Tekrardan selaaamm, bölüm atmaya geldimm oy verirseniz çok çok sevinirim. Ymarım gününüz sizin kadar güzel geçer iyi okumalarr. <3
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
"Günaydın Georgee, kalk artık kelebeğimi görmem lazım. Kahvaltıya inelim."
İkili yemekhaneye indiğinde Dumbledore çoktan konuşma yapmaya başlamıştı bile. Belirli bir süre sonra Fred sızlanmaya başladı.
"Ahh hiç susmaz mi bu adam, onun yüzünden Vera'nın gülüşünü duyamıyorum."
"Dur bı Freddie susar birazdan, ayrıca sessiz ol duyacak aptal mısın."
"Aptalım."
"Tamam."
Bir süre sonra Dumbledor yerine oturdu tüm profesörler yemeğe odaklandı. Vera hemen arka masasında olan sırt sırta oturduğu Cedric'e döndü.
"Ne çok konuştu bu ya, neyse gelsene yanıma boş zaten."
Cedric ve Vera birlikte kahvaltı ederlerken birşeyler hakkında konuşuyor, etrafa bakıyor ve sıklıkla gülüşüyorlardı.
"İşin var mı bugün, belki bir yerlere gider birşeyler içeriz." Diye ufak bir teklifte bulundu Cedric.
"Tüh ya bilemedim şimdi."
"Tamam tamam, ben ısmarlıyorum."
"Hmm, şimdi işime geldi." Dedi Vera sırıtarak.
"Gelir tabi gelir. Hadi hazırlan güzelce, bekliyorum burda."
"Ayy geliyorum birazdan Ced, bekle." Dedi Vera, kıkırdadıktan sonra hızlıca kızlar yurduna doğru yola koyuldu.
"Duydun mu Freddie senin ki bir yerlere gidiyormuş. "
"Duydum George, duydum."
Yaklaşık 20 dakika sonra Vera üstünde gömlek ve süveter altına giymiş olduğu mavi jean ile Cedric'e yaklaşıyordu.
Hafif makyajı çillerini ve göz rengini ortaya çıkartmıştı.
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Cedric ile Vera yavaş yavaş yürürken Fred'i anlatmama gerek yoktu herhalde."
Oldukça etkilenmiş gözüküyordu. Oldukça fazla etkilenmiş.
"George."
"Efendim Freddie."
"Ben bitiyorum."
"Aaa neden." Dedi alayla George.
"Bilmem, sadece... Sadece bitiyorum, Veraya."
"Herkes bitiyor Veraya." Dedi George sanki Fredi çıldırtmak istercesine.
"Gerek yok onlara, ben biterim."
"Çabuk şunlardan hızlı bahçeye çıkalım da iltifat etmeye zamanın olsun Fred." Dedi George, sanki ikizine kıyak geçiyormuş gibi sırıttı.
İkizler hızlıca bahçeye ulaştı, birkaç dakika sonra Vera ve Cedric'te yavaş adımlar ile bahçeye çıkmış yürüyorlardı.
Fred verayı görür görmez büyük adımlar ile yanına gitti.
"Vera, çok hoş olmuşsun. Makyajin baya iyi olmuş, baya hemde."
Vera şaşkınca Fred'e baktı, beklemiyordu tabiki bir anda iltifat almayı.
"Aaa öyle mi düşünüyorsun cidden, teşekkürler."
"Ne demek." Dedi Fred gururla. Kocaman gülümsedi ardından.
"Eee nereye gidiyorsunuz." Diye ufak çaplı sorular yöneltti Fred.
"Sen beni mi sorguluyorsun?" Diye sordu alayla Vera.
Fred sanki yanlış anlaşılmış gibi heyecanla düzeltmeye çalıştı cümlesini.
"Aa yok ne alaka sordum öyle yani, güzel olmuşsun ondan." Dedi elleri ensesine giderken ufak heyecanla Fred.
"Hey Fred, sakin ol biraz şaka yapıyordum sadece." Dedi Vera, gülümsedi ardından.
"Çok tatlısın." Dedi Fred ağzının içinde.
"Anlamadım ne?"
"Ha şey, hiç canım." Dedi Fred telaşla.
"Peki." Dedi Vera, sanki Fred'den birşeyler bekler gibi.
"Peki, o zaman görüşürüz sonra. İyi eğlenceler." Dedi Fred. Ardından tüm içtenliği ile kocaman gülümsedi.
"Teşekür ederim." Dedi Vera birkaç saniye sonra ekleme yaptı cümlesine.
"Tatlım." Ardından gülümseyerek Cedric'in yanına doğru yöneldi.
Fred öyle heyecanlanmıştı ki cevap veremedi bile.
"Fred.. Hey Fred iyi misin?"
"Süperim George, süperim."
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Aşklarım umarım bölüm çok kısa oldu biliyorum ama acele ile yazıyorumm. Oy verirseniz çok sevinirim.💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı ipler mezarlığı / Fred Weasley
Hayran KurguFred: "Başka bir evrende tanışalım kelebeğim.." Fred'in.., ilk aşkınının son sözleri olduğunu biliyordu. Bunu sadece Vera değil Fred de biliyordu ve o acımasız hüzün onların birbirinin bileklerine bağlı kırmızı ipleri daha çok sıkıyor daha çok birbi...