Върнахме се в апартамента си.Взехме Тери и се върнахме.(горе на снимката е Тери)
-Тери обичам те.
-Наистина е сладка.Взехме ли купичките й?
-Да.Да се връщаме.
-ОК-през целия път мълчахме.Слезнахме от колата ми и влезнахме вътре.Там бяха момчетата.Те правеха бъркотии.Найл в кухнята,Лиам и Луи гледат телевизия и се борят.Навсякъде е разхвърлено.
-Ааа това куче ще изяде Кевин.-Луи
-Здравей и на теб.Аз още тази тази вечер се местя.
-Сериозно ли?-Найл
-Дамм и ще сготвя.
-Какво?-Найл
-Спагети.
-Вкусно.-Луи
-Да,Хари ще наглеждаш ли Тери?
-Да-Хари.Отидох в кухнята и започнах да готвя.След 40 мин. бях готова с вечерята.-Момчета идвайте да вечеряме.-те веднага дойдоха.Започнахме вечерята.
-Готвиш божествено-Найл
-Мерси...
-Хари имаш хубава съпруга-Луи
-Какво?!-задавих се.
-Добре ли си?-Хари
-Да,да наядох се.Ще си отида в стаята.Тери ела.-Тери дойде в стаята ми и я нахраних.Облякох една тениска на брат си Андрю и един клин.Главно това ми е пижамата.Отидох в личната си баня.Измих си зъбите и изкарах Тери в двора.Беше ограден.Имаше една беседка.След малко Тери се върна и влезна в къщата.Беше хванала Хари за ръкава и го доведе до мен
-Хей.
-Здрасти,не си ли легнала?
-Не.-Тери ме бутна и аз паднах върху Хари-Извинявай.
-Няма нищо.Това куче усеща нещо между нас.Искам да те питам едно нещо.Искаш ли д-да излезеш с мен?
-Хари,разбира се,че ДА.
-Виж Тери върти опашка,явно това е искала.
-Я виж ти гаджетата-Луи.
-Не сме гаджета,Хари още не ми е предложил.
-Що не й предложиш бе-Найл
-Ти пак в кухнята.
-Той винаги е гладен.-Хари
-Добре,аз ще си лягам.Тери ела.Лека нощ на всички.-дадох една целувка на всички по бузата
-Това за какво беше?-Луи
-Аз имам традиция.На всеки в къщата давам целувка за лека нощ.Това е.
-Ще си лягам и аз-Хари
-Идвай с мен.
-Вие двамата внимавайте-Лиам има много первезно мислене.
-Тази блуза на кой е?-Хари
-На брат ми.
-Е,лека.
-Лека.
"На сутринта"
Станах към 5:30 за сутрешната йога.Оправих се.Сложих клин и един потник.Разпънах се и започнах.Слезнах долу и започнах да медитирам.След 1 и 30 минути прекарани в йога,реших да направя закуска.Направих гофрети и портокалов сок.Обичам да готвя.Момчетата още спяха.Аз закусих и излезнах в парка с Тери,за да я разходя.След 1 час в парка се върнах.Всички бяха станали.
-Къде беше?-Луи
-В парка.
-Кога стана?-Луи
-5 и 30.
-Ти луда ли си?Какво прави?-Хари
-Медитирах,йога,направих гофрети,закусих и изкарах Тери на разходка.
-Свиквайте.Хари приготвяй се.От 9 съм в салона за татуси.
-ОК да знаеш в 19 да си готова за една романтична вечеря в изискан ресторант.
-Ясно.Аз ще се преоблека и ще слезна.
-Добре,до след малко.
-ОК.
След 30 мин. бях долу и ядох спагети.След това изчаках и измих приборите си.Поиграх си с Тери и чаках Хари.Той слезна и ме дръпна към него.
-Е,тръгваме ли?
-Да,но...-преди да довърша той ме целуна.
-Какви топли устни.
-Мерси...
Качихме се в колата на Хари и потеглихме.Пуснах радиото.Даваха Don't stop на 5SOS.Аз си тананиках песента и докато се усетя бяхме пред студиото.Аз слезнах.
-Пееш хубаво.
-Ъмм....мерси.
-Хайде да влизаме,че закъсняваш,заради мен.
-На теб ще ти простя.
-Ъм преди да влезем...искаш ли да ми станеш гадже?
-ДА.
-Добре сега влизай.
-Ще си избера някоя друга татуировка.Надпис който значи:Искам те завинаги.
-Супер.
-Здрасти Джеф
-Здрасти Алекс.Бяхме се разбрали надпис на китайски.
-Да.Ще значи искам те завинаги.
-Добре.Ти как си?
-Добре,а Катрин и Том.
-И те са ОК
-Яко.-през цялото време мълчахме.След това докато седях и чаках Хари,той се върна и ми каза да тръгваме и че той е платил.Този човек го обичам.Нямам търпение за довечера.
-Хари искаш ли да отидем в Нандос?
-Да,гладна ли си ?
-Да и питаш.3 часа ми правеха татуса,но се получи добре.
-Да.
-Какво има?
-Не ми даваш целувки.
-Сърдиш се като 5 годишен.
-Защото искам...-запуших му устата с целувки.-така е по-добре.
-Искам като ми махнат това на татуса,да направим един ден на басейна.
-Добре,ще ти купя нов бански.
-Ама аз си купих преди седмица.
-Добре ще влизаме ли?
-Да.-поръчахме си и си бъбрехме и опознавахме.Прекархме целия ден навън.Стана 17:30.Помолих Хари да си ходим.Прибрахме се и се качих в стаята си.Накъдрих косата си и се обадих на приятелката си Ел.Тя е гадже на Луи,аз ги сватосах,като ги запознах на х-фактор.Един за друг са.Ел дойде за минути.Гримира ме,избра ми рокля и обувки.Облякох се и слезнах долу.Момчетата помагаха на Хари.
-Ще тръгваме ли?-Хари
-Да.
А.Б.
Какво мислите?Ще напиша до трета глава днес и утре ще видя какво да правя.
ESTÁS LEYENDO
I'm your manager/girlfriend(Harry Styles BG Fanfiction)
FanficАлекса Кауъл-дъщеря и наследничка на студиото на баща си.Тя е мениджър на известната бой банда One Direction.Влюбва се в Хари Стайлс.Ще минат през много предизвикателства и забавни моменти за да останат заедно.