İçimde bir sızı vardı.Tarifi imkansız ...Yanan bir yaranın verdiği acı gibi. Hem sevdiğim kızı göz göre göre başka bir çocuğa kaptırmıstım hemde trip bile atmadan mutluk dilemiştim. Salak mıyım lan ben ! Galiba bu sorumun cevabı evetdi. Ne sanmıştım ki hayat ben ve benim gibilere asla adil davranmaz . Eminim burada evet lan benim içinde öyle demişsinizdir. Ama hayatın kesin ve net bir kuralı vardır ve oda şudur ki seven sikilir siken sevilir . Biraz argo bir tabir kabul ediyorum ama ben galiba sikilen taraftaydım. Hoş hala da öyleyim ya.. zaman geçiyordu ve ben tahmin edeceğiniz gibi bitik bir durumdaydım ama bunu legolasıma belli etmiyordum . Edemezdimde çünkü ona bir söz verdim ve bana yakışan bu sözün arkasında durmakdı. Onun mutlu olması içimi bir nebze rahatlatsa da ben hala kendimde değildim ruh gibiydim. Evet okurcanlar gelelim şu bay X e. Bizden bir yaş büyük götün teki ve inanın bana onda ne buldu diye şu mehmet ali erbilin yaptığı boktan yarışmalarda anket yapsak çoğunluk bilmiyorum der. Ulan anlamıyorum bu kız ben olmayan herkesi sevebilme potansiyelindeydi ? Bilmiylrum okur canlar ben mi yanlış düşünüyorum ama bir insan kendisini bukadar çok seven bir insanı sevmeli be ! En azından denemeli . Böyle böyle aylar geçti. Legolasımı hic tanımadığım 12. Sınıflarla görmeye başlıyor hiç tanımadığım adamlarla eğlenirken görüyordum. Ozamanlar farkında değildim tehlikenin... Birgün yine bahsız bedevi modunda okulda gezerken karnım zil çaldı kantine yöneldim . Kantinde yemekten daha çok ilgimi çeken bir şey vardı ; legolas... Hemen yanına oturdum ama biraz üzgündü. Noluyor ya kim üzdü seni yakarısları içinde küçük enişte modunda homurdanırken ayrıldık dedi . O anda kafamda çifte telliler çalmaya başladı bulutlar dağıldı gökkuşagı açtı açlığım son buldu gözlerim sonuna kadar açıldı . Kekeleyerek tekrarlama ihtiyacı hissettim .
+a- a -ayrıl -ayrıldınız mı ?İstemsizce yüzüm poker face pozisyonu aldı legolas hiçbir şey söylemeden batmanı yaralamış joker edasıyla kantinden çıkıverdim . Hatırladığım kadarıyla okulun çevresi de sevinçten 2 tur koşmuştum yok 3 müydü o ya... Okur canlar az çok benim ne kadar şanssız bor adam olduğumu anlamıssınızdır. Tabiki bu mutluluğum uzun sürmedi . Ulan bari bir hafta falan sürseydi de ard arda yedi gün güldüğüm bir seri oluştursaydım. Ordan burdan aldigim duyumlara gore cocuk bundan ayrilmisti yani bir nevi terk edilmis de sayabilirsiniz ama tekrar barişmaları... legolasın ondan ayrilan bir herifle tekrar cikmasi beynimi nöronlarınla savaşa girmeye zorlamıştı. Sigara mevzusunu yazmıyorum bile zaten anladınız . Bu sefer içimde efkar değil öfke vardı ve bu öfke sağlam bir küsüşün habercisiydi. Ama ben legolasa küsemezdim ki ? Ama küstüm yapmak zorundaydım ne demek lan ondan ayrilan bir adamla birdaha cikmak ? Yetmiyormuydu bu çektiğim acı. Yetmezdi bana ben hakediyorum çünkü yaptığım tam bir eşşeklik sonra ne mi oldu gerisi diğer bölüme kaldı okur canlar.
- elim ykrulunca birakiyorum kusura bakmayin okucanlar kendinize iyi bakın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Romance3 yıldır bitmek tükenmek bilmeyen ilk günki heycanımla devam eden İMKANSIZ aşk hikayem .Okurken kendizi bulacağınız tamamı yaşanmış ve yaşamaya devam ettiğim başımdan geçen olaylar...