The concert

385 19 0
                                    

Г.Т на Хари.
Вечерта след концерта тръгнахме за Сидни за следващото представление.В самолета заспах.......След 3 часа спане се събудих от ръчкането на Найл.Вече няма да седя с него.
-Найл,човек престани.
-Ама ние престигнахме.
-Оу.В кой хотел ще сме?
-Ще видиш.
След това слезнахме от самолета и се насочихме към автобуса.Аз реших като се настаним да се разходя до близкия парк.Бяхме в хотел,който е в малко кварталче,в което живееше Калъм.Аз се настаних.Бяхме в президентския апартамент.Имаше 5 стаи.Аз отидох в парка,макар че беше 6:30.
Г.Т на Алекс.
Станах към 5:30.Облякох се и изкарах Тери на разходка в близкия парк.Видях часа-6:30.Пуснах Тери да се разхожда.Седнах под дървото на което винаги си играехме с Кал и Люк.Те ми бяха най-добрите приятели тук.Видях преближаваща се фигура.Все още беше тъмно и не виждах как изглежда,само видях че е момче.Той седна до мен.
-Здрасти.
-Здравей.Какво правиш тук толкова рано?
-Разхождам кучето си Тери.
-Моята предишна приятелка също имаше куче,което се казваше така.-с момчето си говорихме,докато не изгря слънцето.Видях лицето му.Та това беше Хари.За щастие бях със слънчеви очила.
-Съжалявам трябва да тръгвам.Тери!Тук!
-Добре чао,но не научих името ти.
-Ти го знаеш.-гледаше ме толкова объркано,докато не видя татуса на гърба ми.Бях със спортен потник и клин.
-Алекс?Ти ли си?-той ме хвана за ръката и ме обърна към него.Гледах надолу.Той повдигна брадичката ми.Целуна ме,но аз се отдръпнах.Помислих си "какво пък толкова,още го обичам."Вместо да се обърна и да го целуна,скочих върху него и го съборих.Станахме един от друг.Тери и аз искахме да се прибираме,но Хари ни спря и искаше да отидем с него,защото имаше някаква изненада.Отидохме в хотела им.Хотела беше близо до къщата на Кал.Все пак ще остана тук за лятната ваканция.Стигнахме до хотела.Даваха да влизат кучета.Влезнахме в хотела.После се качихме на последният етаж,който целия беше техен.Това беше яко.Хари отиде някъде,а аз на терасата.Беше красиво.
-Алекс?-Ел беше с тях на турнето,
-Ел.-гушнах я.След това и другите момчета ме прегърнаха.Не можех да дишам.Сега следваха въпросите.
-Защо си тръгна от нас?Защо Алекс?Защо?-Ел
-Ел не исках нищо да ви стане.Исках да ви оставя и да живейте съвсем спокойно.Моят живот е маловажен.
-Ти си една много важна част за моят живот.-Хари се държи мило с мен.Явно не ме е забравил,но явно и това ще стане.Аз се самосъжалявам напразно.Ще си дам втори шанс. Дано той да ми прости.Ако не ще си купя апартамент в Ню Йорк.Да,така ще направя....но пък ако още има чувства към мен...Може би.Ще го питам.
-Хари..
-Да..
-Ти...имаш-ш лл-и чувства кк-ъм м-мен.-казах заеквайки.Той ме погледна с поглед значещ "ти се бъзикаш с мен".
-Как ти хрумна това?-погледнах надолу-Естествено че ДА.-вдигна брадичката ми и ме целуна.Все пак ще запазя апартамента в Ню Йорк.Обадих се на брокера.Той ми запази апартамент в близост до МСГ(медисин скуер гардън).Тази вечер беше концерта.Все още знам,че има беда зад гърба ми.Ще избягам утре сутрин.Няма да ме намери.Реших да се прибера и да си стегна нещата.И така направих.
-Хора,аз ще тръгвам.Ще се видим утре.Чао
-Чао Алекс.-Хари ме придърпа и целуна.Това беше целувка за сбогом.Няма да му казвам,на никой.Просто ще си тръгна без никой да разбере.Взех Тери и се прибрахме.Стегнах багажа си.Приготвих се за концерта.Не си сложих шините и очилата.Просто сложих една тениска и къси панталонки с едни converse.Слезнах долу и с близначките тръгнахме към концерта.Дадохме билетите си.Влезнахме в залата.Беше огромна.Взехме местата си.След 20 минути момчетата излезнаха.Аз само се наслаждавах на музиката.Всички крещяха.Преди последната песен Хари започна да говори.
-Искам да извикам едно специално момиче.Алекс ела тук.-Всички ме гледаха и пляскаха с ръце.Нали ме мразеха.Какво стана?Качих се на сцената.-Това е специалното момиче.Искам да я обичате колкото и аз.-взех микрофона от ръцете му.
-Аз съм им мениджър и ако стане нещо с мен няма да има One Direction.-слезнах долу при близначките.Реших какво да правя.Няма да тръгна от Лондон,ще им остана мениджър.И без това ще съм им шеф.След концерта с близначките се прибрахме.Трябва да отложа апартамента и утре се прибирам с момчетата.Ожадих се на брокера и той ме махна от списъка с придадените апартаменти.Аз си оправих багажа и някой звънна на вратата.Отворих и там беше Хари.

I'm your manager/girlfriend(Harry Styles BG Fanfiction)Where stories live. Discover now