דין
הבוקר הגיע ואיתו הזמן לקום לבית ספר, השעון צילצל סגרתי אותו בכעס, פכחתי את עיניי וקמתי מהמיטה. כאב לי כל כך הראש לפעמים אני חושב למה אני שותה כל כך הרבה, מצד אחד זה כיף כי אתה לא מרגיש אף דאגה או שליטה אבל מצד שני שאתה קם יום אחרי ואז חוטף איינגובר וזה לא הכי נעים בעולם תאמינו לי!
יצאתי מהחדר שלי והלכתי לשירותים, ניכנסתי למקלחת, התקלחתי מהר לקחתי מגבת ועטפתי את גופי התחתון ויצאתי מחדר זה.
לבשתי סקיני ג'ינס אפור עם קרעים וחולצה שחורה עם כיתוב "fuck you" גיחכתי ממה שרשום על החולצה שמתי נעלי נייק בצבע ירוק ויצאתי מהחדר שלי, ירדתי במדרגות וראיתי את אמא שלי ובר "בוקר טוב מתוק שלי איך אתה?" אמא אמרה לשאלה" בוקר טוב אמא והכל בסדר תודה" אמרתי לאימי " דנדוש נכון שאתה אוהב אותי?" בר שאלה וישר ידעתי שהיא רוצה לבקש ממני משהו "בר מה את רוצה?" שאלתי החוסר סבלנות, "אתה יכול בבקשה לקחת אותי ואת חברתי לבית ספר בבקשה" בר אמרה לא הבנתי למה כי יש לה מכונית משלה "לא" אמרתי ישר בלי זיוניי שכל, אמא הסתכלה עליי במבט של אני ארצח אותך אני לא אוהב את המבט הזה, נאנחתי ואמרתי " טוב בסדר אבל אל תחפרי עם חברתך" "בסדר תודה" אמרה בר התלהבות "כן כן בטח" גלגלתי עניים.
"דין כך את הכריך שלך וגם את בר אני לא רוצה שתארחו" אמרה אימי "טוב בר את באה?" שאלתי היא הינהנה בחיוב לקחתי את הטלפון שלי והתיק ויצאתי אם בר לכיוון האוטו, פתחתי את המכונית וניכנסתי למושב הנהג והיא מאחור "למה את יושבת מאחור?" שאלתי בבילבול היא אמרה "כי אני רוצה להיות ליד חברתי" "טוב" הנעתי את המכונית ונסעתי לביתה של חברתה.
_____
הגענו לבית של חברת, אלין זהו שמה באה וניכנסה למכונית ישבה ליד אחותי "בוקר טוב דין" "כן....בוקר" אמרתי באדישות ולא יחסי לך חשיבות יותר מידיי.
אלין ובר דיברו.
מידי פעם אלין הסתכלה עליי אני חושב שהיא מחבבת אותי חשבתי לעצמי עם היא רוצה שאני יזיין אותה שפשוט תבקש. הגענו לבית ספר בר ואלין יצאו מהמכונית "תודה דין" בר אמרה ונישקה אותי על הלחי " כן בטח יום טוב בר" אמרתי "ביי דין" אמרה אלין בקול סקסי? טוב היא מוזרה שניהן הלכות לכיוון בית ספר.אני נעלתי את המכונית שלי ויצאתי גם אני לכיוון בית ספר,
ראיתי את תום יושב בספסל כשהוא תוך כדי מעשן ישבתי לידו " בוקר טוב דין איך אתה?" שאל תום והביא לי את הסיגריה "בסדר תודה" עישנתי את הישן הסמיך שניכנס לראותיי ויצא החוצה.
"דין מה קורה בינך לבין הילד שהיית אתמול איתו?" שאל תום ניחשתי שהוא מתכוון לרפאל, עניתי לו "כלום לא קורה בינינו הוא סתם ילד זין" אמרתי באדישות "טוב בסדר אחי" אמר בחוסר אמון, מה הוא חושב שאני גיי? חח ממש לא "לא פשוט חשבתי שקורה משהו בניך לבין הילד" " אל תחשוב בשבילך זה פריבילגיה" אמרתי והוא התחיל לצחוק "יפה דין אהבתי" אמר היה צילצול מה שאומר שיש שיעור ראשון, אני ותום הלכנו לכיוון הבניין ונפרדנו, הוא הלך לכיתה שלו.
_
YOU ARE READING
I'm Gay? (boy×boy)
General Fiction#פעמיים מקום ראשון ב-boy×boy #מקום שני ב-gays #מקום שלישי ב- הומואים _________ "דין ג׳ונסון.." "רציתי לישאול אותך רק שאלה אחת" רפאל אמר "כן רפאל טיילור(?)" "אתה גיי?" ____________________ מה יקרה שדין יפגוש את רפאל שרק התחיל ללמוד בתיכון? מכיל:...