Evet koca bir saçmalık. Hayatın bazen böyle cilveleri vardır siz ne olduğunu anlamadan yere serer sizi. Ne vardı s*ktiğimin okulunda onla değil benle çıksa. Kafamda serdar ortaçın deli sorular şarkısı dönüp duruyordu. Anlam veremiyordum ve kendimi iyice boşluğa sermişdim tenefüslerde öylece oturup duvara bakıyordum. Tabi bunun bir amacıda belki ne kadar üzüldügümü görüp yanıma gelir düşüncesi. Bilirsiniz işte. Ah şu kızlar... Aslında kızlar demek benim için yanlış olur cünkü benim için hayatta tek bir kız var oda legolas. Pes mi edecekdim tabiki hayır ! Bir gün geçti iki gün geçti e insan ister istemez o depresyon modundan cikiyor. Ben artık yeni bir moda geçmiştim izliyordum her hareketlerini gözlemliyordum. Ah siz bilir misiniz hayatınızda en çok sevdiğiniz kişinin yan sırada her tenefüs sevgilisiyle olmasını yada bahçede el ele kol kola yürümelerini onlar gülerken somurtup duvarları yumruklamayı? Bilmeyin zaten ben bunu aylarca yaşadım ve önermiyorum . Sonradan sonraya öğrendim ki legolasla o ibne sürekli kavga edermiş aslında zaten bunu farkederdim ama ne oldu diye soramazdım çünkü gidip ağzını yüzünü kıracaktım biliyorum. Ancak sonradan legolas aşkımın anlattığı kadarıyla kavgaların sebebi hep ben olurmusum . Benim bundan haberim bile olmadı tabi ama legolas aşkım hep ağzının payını verirmiş ve hep küserlermiş. Daha neler olacak neler ben bu ibneyi mumla arar olucam ama nerden bileceksin hayat işte . Ve bir mayıs günü hiç unutmam ben 1 mayıs etkinliklerindeyim gündüz tüm gün legolasla konusmamıstık çünkü bilirsiniz 1 mayıslar ülkemizde hareketli geçer . Akşam aldığım haber.. evet evet tahminleri duyar gibiyim legolas o ibneden ayrılmış . Tahmininiz üzere ben o gün noel babayla rekabet edecek bir şekilde hediyeler dağıttım bir poşet lokum aldım paraya kıydım abi 30 tl vermiştim sınıf sınıf gezdim herkese lokum dağıttım .Yemeyenlerin ağzına tıkıştırdım "al kardeşim al çekinme sende ye " "hocam almaz mısınız? Sokayım lokumuna sanki bir boka yaradı. Bilmiyorum bir erkeğin en az kaç kere reddedilmeyi kaldırabileceğini düsünüyorsunuz ama ne düsünüyorsanız benim bunu yıkacağıma eminim . Sayıyı şimdi söylemicem çünkü heycanı kaçar ama inanın bana çok. Herneyse gel zaman git zaman lise iki yi bitirdik yaz geldi . Ben bu yaz çalışacaktım belki bileniniz çıkar balıkesirin erdek ilçesi var. Dünyanın en tatlı ve saçma sahil kasabasıdır. Her üç kişiden 2 si takma diş kullanır ve denizinde deniz anaları değil resmen babaları yaşar . Dedem ve halam orada yasiyor ve bende dedemin yaninda kalarak bir işe girdim . İş dediysem bildiğiniz amelelik . Volkan pastahanesi... hayatım boyunca hep baba parasi yemiş biri olabilirim ama bu kadar çalışmada bana çok koymustu günde 12-14 saat.Çoğu zaman işten gece saat dokuz gibi çıkardım ve hoop gece hayatına. Çoğu zaman uyumaya bile vaktim kalmıyordu. - gideniniz olursa önerimdir blue moon bar var muhteşemdir- O sıralar legolasla her aksam konusuyorum ancak görüşme şansımız yok nereden olsun zaten aramızda bin kilometre var ama ben bunu hep yokluyorum. Ama tabiki bir boka yaramadı... yaramadığını yazın sonlarına doğru anlayacaktım . Atladığım bir detay var ben yazin basinda biriyle cikmaya basladim. Evet noluyor lan diyebilirsiniz ama bende insanım ve bir erkeğim. Dayanamadım işte napayım. Herneyse yaz adına yaptığım iki şey vardı sabah yediden aksam dokuza kadar çalismak ve gece 1 e kadar içmek. Hayat çokda umrumda değildi aslında ama her gün legolasımla konuşurduk. - elim yoruldu be gençler devamı diğer bölüme kendinize iyi bakın görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Romance3 yıldır bitmek tükenmek bilmeyen ilk günki heycanımla devam eden İMKANSIZ aşk hikayem .Okurken kendizi bulacağınız tamamı yaşanmış ve yaşamaya devam ettiğim başımdan geçen olaylar...