⁶. Bölüm

62 8 3
                                    

Şöyle bir yanlışlık yapmışım ben tarihi karıştırmış yani 3 eylül değil.  3 Haziran olucak yani okulların kapanışında yakın.

๑๑๑๑๑

"jisung! BANA NASIL SÖYLEMEZSİN!

"FELİX İNANMADI HEPİNIZİN GÖZÜ KÖR OLMUŞTU"

"JİSUNG!"

"NE?!"

"NEREDE O PİÇ?"

  Onun cevap vermesine kalmadan okula girdim. Jisung arkamdan geldi ve beni okulun arka tarafına çekti. Şuan ders saatindeydik ama ben jisung'un ısrarı üzerine konuşmak için bahçeye çıkmıştım. Ders saatinde olduğumuz için kimse yoktu. Okulun son günleriydi artık.

"Minho! Felix inanmadı diyorum sana kanıtlarıyla mesajlarıma hiçbir şeye bakmadı. Diğerlerini görmedin mi? Lisa tacize uğradı ama gram şeyleri de değil dalga geçiyolar. Sence inanırlar mı? Bakarlar mı bu mesajlara?"

"Ben bakardım jisung bana niye göstermedin?" sesim ağlamaklı çıkmıştı.

"İnanmazdın Minho"

"Özür dilerim, benim gözüm kör olmuştu... SANA BİRŞEY YAPTI MI? DOKUNDU MU?"

"Hayır, sen olduğun için hiçbir şey yapamadı. Sadece iğrenç mesajlar gönderdi"

"Jisung, özür dilerim"

"Önemli Minho ama ben sana söylemedim. Benim seçimimdi, seni kaybetmekten korktum. Ona çok inanmıştınız. Felix'i zaten kaybettim. Seni de kaybetmek istemedim"

  Ona sıkıca sarıldım. Jisung güçlü biriydi. Woojin ondan hoşlandığını söyleyerek bizi ayırmaya çalışmış aslında. Yani verdiğim sözü kullanarak bizi ayıracaktı. Böylece jisung'u daha kolay elde edicekti. Bu olaylardan biraz sonra jisung'a taciz içerikli mesajlar göndermiş. Jisung onu çok kez uyarmış ama dinlemiyince engellemiş. Bu şekilde ondan kurtulmuş. Yine bazen kenara çekiyormuş fakat benim fark edeceğimi bildiği için hemen bırakmak zorunda kalıyormuş.

"Jisung ssleri bana atar mısın?"

"Ne yapıcaksın Minho?"

"Sadece yolla" bunun üzerine jisung bana ssleri yolladı. Jisung'un isminin olduğu kısımlarını düzenle kısımından karaladım. Zil çalana kadar ona sarıldım ve özür diledim. Zil çaldığında ayrıldık ve işim olduğunu söyleyip itiraf sayfasının sahibine gittim.

"Min seo"

"Efendim Minho?"

"İtiraf sayfan için birşey buldum" Bunu söyler söylemez ayağa zıpladı ve ellerini birbirine çırptı.

"GERÇEKTEN Mİİ?!"

"Atıyorum sana fotoğrafları fakat bunları benim verdiğim duyulursa senin için iyi olmaz"

"SÖZ VERİYORUM" İtiraf sayfasının yöneticisine güvenilir mi? Sanmıyorum bunu söylemenin sebebi 1 hafta çenesini tutmasıydı. Sonra yaz tatiline girecektik zaten.

๑๑๑๑๑

  Her sabah olduğundan daha berbat bir sabahtı. Kalktım ve okuluma gittim. Paylaşıp paylaşmadığına bakmadım. Okulda öğrenmek istiyordum. Okula girdiğimde herkes telefonuna bakıyordu. Önümde jisung belirdi fakat hiç iyi görünmüyordu. Sinirliydi sanırım.

"LEE MİNHO! DERHAL GELİYOSUNUZ!"

  Bu ne resmiyet? Hemen onu takip ettim. Arka bahçede durdu ve bana doğru döndü.

Manipüle || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin