Evet bu bitiyor aklımda güzel bir kurgu var eğer becerebilirsem onu yazmak istiyorum. Yayımlar mıyım bilmiyorum. İyi okumalar asklarım<3
♡
Ben dönmüştüm ama Lisa hâlâ içerdeydi. Orada ne olduğunu bilmiyorum ama güzel hissetmiyorum.
Yazarın ağızından...
Lisa süresini beklerken minhonun ne kadar üzüleceğini düşündü. Fakat artık bir başkası için bile olsa kaldıramazdı. Süresi doldu ve minhoya söylediği gibi iki kapı belirdi önünde. Hangisinin yaşama gittiğini bilemedi ve öylece bekledi. Seçim için sayacında yeni bir süre belirdi. 5 dakika...
İki kapıdan da Rosé çıktı. İki tane Rosé vardı.
"Lisa yaşamak istiyorsan bana gelmelisin" dedi sol kapının önünde duran Rosé.
"Lisa! Yaşamak istemediğini biliyorum ama benimle beraber yaşamak için bu kapıyı seçmelisin" dedi sağda ki.
"Ne demek yaşamak istemiyor?! O benimle hayatına devam etmeyi çok ister!" Lisa bekledi.
"Ne yapmam gerekiyor?" Sorusuna sol kapının önünde duran Rosé atladı.
"Hangimizin gerçek olduğunu bulman gerekiyor. Sadece gerçek Rosé seni yaşama götürebilir" Lisa anında anlamıştı hangisinin gerçek olduğunu. Sağ tarafta olan Rosé gerçekti. Çünkü onunla bile olsa yaşamak istemiyordu. Sol tarafta olan, bunu saçma bulmuştu. Rosé asla başkasının fikrine saçma demezdi. Olanaksız, uyumsuz gibi ifadeler kullanırdı.
Lisa sağ tarafa yöneldi. O tarafta olan Rosé ağızı kulaklarında şaşkın bir gülümseme takındı yüzüne.
"Minho özür dilerim"
"Ne?"
"Bunu nasıl sayıklayabilirim?"
"Kapıdan kafanı uzatabilirsin ama acı hissediceksin. Şuan ameliyattasın. Kesik acılarını hissediceksin"
"Önemli değil" Lisa kapıya doğru ilerledi ve kendini hazır hissettiğinde kapıyı araladı. Aniden yere düştü. Acıyla kıvranmasına rağmen 3 kelimeyi söyledi. Rosé cümlesi bittiğinde koştu ve kapıyı kapattı. Lisa'nın acısı yavaş yavaş dindi. Kalktı ve sol kapıya yöneldi.
"YAŞAMAYI BU KADAR MI İSTEMİYOSUN?! ŞU LANET KAPIDAN KAFANI UZATACAĞINA GEÇEBİLİRDİN LİSA! NİYE SÜREKLİ ACI ÇEKECEK OLAN KENDİNMİŞ GİBİ DÜŞÜNÜYO-" Lisa sol kapıdan geçti. Tahmin ettiği gibi bu kapı ölüme açılıyordu. Bembeyaz bir ışık gördü. Gülümsedi ve hızla o ışığa koştu.
Minho'nun ağızından...
Bir anda birkaç doktor ameliyat odasına girdi. Bu beni fazlasıyla endişelendirdi. Girmeye hazırlanan tüm doktorlara defalarca sorduk ama kimse cevap vermedi.
"İyi mi?!" Ve bu doktor da konuşmadan içeri girdi. Artık emindim. Lisa'nın bana söylediğine göre; eğer ben orada kalırsam sayaç bittiğinde komaya girerdim. O benimle o kapıdan geçerse komaya girerdi. Keşke onun kolunu tutup o kapıya çekseydim. En azından ihtimali vardı. Ama şuan olmadığına emindim. Orada kalıcağımı bildiği için beni kandırmıştı. Ama ben salak olduğum için anlamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manipüle || Minsung
Fanfiction"CHANGBİN!" ๑๑๑๑๑๑๑๑ "ÖZÜR DİLERİM!" "KABUL ETMİYORUM!" ๑๑๑๑๑๑๑๑ "Onu bulamıyıcaz Chris..." "Umudunu yitirme belki hâlâ dayanıyor" "İmkânsız olduğunu biliyorsun" "İnanmak istiyorum seungmin" ๑๑๑๑๑๑๑ "İtiraf etsek?" ๑๑๑๑๑๑๑ Herşey sıkıcı bir okul g...