-Здрасти Хари.
-Стягай си багажа.
-Защо?
-Идваш на турне с нас.
-Какво!?
-Да чу ме.Идвай.Знам че си го приготвила.
-Добре.Ей сега идвам.-той пък ми чете мислите.Fuck
-ОК-върнах се след минута с 2 куфара.Той ми помогна с единия куфар и се качихме в колата.Не беше кола,а лимузина.Вътре бяха Ел,Лу,Ли,Найл.Отидохме на летището.Слезнахме от колата.Другите занесоха паспорта ми и останах сама.Обърнах се.След това загубих съзнание от силен удар в сърцето.
Г.Т. на Хари
Тя идва с нас на турне.Занесох паспорта й и се върнах при нея.Около нея имаше локва с кръв и беше паднала на земята.Боже,някой я е прострелял.Хванах я и я занесах в лимузината.Обадих се на баща й.Отидохме в болницата.Другите също дойдоха там.Веднага я вкараха в операционната.Моля се да се оправи.Имах един подарък за нея.Явно не днес.Но сега имам по-голям проблем.Алекс е в операцонната.Саймън е на път.Аз съм разтревожен.Просто чудесно.Всички се събрахме и чакахме.Ел и Луи се бяха сгушили един в друг.Иска ми се и аз и Алекс да сме така.Чудя се ако й предложа да се сгодим тя ще приеме ли?Мисля че не.Какво да правя?Аз я обичам като очите си.Остава само да чакаме.
Г.Т. на Алекс
В съня й.
Събудих се на някакво странно място.Там беше Хари.Предлага на някакво момиче да се сгодят.Не,не може да бъде.Аз го обичам.
-Хари обичам те.-той не се обърна.-Обичам те.Обичам те-крещях и той не се обръщаше.Опитах се да скоча на гърба му.Паднах на земята.Аз съм дух.Значи трябваше да умра за да спре да ме обича.Хари се изправи и каза че не може и че обича друга.Аз не мога да повярвам.Той ме обича.Отиде на някакво място.Аз го последвах.Той беше на гробището.Седна до една плоча и заплака.Каза:
-Алекс,знам че искаше да продължа,но не мога.Ти все още си в сърцето ми.-това е моят гроб.Умряла съм в болницата след събуждането ми.Видях една много позната къща.Къщата на баба.Тя почина преди 2 години.Липсва ми.Влезнах вътре.Баба беше там и беше направила от любимите ми бисквити.Прегърнах я.
-Бабо,липсваше ми.
-И ти на мен Али.-само тя ме наричаше така.Седнах на стола и хапвах от бисквитките.-Чуй Али аз искам да му простиш.
-На кой?На Хари ли?-тя кимна одобрително-Аз го обичам и не искам да остане сам.Искам да съм до него.Бабо ти ме разбираш.
-Да миличка.Искам за теб най-доброто.Върни се при него и ме помни-прегърнах я за последно.Тя ме целуна.
Край на съня.
Събудих се в някаква стая.Около мен бе пълно със системи.Видях една фигура до мен.Хари.Той държи ръката ми.
-Хари.-казах тихо,хванах ръката му.Той се събуди.Веднага ме прегърна.Аз започнах да го целувам.Заболяха ме ръцете от системите.Хари веднага се отдръпна.Започнах с въпросите:
-Колко време съм тук?
-Ти беше 5 дена в кома.Толкова ми липсваше.Ще викна останалите.
-Хари искам да поговорим..насаме
-Добре-той седна до мен
-Не трябваше да бягам от теб.Баба беше права...дълга история.Искам да остана с теб.
-Али-само баба ме наричаше така-Извинявай.
-Няма нищо.Наричай ме така.И без това ми напомнял за баба.По характера.
-Виж и аз искам да съм с теб завинаги.Ислам да останеш с мен и семейството ти.
-Семейство?
-Да.Ние сме ти семейство.-разплаках се.Толкова е мил.Искам го.Веднага го разцелувах,не искам да се отделям от него.Другите влязоха.Веднага ме запрегръщаха.Аз ги запрегръщах също.Казах им какво сънувах.Гледаха ме със зяпнали усти.Не можеха да повярват на съмя ми.Все пак е сън.Докторите дойдоха и всички излезнаха.Щяха да ме изпишат утре.Хари теши да остане тук и да гледаме филм.Решихме да е комедия.Ще гледаме Страшен филм от 1 до 5 част.Хари се върна с лаптопа си.Включи го в контакта.Аз вкарах диска.Легнахме на леглото ми.
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
Изгледахме всички части.Аз заспах върху него,сгушила се в гърдите му.
На сутринта
Станах преди Хари.Взех телефона си.Влезнах във Фейсбука си.Снимах Хари как спи на и го качих.Писах отдолу "моето зайче спинка сладко,но хърка като мечка гризли."Той се събуди.Докторите дойдоха и махнаха системите.Родителите ми бяха в болницата и подписваха докоментите за изписването ми.Аз се облякох в дрехите които Хари ми беше донесал.Изписаха ме от болницата.Искаха да съм в количка за да ме закарат до колата,но аз си ходех спокойно.Качихме се и потеглихме.Имах някакво чувство,че Мелиса ме следи.Ако тя ме е простреляла.Не мисля.Прибрахме се.Утре сме на летището и отиваме на турне.
CITEȘTI
I'm your manager/girlfriend(Harry Styles BG Fanfiction)
FanfictionАлекса Кауъл-дъщеря и наследничка на студиото на баща си.Тя е мениджър на известната бой банда One Direction.Влюбва се в Хари Стайлс.Ще минат през много предизвикателства и забавни моменти за да останат заедно.