Goodbye.

397 17 0
                                    

Усетих нещо.Бях хваната от ръката на Хари.
-Да не мислиш да ми избягаш-Хари се събуди.Цяло чудо.-Коя е тя?
-Твоя фенка...Хари искам да поговорим.
-Кажи.
-Тя ще е с теб днес.Това е Мелиса.Хари...съжалявам трябваше да го направя за безопастността на всички......Трябва д-да скъсаме.
-Защо?!
-За безопасността на всички.Аз вече няма да съм ви мениджър и се пренасям.Сбогом!
-Чакай Алекс.-никой няма да ме спре.Мелиса остана при него.Аз се прибрах и стегнах нещата си.Някой влезе през вратата.Не се обърнах кой е.После се обърнах и видях Мелиса.
-Мелиса какво правиш тук?
-Хари ми даде ключа си и да поговорите
-Няма за какво да говорим.Местя се в Австралия при леля си.
-Къде живее?
-Ще ме проследите.Ще звънна на баща си.-обадих се и му казах че ще се местя там,а за бизнеса ще се върна след няколко години.Утре е полета ми от 10.Приготвих си нещата по куфарите.Мелиса и аз поговорихме и й казах да каже на Хари да ме забрави.Легнах си в 3.
"В деня на полета"
Всички се бяха прибрали.Аз се измъкнах тихо и оставих една бележка в която пишеше"Найл не спирай да ядеш,Луи грижи се за Ел,Ел не давай на Луи да се грижи за теб,ти се грижи за него,Лиам ти не спирай да ги дразниш и Хари ти няма да ме откриеш,защото казах на баща си да не ви казва.Сбогом на всички,обичам ви. Сбогуваща се приятелка:Алекс.".Тръгнах към летището с бодигардите на баща си.Откараха ме и се качих на самолета.Дойдох точно навреме.Пуснах музика в слушалките си.Нямам търпение да се върна при приятелите си в Сидни.Те също имат група:5 Seconds Of Summer.И четиримата глупчовци ми липсваха.Виждахме се често,защото работят в студиото на баща ми.Те сега се прибраха и не знаят че ще ги посетя.Дано да не кажат на Хари.Реших да поспя малко...След няколко часа бях събудена от милата жена до мен.Каза ми ме след 5 мин. ще слезем от самолета и да си стегна колана.Така и направих.Стегнах си колана.Свалих слушалките от ушите си.Погледнах през прозореца.Здравей Сидни.

I'm your manager/girlfriend(Harry Styles BG Fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora