-Тате искам да поговорим.
-Кажи миличка.
-Искам да работя с някоя група,за да съм готова за бъдеще.
-Добре,какво ще кажеш за One Direction?
-Добре,но първо трябва да се запознаем и да бъдем приятели,преди колеги.
-Права си.-тръгнахме към студиото.О забравих да се представя.Аз съм Алекса Кауъл.Дъщеря на Саймън Кауъл.Един ден ще наследя студиото на баща си и реших да се упражня с една от групите.Аз съм на 21.Докато се представях бяхме пред студиото.Влязохме в офиса на баща ми и там стояха 4 момчета.
-Тате не бяха ли 5?
-Единия напусна.
-Здравйте аз съм Алекса,но ми викайте Алекс.
-Здрасти Алекс-казаха и четиримата в един глас.
-Аз съм Хари,а това са Найл,Лиам и Луи.-
-Какви например?
-Когато съм бил пиян съм си говорил 1 час с котка
-И ти ли?
-Сериозно ли си като мен?
-Да
-Това е яко.Харесваш ми.
-Кое?Че съм с психични отклонения или съм твой тип
-Че си мой тип.Искаш ли да ти помогна утре с багажа?
-Да,ако искаш ела сега да си го сложа в кашони.
-ОК.Обади се на Саймън.
-ОК....Ало тате.....още се разхождаме.....няма споко......ще се прибирам за да си опаковам нещата.Хари ще ми помага.....ок чао
-Какво каза?
-Викни едно такси.
-Ясно.
След 10 минути бяхме в апартамента ми.Опаковах само най-важното.Ще оставя апартамента така.Взех само дрехите и другите неща,без мебелите.Не можех да повярвам.Ще живея с 4 момчета и ще съм техен мениджър.Това е яко.Да командваш 4 момчета.
-Хари ще закараме ли нещата с колата ми в къщата ви?
-Сега?
-Да
-ОК.
Г.Т.Х
Такъв глупак съм.Искам да я поканя на среща,но се тревожа дали ще приеме.Закарах я и оставихме нещата в къщата.
Г.Т.А
Къщата на момчетата е невероятна.Яко е,че ще живея с тях
-Алекс искаш ли още сега да се преместиш?
-Не знам Хари...Чакай къде е Тери?
-Забравихме я в апартамента.А.Б.
Съжелявам за грешките.Искам да посветя тази история с Хари на OlqPuxnieva .Скоро ще публикувам нова глава.
YOU ARE READING
I'm your manager/girlfriend(Harry Styles BG Fanfiction)
FanfictionАлекса Кауъл-дъщеря и наследничка на студиото на баща си.Тя е мениджър на известната бой банда One Direction.Влюбва се в Хари Стайлс.Ще минат през много предизвикателства и забавни моменти за да останат заедно.