⁴. Bölüm

72 10 0
                                    

  Selam! Bu bölümde Lisa ve yaşadıklarından sadece bir kısmını anlatıcam. Sonraki bölüm devamı gelir. Lisa çok şey yaşadı ve bir bölüme sığabileceğini düşünmüyorum.

  Şuna değinmek istiyorum bunlar 9 kişiler fakat Lisa çok yakın bir arkadaşları yani 10 kişi gibiler. Diğer blackpink üyelerini dahil etmeyi planlamıyorum ama konuşmalarda vs. geçebilirler.

  Hadi bölüme geçelim asklarım seviliyorsunuz<3

๑๑๑๑๑

18 Mart 2020...

  Ertesi gün olmuştu. Okula yürüyorduk bizimkilerle. Tam yaya geçidinin oradaydık ve Lisayı gördük. Ben hızımı alamadım. Her zaman arkadaşlarıma çok değer verirdim. İşte en büyük pişmanlığım geliyor.

  Okulun tam içine girdiği anda onu saçından yakaladım. Bana çok şaşkın ama bir o kadarda sanki tahmin ediyormuş gibi baktı. Gözleri doluydu ve çok kötü görünüyordu. O an bilmiyordum bu yüzden sorgulamadım. Keşke sorgulasaydım.

  Keşkeler ve pişmanlıklar hayatımın bir parçası. Keşke onu yapmasaydım. Keşke inanmasaydım. Keşke sorgulasaydım. Keşke...

  Pişmanlık bazen yaptıklarımız için değil yapmadıklarımız için bulurdu bizi, yapamadıklarımız için. Pişmanlık insanın yakasını bırakmaz. Tüm hayatı boyunca takip eder; keşkeler gibi.

  Bu iki kavram uyumluydu. Keşke yapmasaydım, pişmanlık ifadesidir. Keşke yapsaydım, pişmanlık ifadesidir. Woojin benim hem pişmanlığım hem keşkem olmuştu.

  Lisa'nın saçından tuttuğum gibi okulun ortasına doğru sürükledim. Diğerleri ise benim peşimden geliyordu. Woojin... O piç ise izliyordu. Olduğu yerden hemde. Hayatımda ölsem kurmayacağım cümleleri kurdum Lisaya.

"Naber tacizci? Nasıl gidiyor? İşler falan anlarsın sen"

  Lisa elimde hüngür hüngür ağlıyordu. Ondan ne kadar özür dilersem az. Lisesinin son 2 senesini mahvettim. Cehennem ettim ona. Daha doğrusu cehennem ettik.

"Minho bıraksana kızı! Şuan avını kaçırıyor!"

  Güldük... Sikeyim o kadar içten güldük ki öğrendiğimde bir daha gülmek istemedim. Tüm kahkahalarımı ağzıma tokmak istedim.

"M-minho! Ye-min e-der-im öy-le d-değ-il. D-inl-e"

  Titriyordu, o hâli gözümün önünden hiçbir zaman gitmedi. O her aklıma geldiğinde kafama vurdum, kriz geçirdim. O bizi affetti mi? Çok erken.

"Oooov çok mu üzüldün sen?"

"Foyası ortaya çıktı ya!"

"Haklısın changbin"

"Ne yapacaktın Lisa? Bizi de mi elliyicektin?"

"Hangi yalan söylentileri çıkarmakla tehtid ettin woojin'i?"

"B-ben y-ap-mad-ım!"

"İnandım"

"Bende"

"Kesinlikle"

Manipüle || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin