След 3 месечно турне ние се прибрахме вкъщи.Вече с Хари всичко беше различно.Бяхме по-близки отвсякога.Купихме си апартамент само за нас тримата:Аз,Хари и Дарси.Нямам търпение да се роди.С Хари тъкмо обжавеждахме детската стая.(тази горе е стаята на Дарси)Ние с Хари имахме друга стая.Ние си бяхме семейство,само трябваше Хари да ми предложи.Бяхме заедно 4 месеца.Сега аз съм в третия месец.На календар с Хари броя хем дните.Утре имах рожден ден.Това значи,че влизам в 4 месец.Бях на преглед на тази дата преди 3 месеца и на тази дата арестуваха Тейлър за опит за убийство.Тя се опита с адвокатите си,но ние победихме,защото чичо ми е 1 първо място най-добър адвокат в света.Сега боядисвахме стааята на Дарси и само се замервахме с боя.
-Стига си хвърлял.Скоро ще станем две момичета срещу едно момче,така че ти ще й сменяш пелените.
-Ще повикам момчетата да ми помагат.
-Да,ама ще помагат и на Ел.Тя сега е в 6 месец.Ще повикаш Нандос да ти помага.
-Кой е Нандос?
-Забрави ли,аз ви кръстих така.Ти си Къдравелко,Найл е Нандос,Луи е Морков,Лиам е Татко Дайрекшън.
-Защо на Лиам му викаш така?
-Защото е най-отговорен.А вие не сте.
-Спомняш ли си когато се запознахме?
-Не.
-Сега ще ти кажа аз как го помня.
Ретроспекция.
Г.Т. на Хари
14 април 2010
-Добре зрители,време е да се запознаем с участниците за днес-извикаха на сцената.Аз много се притеснявах.Не знаех какво да правя.Беше 14 април 2010.Ужас!Как ще изляза.Видях Саймън Кауъл с неговата дъщеря-Алекса.Красива е.Още откакто влезнах тук и я видях я заобичах.Първи трябваше да излезна аз.
-Късмет-каза ми Алекс.Не се запознахме.Тя ме прегърна.-Стискам палци.
-Мерси.-излезнах на сцената.Изпях песента си.Журито ме удобри.От тогава Алекса е за мен.Знаех го,макар че никога повече няма да я видя.Последвах я в Туитър.Тя също.Леле страхотна.
3 април 2015
Саймън ни извика в студиото.Не очаквах да видя Алекса отново,но мечтите ми се сбъдват.През тези 5 години си мислех за нея,а сега кой казва че мечтите не се сбъдват.Опитвах се през тези 5 години да я преодолея с Тейлър,но не стана,тя само ме притискаше.Сега я видях и сърцето ми бе изпълнено с щастие.Саймън не знаеше,че харесвам дъщеря му.
6 април 2015
Сега с Алекса сме гаджета.Бях щастлив.
Край на ретроспекцията.
-Видя ли от кога те харесвам?
-Да.Сега сме семейство,но...
-Е,защо винаги има по едно но.Защо?Моля те довърши
-Но още не си ми предложил,така че.
-Ами...Искам да дойдеш с мен на едно място.
-Добре?-с Хари се оправихме и тръгнахме нанякъде.Качихме се в колата.Гледах как хората тичат в парка.След раждането веднага почвам с упражненията.С Хари стигнахме на някакво място.Той ми завърза очите с едно парче плат.Вървяхме няколко секунди,докато не стигнахме.
-Виж.-Хари махна платта от очите ми.Бяхме в някаква зала.Струваше ми се позната.
-Хари къде сме?
-На мястото на което видях прелестта ти.Тук те видях за пръв път и исках да си моя.Чуи историята ми.Искам ти Алекса Саймън Кауъл да се омъжиш за мен.-Хари ме остави без думи.Тива бе студиото.Студиото на Х-фактор.-Кажи нещо Алекс.ДА или НЕ.
YOU ARE READING
I'm your manager/girlfriend(Harry Styles BG Fanfiction)
FanfictionАлекса Кауъл-дъщеря и наследничка на студиото на баща си.Тя е мениджър на известната бой банда One Direction.Влюбва се в Хари Стайлс.Ще минат през много предизвикателства и забавни моменти за да останат заедно.