Слезнах от самолета и чаках багажа си.Взех го.Очаквах леля.Видях леля Анн,Чичо Джордж и братовчедките ми Мариета и Мариела.Тв са близначки.По-малки са от мен.На 12.Леля и чичо взеха саковете ми.Качух се във вана на чичо.Те са нормални,а не богаташчета.Имат добра работа,не са горделиви.Те са ми като родители.Всякаш са като мен.Обичам Мари и Мали.Аз така им викам.Пристигнахме в къщата им.Само се прегръщахме и целувахме.Имах собствена стая при леля.Аз идвах тук всяка лятна ваканция.Реших да видя родителите на Калъм.Той сигурно ще е там.Отидох при тях.Почуках на вратата.След секунда Калъм ми отвори.Прегърна ме силно.Хвана ме за ръце и ме хвърли на дивана.Отново като човал с картофи.Прегърнах всички,даже Люк,Аш и Майк бяха там.Запрегръщаха ме всякаш не са ме виждали от векове,а се видяхме преди седмица.Аз сега се сетих че трябва да разопаковам.Започнах да обяснявам за да не се обаждат на Хари.Аз се чувствах страхотно с тях.Реших да се прибирам.
Г.Т.на Калъм.
Алекс си тръгна.Поговорихме с момчетата и решихме да се обадим на Хари.
-Ало...Хари..Калъм е.
-Ало Калъм какво има?
-Тя е тук.
-Кой?
-Ал.
-Алекс ли?
-Да,тя се примести в Сидни.Ако искаш да поговорите ела.За твое добро.
-Добре.След концерта ще дойда.
Г.Т на Хари.
Преди концерта говорих с Кал.След концерта заминавам за Сидни.Излезнахме на концерта.Ще заминем и без това имаме концерт.
-Здравейте фенове.Искам да ви съобща нещо.Аз съм щастлив с Алекс.Не искам да й сторите нещо за което ще ме накарате да съжалявам.Искам да съм с нея,а вие искате да съм щастлив.Аз ще съм щастлив с нея,а ако й сторите нещо се махам от групата,само заради вас.
Г.Т на Алекс.
Чудех се какво да правя.Видях в Туитър че момчетата ще идват тук.Искам да видя Хари за последно.Купих си билет.Имаше места само на последните редове.Супер и без това искам да не ме види.Утре вечер е концерта.Ще се дегизирам.Едни очила с диоптер и старите ми шини.Все още ги пазех.Като малка носех шини и очила.Сега нося лещи и имам перфектни зъби.Ще се направя на Неси.Братовчедките ми ще идват с мен.Купили са билет вместо мен.И то на първия ред.УЖАС.Все пак ще се направя с шините и очилата.Ще облека едни дънки и фен тениска.Дано Кал да не е казал на Хари.Тери също дойде с мен.Не съм я забравила.Изкарах я на разходка в близкия парк.Стояхме там 2 часа.В Сидни е топло.Аз видях Люк.Повиках го.Поканили са семейството ми на гости у тях.Аз бях добре облечена и се прибрахме заедно.Всички бяхме в един квартал.Съседите ми махаха и викаха.Някой ме гушкаха дори.Стигнахме в къщата на Люк.Ние вечеряхме и се качихме в стаята му.Там бяха Майк,Кал и Аш.Играехме на шише.Беше забавно.После ме предизвикаха да плесна три яйца в главата на Кал,И без това ще му го върна за едно нещо
"ретроспекция "
Един летен ден докато с момчетата играехме футбол в двора на Калъм усетих ръка на рамото си.Обърнах се.Калъм
-Какво правиш?-попитах го.
-Ще видиш-Хвана ме и ме хвърли в техния басейн.
-Мамка му.
"Край на ретроспекцията"
Плеснах яйцата в главата му.После слезнах долу да взема още три за да оцеля Люк,Майк и Аш.Върнах се.Уцелих ги с яйцата.После ме хванаха.Fuck.Аз исках да се измъкна,но не успях.Хубаво,че бяха близначките,та им казаха че има за десерт пай.Ние трите се прибрахме с Тери.Нахранихме я и после я изкъпахме.Бях забравила тези моменти.След това си говорихме докато Мариела не подхвана темата:Как върви с Хари?Не исках и името му да чувам.Вече искам да потъна вдън земя.Казах им че си лягам.Проверих Туитера си.20 пропуснати съобщения от Луи.50 от Найл,70 от Ел,80 от Лиам и 120 от Хари.И само с едни и същи въпроси:къде си,как си,защо ме остави и най-тъпото изречение:виж този линк.Чудех се какъв е линка.Отворих го.Хари казва на феновете си да не ме нараняват.Мило.но сигурно вече е забравил за мен.Концерта е от вчера.Ел познава всичките момчета и ми каза че на Хари бързо му минава когато го зарежат.Така че е забравил за мен...
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm your manager/girlfriend(Harry Styles BG Fanfiction)
Fiksi PenggemarАлекса Кауъл-дъщеря и наследничка на студиото на баща си.Тя е мениджър на известната бой банда One Direction.Влюбва се в Хари Стайлс.Ще минат през много предизвикателства и забавни моменти за да останат заедно.