0.5

101 15 7
                                    

Selamm, uzun zamandır bölüm atmıyordum malum sınav haftası yaklaşmıştı. Her neyse bölüm atmaya geldim umarım hoşunuza gider ayrıca oy vermeyi de unutmayınn.😋

✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷

İkili biraz takıldıktan sonra geç olmuştu, birbirlerine iyi geceler diledikten sonra profesörden azar yememek için ikiside odalarina dağılmışlardı. Gece Fred Georgenin başının etini yiyor bir yandanda ağlıyordu.

"Fred! Kes ağlamayı içim şişti." Diye azarladı George.

"Ama, ama Vera. Ya sevmiyorsa beni."

"Aptal, elbette sevmez."

"Bak işte kendin de söylüyorsun." Dedi ve ağlamaya devam etti Fred.

"Of kesme bir sözümü Fred. Elbette sevmez çünkü daha yeni tanıştınız. İleride belki tavlarsın."

"Diyorsun George."

"Diyorum Freddie, diyorum. Şimdi sus ve yat zıbar."

Sabah saatlerinde hogwartsa telaş başlamıştı. Normal bir telaş değildi bu. Ertesi gün ateş kadehi yarışmasına katılmak için farklı okullardan öğrenciler geleceklerdi. Akşam yemeğinde onları ağırlamak Dumbledor için zor görünüyordu.

"Günaydin Ced."

"Günaydin Vera, erkencisin bugün."

"Evet ya, uyuyamadım doğru düzgün. Gel bahçeye çıkalım istersen." Diye teklif sundu Vera.

"Pekala, gel bakalım."

Uzun süre sohbet ettikten sonra dağıldılar akşam saatlerinde takrar buluştular cedric ve Vera bahçede. Biraz sohbetten sonra Fred elinde turuncu renkli bir çiçek ile ikilinin yanına yaklaşıyordu.

"Veracığım, duydum ki turuncu rengi seviyormuşsun. Bende ufak bir hediye getirmek istedim." Dedi Fred.

Elindeki ölümü insanlara iliklerine kadar hissettiren güzel çiçeği Veraya uzattı.

"Teşekkür ederim Fred ama ne gerek vardı." Dedi Vera. Çoktan yüzü kızarmıştı bile.

"İçimden geldi." Dedi Fred.

"Teşekkür ederim tekrar" samimi bir gülümseme ile Vera.

"Rica ederim." Diye cevap verdi Fred kıkırdadı ardından.

Birkaç saniye sessizliğin ardından Fred'in gözüne Vera'nın gülümsemesi takıldı. Farkına varmadan birkaç kelime döküldü ağzından.

"Çok güzel gülümsüyorsun."

Aniden duyduğu şeyle şok oldu Vera. Cidden öyle olduğundan emin değildi ama ona itâfen kurulmuş cümlenin hoşuna gittiği kesindi. Her gülümsediğinde bunu söyleyecek biri olmasını diledi içinden

"Ha şey, eee teşekkür ederim." Dedi Vera. Saçmaladığının farkındaydı ama 'kime ne' diye geçirdi aklımdan.

"Ee, ben gideyim o zaman." Dedi Fred anlık ağzından dökülen cümlenin farkına vardığı anda.

"Ee, sen git o zaman." Dedi Vera, kıkırdadı ardından.

Kısa bir süre sonra Fred ayrıldı yanlarından. Cedric aniden Veraya birşeyler söylemeye başladı.

"O az önce sana iltifat mi etti."

"Etti harbi." Dedi Vera sakince.

"Normalde pek aramız yok Fred ile ama bakacağız artık." Dedi Cedric ufak ve sahte bir sinir ile.

"Her neyse geç oldu baya, iyi geceler Ced."

"İyi geceler Veracığım."

Vera gryffindor ortak salonuna geldiğinde şöminenin önünde ki koltukta oturan Fred ve George ikilisine ufakça göz gezdirdi. Ardından ikisine de tatlı bir biçimde gülümseyerek iyi geceler diledi. Hızlı adımlar ile kızlar yatakhanesine çıktı.

"George, sen ne düşünüyorsun Vera hakkında."

"Ne düşüneyim ki iyi kız." Dedi George.

Elinde ki dergiyi bir hışım ile kapattı, dizini dizinden indirdi ve ikizine döndü
"Ee söyle bakalım Freddie, sen ne düşünüyorsun Vera hakkında peki."

"Bilmem.. Yani açıkçası son günlerde çok hoşuma gidiyor. Bakışları, gülüşü falan hatta onun hiperaktifliğini, utanınca cümle kuramamasını bile hoş buluyorum. İlgi alanlarını, ilgilendiği sporları, dinlediği şarkıları, en sevdiği rengi kısacası onun hakkında her şey ilgimi ve dikkatimi çekiyor. Uykulu halini, sesini, samimiyetini, davranışlarını beğeniyorum. Bakış açısı, geceleri hep açık tuttuğu penceresini bile biliyorum. Beni asla farketmeyecek olan gözlerinin rengini bile."

"Vay be." Diyerek eski haline geri döndü George.

"Ne, ne oldu George."

"Hiç, garip geldi sadece. Bu duyguları yaşaman güzel Freddie. Umarım üzülmezsin."

"Umarım Vera üzülmez de üzülmem."

"Ah be yeter, bu kadar aşk fazla kalbim kaldırmıyor. Ben uyumaya gidiyorum Freddie, iyi geceler sana ve Vera ila kuracağın hayallere."

✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷✷


Fıstıklı çikolatalarım umarım bölüm hoşunuza gitmiştir oy vermeyi unutmayın, iyi geceler.💕

Kırmızı ipler mezarlığı / Fred WeasleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin