След нас ще пее Тейлър?!Не може да бъде.Веднага скъсах плаката преди другите да са го видели.За щастие нямаше повече плакати.Влезнахме в залата съвсем спокойно.Вътре бе Тейлър.Мамка му,защо все на мен.
-Здравейте-каза "невинната" мило.Алекс застана зад мен.Другите не знаеха за съобщението.Само знаеха,че е обсебена от мен и иска да убие гаджетата ми.Иска ме.Само мен.Тая кучка е откачена.
-Здрасти Тейлър.-каза ядосано Лиам.
-Защо си ми на зъб Лиам?Какво съм ти направила?
-Знаеш много добре какво?-отговорих вместо Лиам.
-Виж Хари,замени ме с тази евтина кучка,само заради баща й.Така ли е Хари?Кажи ми така ли е?-тая ме изнервя и го казва съвсем спокойно.Не можах да разбера:Кой е кучката тук?Отговорих си на въпроса.Тейлър е обсебена от мен.Просто ние си взехме микрофоните и преди да отидем на сцената,Алекс каза,че ще се прегледне в болницата.
Г.Т. на Алекс.
Викнах едно такси и човекът отвътре ме закара в болницата.Отидох на рецепцията и реших да намеря един англичанин-лекар.Намерих един.Чакай малко.Та това беше най-добрият ми приятел Хенри.Влезнах в неговия кабинет.
-Добър ден.....Алекс,това ти ли си?
-Да Хенри,че кой друг.Ти защо си доктор в Париж,а не в Лондон?
-Ами ще се местя там след седмица.Ти какво правиш тук?
-Ъххх....Преглед-Хенри ми взе кръв и след 30 минути ми каза резултатите.
-Честито Алекс!Майка си на момиченце.Във вторият ден си.Искаш ли да разбереш кой е бащата?
-Да.
-Той е Хари Стайлс.
-Страхотно.Чао Хенри.-прегърнах го и си казахме "чао".Отидох в залата.Чудех се кога ще кажа на Хари.Ще му кажа като се приберем.Той винаги е искал да има момиченце на име Дарси.Така ще я кръстим.Толкова се вълнувам.Хенри ми предписа витамини,които да пия всеки ден.
-Алекс къде се бавиш?Как са резултатите?-Хари доста се е разтревожил за мен.Като отидем в хотела ще му кажа.На резултатите пишеше всичко.Кой е бащата,в кой ден съм.Всичко.
-Перфектни.
-Искам да ги видя?
-В хотела.Имай време.
-Изплюй камъчето.
-Хари....искам първо да поговоря с Ел.
-Добре,но след концерта веднага отиваме на дискотека.Ще дойдеш ли?
-Не.-казах твърдо.
-Защо?
-Вкъщи ще ви обясня.
-Тогава няма да ходим на дискотека.Първо изплюй камъчето и тогава.
-Ясно.С Ел ще се приберем и ще се преоблечем
-Вземете тези.-Хари ни даде пропуски.С Ел тръгнахме към колата и се качихме.Първо ще кажа на нея.
-Алекс,Алекс,Алекс,какво си мислеше?
-Какво имаш в предвид?
-Личи си от километри,че ти си бременна.Не искаш да ходиш на дискотека.Алекс познавам те добре.Ти обожаваш партита,както Найл Нандос.
-Права си,но още не си казала на Лу,че и ти си бременна във втория месец.-тази тайна само на мен я каза.-Виж,тази вечер ще им кажем заедно.
-Ама аз съм казала на Луи.
-Оуу,извинявай.Значи ще ми помагаш.
-Дап-ние тъкмо пристигнахме пред хотела.Започнахме да се оправяме.
3 часа по-късно
-Момчета късмет.
-Мерси-казаха и четиримата в един глас.
-Сега ги разбийте.-те излезнаха на сцената и запяха с прелестните си гласове.Хари само ме поглеждаше.По едно време спряха да пеят.Хари беше за мен.Той ме вдигна на ръце и ме занесе на сцената.
-Хора това е най-красивото момиче което някога съм познавал.Искам да я защитавате от чудовището наречено Тейлър Суифт.Тя е повляна от мен.Когато бяхме в Австралия тя застреля Алекс.Вчера й прати СМС със злобни думи.Така че искам да я пазите като очите си.Много ви се моля.Сега нека партито започне-аз отидох зад сцената при Ел и Тейлър?!Тя какво прави тук?
-Браво,браво,нахалнице,накара мъжът ми да говори простотии.Сега ще видиш ти.
-Тейлър чуй,не знам какво става тук и защо си при нас,но искам да се разберем едно:Аз не крада Хари,не знам защо те е зарязал,но може би е щастлив с една от двете ни.За наше добро по-безопасно е Хари да избере.Ето свърши представлението.Ще го питаме-казах съвсем спокойно.Отидохме при Хари и го попитах.
-Алекс естествено,че избирам теб.Тейлър остави ни намира.
-Хари ще си мой,ще пиша песни за теб,ще говоря само за теб по интервютата,ще казвам че ти си ми гадже и някой ден ще имаме дете...
-Тейлър съжалявам че те прекъсвам,но ние вече си имаме дете.-чакай Хари знае,откъде знае.Откъде?!
-Хари откъде знаеш?-попитах го
-Хенри.Твоят най-добър приятел.
-Ъхг тази клюкарка.Ще го заколя,казвам ти ще го заколя.
-И на мен ми се иска Алекс да те заколя,но няма как.-тая патка взе,че ме ядосва.Тейлър кучката Суифт.Какви ги говоря.Аз не съм такава.Слезнах на нейното ниво.Много съм зле.Тейлър излезна на сцената и запя песните си.Ние си тръгнахме.Хари ни беше казал предварително,ме следващата ни спирка е Берлин,София,Осло,Стокхолм...
YOU ARE READING
I'm your manager/girlfriend(Harry Styles BG Fanfiction)
FanfictionАлекса Кауъл-дъщеря и наследничка на студиото на баща си.Тя е мениджър на известната бой банда One Direction.Влюбва се в Хари Стайлс.Ще минат през много предизвикателства и забавни моменти за да останат заедно.