Selam asklarım<3
Uzatmıyıcam demiştim bir sonraki bölüm final. İyice söylemeye söylemeye Maraş dondurması gibi uzattım aradıkları şeyi. Hadi size kıyak geçtim bu bölüm öğreniyosunuz. Fakat kısa olabilir özür dilerim bunun için.♡
"Oğlum ne demek Felix'in annesi kanser olduğu için Felix uyuşturucu satmaya başladı? Kafayı mı yediniz siz?! O GERİZEKAĞLI İŞE GİREBİLİRDİ NİYE BÖYLE BİR YOLA BAŞVURDU?"
"EN İYİ PARA BUNDAYMIŞ ANNE"
"OĞLUM SAÇMALAMA FELİX KADAR TATLI BİR ÇOCUK İMKANI YOK"
"ANNE BAĞIRMA UF"
"CANIM EMİN MİSİN?"
"EMİNİM İŞTE! KENDİSİ SÖYLEDİ!"
...
Oradaydı...
"Sikeyim woojin!"
"Lütfen ölmemiş ol"
"KES SESİNİ! VAKTİMİZ YOK ALIN HEMEN KIZI HEMEN!" Verdiğim konutla woojin harekete geçti. Anında onu durdurdum. Ona dokunmaya hakkı olamazdı. Chris geldi ve lisayı kucakladı. Hyunjin başından beri ne yapıyor diye merak mı ediyorsunuz? O biz buraya gelirken rabayı almaya gitti. Canlı konum paylaşmıştık bu yüzden gelebilirdi.
"İğrençsin kim woojin"
"Biliyorum" Gözleri doldu?
"Ona dokunmayı hak etmiyosun"
"Sen hak ediyor musun minho?"
"Kesin sesinizi"
"Changbin zorbalık yaptınız ona!"
"En azından sikip, arkadaşlarıma yalan yanlış anlatarak onları manipüle edip, onu ölüme terk etmedim woojin"
Sessizlik, korna sesiyle bölündü. Hızlıca aşşağı indik. Chris Lisayı almış arkaya geçmişti. Bende hemen onun yanına oturdum ve lisanın bacaklarını kucağıma aldım. Diğerleri yerleştikten sonra arabayı Hyunjin kullanmaya başladı. Elleri titriyordu. Lisayı bu şekilde görmek onu derinden etkilemiş olmalıydı.
Woojin Lisayı oraya çağırmış, eğer gelmezse bazı şeyleri yaymakla tehtid etmiş. Lisa oraya geldiğinde ise ona tekrar sahip olmaya çalışmış. İğrenç... Lisa istemiyince, lisanın bileklerine çizikler atmış. Kan kaybından bayıldığında anlamış her şeyi. Ceketini bastırmış ve koşarak bize gelmiş.
"Ben bir bok yedim!"
"Siktir git wooj-"
"Lisanın bileklerini kestim"
"NE YAPTIN?"
"VE ŞUAN ORMANIN ORTASINDA Kİ BİR EVDE KAN KAYBINDAN ÖLÜYOR!"
"NE DİYOSUN MK?"
"Ben özür dilerim"
"Bizden niye özür diliyosun mal mısın?"
"Sizi bu işe kattığım için işte"
"Ne?"
"ÖZÜR DİLERİM"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manipüle || Minsung
Fanfiction"CHANGBİN!" ๑๑๑๑๑๑๑๑ "ÖZÜR DİLERİM!" "KABUL ETMİYORUM!" ๑๑๑๑๑๑๑๑ "Onu bulamıyıcaz Chris..." "Umudunu yitirme belki hâlâ dayanıyor" "İmkânsız olduğunu biliyorsun" "İnanmak istiyorum seungmin" ๑๑๑๑๑๑๑ "İtiraf etsek?" ๑๑๑๑๑๑๑ Herşey sıkıcı bir okul g...