-Как така,не разбирам.
-Той е в болница Света Лука.-Найл
-Бързо да отиваме.-тръгнахме към болницата.Луи караше с нормална скорост.Аз се тревожех за него.Никой не говореше в колата.Обстановката беше напрегната.Аз много се тревожа за него.Ако го загубя.Не,няма да стане.Аз ще съм силна.Няма да се предам.Ако намеря онова копеленце което го е блъснало ще го пребия.Стигнахме в болницата.Аз видях един доктор и го питах как е той.В критично състояние е.В следващите 24 часа може да си отиде или да бъде в кома.Моля се да е в кома.Чаках да излезе от операционната.Бях се сгушила в Найл,защото има топли прегръдки.Плачех и цялата му тениска беше мокра.Бях излязла само със сако и къси панталонки.Беше ми студено.Обадих се на Ел да ми донесе дрехи,на мен и на Хари.Тя беше тук.Преоблякох се и двете седяхме и чакахме.След 2 часа доктора излезе и каза,че операцията е минала успешно.Хари ще се оправи.Знам го.Вкараха го в една стая и позволиха само 1 да влезе.Всички ми отстъпиха.Аз влязох.Хари беше заспал.Имаше хиляди системи.Аз само хванах ръката му.Той потрепна с пръст.Значи ме чува.Започнах да му говоря.Как се чувствам в момента.Когато съм тъжна рисувам.Затова съм толкова добра.Аз нарисувах как се чувствам в момента.Объркана и безпомощна.Реших да не се прибирам.Ще остана тук,докато Хари не си дойде вкъщи.Гледах го и го държах за ръка.Как така се случи?Не мога да разбера.Аз,той,ние.Само,ако той отива там и аз ще отида с него.Не ме интересува.Умре ли,аз съм с него.Проверих Туитера си.Пишеше от разгневени фенки"ще те намерим","защо го пречини на Хари.","Идваме в болницата и аста ла виста".Това беше странно.Те ще ме убият.Няма да стане.Защо искат да ме убият?Те имат също шансове с Хари.Красиви са,но не мислят разумно.Ще кажа на Ел да ни пазят бодигарди.Писах й СМС.Отидох до тоалетна.Оправих грима си.Аз се погледнах в огледалото и си казах"Ти не си безпомощна" и го повторих няколко пъти.Когато излязах от банята видях отново Хари.Стоеше и спеше.Доктора влезна и ми каза да седя тук,защото знае за фенките.Даже и по новините са го давали.Боже,боже.Аз ще се опитам да се защитя.Всички ми казваха какво да правя да остана тук.Не!Ще излезна и каквото ще да става.Излезнах от стаята.Всички ме спираха,но аз отидох отвън.Обясних им,че Хари е излизал с милиони момичета и следващите ще са те.Също им казах че ще скъсам с Хари и ще им го дам.Аз съм му само мениджър.Когато се събуди ще скъсам с него и ще направя,една негова фенка да излезе с него.Аз избрах момиче на има Мелиса(тя е горе на снимката)Тя дойде с мен.Станахме приятелки.Запознах я с другите.Докторите дадоха да влезем при Хари.Само ние двете.Тя не гушна Хари,просто започна да плаче.Аз я успокоих.
-Мелиса,спокойно той ще се управи.
-Алекс чуй ме,може да съм на 15,но не го оставяй.Аз ви харесвам като двойка.Не го оставяй.
-Мелиса чуй,не искам никой да пострада.
-Знам,но ти си за него.И без това аз нямам шанс.
-Имаш.
-Нямам.Може ли да ви видя заедно?
-Да.-застанах до Хари
-Вие сте перфектна двойка.Искам да се целуните.
-Добре-хванах Хари за ръка и го целунах.Усетих нещо.....
YOU ARE READING
I'm your manager/girlfriend(Harry Styles BG Fanfiction)
FanfictionАлекса Кауъл-дъщеря и наследничка на студиото на баща си.Тя е мениджър на известната бой банда One Direction.Влюбва се в Хари Стайлс.Ще минат през много предизвикателства и забавни моменти за да останат заедно.