³. Bölüm

88 13 10
                                    

  Evet, geçen bölümü gece 2de attım, hatta buçukta. Şimdide yeni uyandım, dün yazdığım bölümü düzenlenledim. Şimdi atıyorum.

  Bu bölümde geçmişe gidiyoruz. Zaman yolcusu kalmasınn!

  Seviliyosunuz asklarım<3

๑๑๑๑๑

17 Mart 2020...

"Size birşey anlatmam lazım"

  Her zaman oturduğumuz kafede oturuyor ve eğleniyorduk. Başından beri woojin'in durgun olması dikkatimizi çekmişti. Şimdi birşey anlatmak istiyordu. Dikkatimizi çekmişti, herkes bir anda sessizleşti. Sadece onun ağzından çıkacakları bekliyorduk.

"Biri var, ad-"

"OOOO KARŞİM HAYIRLI OLSUN!"

"Bİ RAHAT DUR HYUNJİN BEN O ANLAMDA SÖYLEDİĞİNİ DÜŞÜNMÜYORUM"

"Jeo niye bağırıyorsun?"

"Ay ama atlama herşeye tavşik gibi"

  Hyunjin sustuğunda woojin devam etti.

"Evet, o anlamda değil. İsmi Lisa. Hepiniz biliyorsunuz zaten 11 C'de, Lalisa Manoban. Çok yakın bir arkadaşımızdı fakat o gece öğrendim gerçek yüzünü. O beni taciz etti. 10 Mart gecesi"

"Ne tacizi?"

"Elini oraya attı işte. Ne yaptığını sordum fakat daha da iğrençleşti. Sonrasında benim hakkımda yalan söylentiler yaymakla beni tehtid etti. Bana o gece sahip oldu. Ben bunu kimseye söyleyemedim"

"nE?!"
 
"Lisa mı?!"

"O bizim onuncumuz sayılırdı"

"Nasıl böyle birşey yapabildi?"

"İyi misin?"

 
  10 Mart, geçen hafta cumartesi. O gün Lisa ile birlikte Lisalarda kalıcaklardı.

  Bir anda hepimiz coşmuştuk. Sorular yağdırıyorduk. Fakat hiç birini cevaplamadı. Gözleri doldu, onun adına çok kötü olmuştuk. Sonuç olarak arkadaşımızdı. Hatta ne yazık ki kardeşimiz. Grup sarılması yaptık ve bunu ona ödeticeğimize söz verdik.

  Sonrasında çok eğlendik beraber. Belki bu yüzden Tanrı bizi cezalandırmak istedi, bilmiyorum.

  Biz onu teselli ettik ve eğlendirmeye çalıştık. Onu en sevdiği yere götürmeye karar verdik. Lunapark, evet woojin lunaparkları çok severdi.

  Hemen yakın olanın yolunu tuttuk. Yolda fıkralar anlattık. Jisung çok saçma hareketler yapmıştı onu güldürmek için. Fakat bu en çok beni güldürüyordu. O zamanlar çıkmıyorduk. Çok güzeldi, her zaman güzel. O gün tam o zamanda açılmasaydım bir daha açılamazdım. Niye mi? Daha anlatmak için erken.

  Lunaparka giderken Hyunjin binbir türlü drama yaptı, sırf gülsün diye.

  Jisung hayatında yapmadığı kadar aegyo yaptı ona, fıkralar anlattı, gereksiz bir sürü komik dans şekilleri gösterdi, sırf gülsün diye.

Manipüle || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin