאילו הוא רוצה להגיד עוד משהו,
"נו מה אתה רוצה להגיד" נאנחתי
"דין אתה לא רוצה כבר להפסיק עם כל הסטוצים האלו, תמצא כבר בת זוג" אמר, התעצבני כי אני לא אוהב לדבר על הנושא הזה.אמרתי "תום תתעסק בדברים שלך" אמרתי בכעס כי אני לא רוצה לדבר על זה! "אבל למה אתה לא רוצה, אתה רוצה להיות כל החיים שלך לבד!?" כן זה מה שאני רוצה, אז תעזוב את זה לא עינייך!"
נהיה שקט עד שהגענו למסיבה יצאתי מהמכונית וגם תום נעלתי והלכתי בלי לחכות לו,
"דין אני מצטער אתה צודק זה לא עיניין שלי, אני פשוט דואג לך אני לא רוצה שתהיה לבד כל החיים."
אמר תום , נאנחתי ועצמתי את עיני
"אני מבין את הדאגה אבל אל! הכל בסדר איתי אני לא רוצה לבנתיים זוגיות טוב לי עם סטוצים" "בנתיים?" "מה כן בנתיים" אמרתי בבילבול, "טוב אחי בוא ניכנס למסיבה המזויינת הזו ונהנה כן?
" כן יאאלה בוא".נכנסנו למסיבה היה שם הרבה אנשים, הלכתי עם תום למקום איפה שכל השתייה החריפה, מזגנו לתוך הכוס והלכנו אל תוך הרחבה ולפתע אני רואה את רפאל לא הבנתי למה הוא פה.
עזבתי את תום והלכתי אליו, הראש שלו שוב היה כלפי מטה והתעצבנתי כי הוא צריך להרים את הראש כי הוא כל כך יפה- לא לא לא לא, ממש לא רק לבת אני אומר שהיא יפה.
ניערתי את ראשי והתקדמתי עליו והרמתי את ראשו אם שתי ידיי והוא הסתכל עליי במבט מבוייש ולא כל כך נהנהרפאל ישב בספה עם עוד חבר שלו אני חושב, חברו הסתכל עליי במבט של מי אתה,
סובבתי את ראשי אל רפאל ואמרתי לו "מה אתה עושה פה?" רפאל ענה "אני לא יודע" "מה לא יודע אתה פה איתי כדי להנות ריף" (זה השם חיבה של רפאל ה.כ) חברו ענה "ומי אתה?" שאלתי
"אני החבר הכי טוב של רפאל נכון ריף?" "כ-כן"
"אה לא הצגתי את עצמי שמי אלכסנדר אבל אני מעדיף אלכס".לא יודע למה אבל הרגשתי סוג של קינאה כי איך שאלכס נגע ברפאל- לא אני ממש לא אמור לקנאות לו הוא גבר אני לא הומו. "ואתה?"
"שמי דין" אמרתי באדישות "ריף דיבר עלייך המון"
"לא אני לא"רפאל הזעיף את פניו ואני ראיתי את זה כחמו- לא הוא לא, "טוב ביי" אמרתי "ביי להתראות היה נעים להכיר" אלכס אמר "ביי" שמעתי את רפאל אומר אומר בשקטחייכתי לעצמי כי רפאל חמוד, כן הוא חמוד אני מודה אבל אני לא אוהב אותו!
בכל אופן הלכתי לישתות._________
xoxo ❤️
YOU ARE READING
I'm Gay? (boy×boy)
General Fiction#פעמיים מקום ראשון ב-boy×boy #מקום שני ב-gays #מקום שלישי ב- הומואים _________ "דין ג׳ונסון.." "רציתי לישאול אותך רק שאלה אחת" רפאל אמר "כן רפאל טיילור(?)" "אתה גיי?" ____________________ מה יקרה שדין יפגוש את רפאל שרק התחיל ללמוד בתיכון? מכיל:...