1.0

108 12 6
                                    

Selaammm canlarımm cok söyleyeceğim birşey yok o yüzden hikayeye geçmeden oy vermeyi unutmayınn. İyi okumalarrr

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Gün neredeyse bitmişti, akşam yemeği saati yavaş yavaş yaklaşıyordu. Dersler bitmiş herkes odasına çekiliyordu.

Fred gözden kaybolmuştu. Vera ise odasına çıkıyordu.

"Oh, merhaba Vera. Yatağının üstüne biri bir şey bırakmış. Haberin olması için söyledim." Dedi çekingen bir tavırla.

İçten bir gülümseme ile "Teşekkür ederim Ginny." Dedi.

Yatağının yanına gitti, hırkasını çıkarttı. Eli üstünde ki nota erişti.

"Kazak senin için biraz büyük. Ama eminim sana, bana yakıştırdığından daha çok yakışır.
                                                               F.W. "

Vera heyecandan buz tutmuş elleriyle paketi açtı, kazağa dokundu. Sadece ellerinin değil yüreğinin de ısındığını fark etti.

Üzerine geçirdi kazağı hemen. Tahmin ettiği gibi büyük olmuştu.

Aynasının yanına gitti. Uzun uzun inceledi kendini.

Yemek saati geldiğinde Ginny ve Vera beraber yatakhaneden ayrıldılar. Vera ilk defa merdivenin sonunda ki pencerenin önünden geçerken üşümediğini hissettiğinde içini kaplayan huzur bambaşkaydı.

İnkar edemezdi Fred'in bu tatlı davranışından etkilenmişti.

Büyük salona indi, gryffindor masasına oturdu. Üzerinde ki bir çift gözü hissediyordu.

Kafasını kaldırdığında ona bakan Fred'i gördü.

"Yakışmış." Diye mırıldandı.

"Teşekkür ederim... Yani hem iltifatın için hemde kazak için."

Devam etti sözüne.

"Aslında hic gere-."

"Hayır, hayır. Sana benden daha çok yakışıyor yani gerek vardı."

"Ben tekrar teşekkür ederim.." dedi Vera utanarak.

İkisi de utançtan kıpkırmızı olmuştu, tek bir kelime daha etmeden akşam yemeklerini yediler.

Vera büyük salondan ayrılmadan önce Fred'e döndü.

"Ateş kadehi isim seçtikten sonra astronomi kulesine çıkacağım, gelmek ister misin."

"Ha, şey elbette gelirim."

Yaklaşık 30 dakika sonra ihtişamlı mavi ve büyük bir kupanın etrafında, büyük masalarda oturuyorlardı. Profesör Dumbledore'nın gelmesi ile ortam bir anda sessizleşti ve tüm odak ona döndü.

Ufak bir konuşmanın ardından sıra seçilecek olan şampiyonlara gelmişti.

İsimler için Dumbledore yavaşça elini uzattı ve mavi ateşler eşliğinde ufak ve kenarları yanmış bir kağıt çıktı.

"Durmstrang şampiyonu..."

"VİCTOR KRUM."

Victor Krum, arkadaşlarının büyük ve sesli tezahüratları, ıslıkları ve gurur dolu bakışları ile Dumbledore'e doğru yürüdü.

Dumbledore onu tebrik etti ve çok geçmeden ikinci kağıt için elini uzattığında tekrar mavi alevler içerisinde yuvarlak bir kağıt yükseldi havaya.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kırmızı ipler mezarlığı / Fred WeasleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin