Bizler mutluluğu elde etmesi zor kaybetmesi kolay bir algı olarak kazımışızdır hafızalarımıza. Ne kadar heybetli bir kelime değil mi ; Mutluluk. Oysaki vücudumuzdaki bir kaç hormonun kimyasal reaksiyonunun yan etkisidir mutluluk. O kadar da heybetli durmuyor değil mi ? Hoş ! Onuda beceremiyoruz ya . Legolasımla yanlız kalamamanın ve artık sarhoşların götünü toplama muhabbetinden sıkıldığım için koca bir s*ktir çektim. Ve bende o sarhoşlar fulyasına katıldım. Sanırım pisuar diye lavaboya işemiştim... Neyse orayı çok kurcalamamak gerek. İstanbul gezisinin ikinci gününde zaten milyon defa gördüğüm zorunlu tarihi mekan gezme faslından bir hayli sıkılmıstım. Artık taksimdeki serbest zaman olayı için can atıyorduk taksimde içmek başkaydı bizim için hele o nevizade ...Evet nevizadenin yeri bizim için ayrıdır. Sadece legolas ve benim için değil bütün arkadaşlarımız içinde ee nede olsa fizik dersinde az ayağa kalkıp nevizade marşını okumadık. Koridorlarda hep beraber haykırıp nevizade marşını söylemek bir şerefti. Kafanızda yanlış bir algı oluşmasın legolas ve ben koyu galatsaraylı olabiliriz ama içimizde hatırı sayılır bir beşiktaş ve fenerbahçe topluluğu vardı. Ama o nevizade marşıydı ve hepimizi bir araya getirirdi. Taksimde laylaylom kısmını geçtikten sonra topluca nevizadeye geçtik ve o şaşalı barlar içerisinde kendimizi kaybettik. En sonunda brooklyn adında bizim dişimize uygun nezih bir bar bulduk. Nezih mi dedim ben az önce ? Ulan bir üst kata çıkınca canlı bir porno karesiyle karşılasıyorsun. Ama olsun bizim katımız nezihti sonuçta. O geceyi tarif etmesi zor hep beraber barın bir katını kapattık zaten 30 kişiye yakındık. Şöyle düsünün butun iyi arkadaslariniz yaninizda ve sevdiğiniz kız da... hepimiz deli gibi içiyorduk ve ağzımızda tek bir marş !
+ Giden her sevgilinin ardından
Hep biz olduk el sallayan
Haykırsak duyarlar mı sesimizi
Hangi sevdadan galip cıktık kiYürüyoruz sessiz ve kederli
Nevizade geceleri
İnletiyoruz her cikisinda
İstiklal caddesini
...Zaten aşklar hep yalan dolan
Sonu hep acı hüsran
Bize her sevdadan geriye kalan
Sadee galatasaray!!Evet güzel bir geceydi ama daha bitmemisti. Taksim seansımız bittiğine göre bunun bir de otel bölümü olmalıydı çünkü nevizadede içtiğimiz bir iki bira hiç kimseyi kesmemisti. Otele döner dönmez herkes belirli odalarda toplandi. Ben mi o gece en sevdiğim kız arkadaslarımın içip sapıttığını gördüm ve onlarla kalmayı tercih ettim . Ve inanın bana çok içmiş 3 kızla aynı odada kalmak gerçekten işkence gibiydi. Aşırı duygusallıklar saçma tepkiler. Ulan insan terliğini bulamadı diye hüngür hüngür ağlar mı? Böyle geçen bir kaç saatin ardindan bende icmeye basladım ve legolasa karşı içimde aylardır gizlediğim duygular alevlendi. Yan odadaydı ama saat sabah 3 veya 4 tü. Legolasın uykusunu size anlatamam bunu yaşamanız gerekli gece uyandırın ağzını burdunu kırın dövün sonra geri yatırın sabah kalktığında ne oldu bana der. O kadar agır bir uyku. Bunu biliyordum ama kendime hakim olamadım kapısını tekmelemeye basladım. Ayağım acıyıncaya kadar süren bu amaçsız eylemim yenini 32 kez legolası aramaya bıraktı. Ve sonra tekrar tekmelemeye baslarken birden kapı açıldı. Odada üç kisi olmalarına ve uykusu en agir olan legolas olmasina rağmen legolas uyanmıştı. Bu da mı tesadüftü lan ? Bana usulca ve minik bir kesi narinliğinde uykudan tam açılmamış gözleriyle ne oldu dedi. Bir şey konuşmam lazım biraz gelirmisin diyerek kapidan uzaklaştırdım ve sadece ağzımdan şu dört kelime çıktı "ben hala seni seviyorum " okadar çok kekelemistim ki sanırım sesim brokoli tarlası gibi çıkmıstı. Suratına bile bakmadan kareli yesil pijamam otelden çaldığım kağıt terliklerle meshur penguen yürüyüşümü yaptım ve arkami dönüp usulca odama yürüdüm.
(Penguen yürüyüşü: Bana lakabı allah salih olan arkadaşımın üzgün veya kederli olduğumda hep ayni sekilde yurudugumu farkettiginde koyduğu ad. Neden ona allah dediğimizi soracak olursanız anısı ve inanılmaz olayları buraya anlatılmakla bitmez başka bir bölüme başka bir zamana.)
Odaya girdim ve kapıyı kapatım kayarak yere çöktüm ve ardına bir soru :
+ NE YAPTIM LAN BEN !-Okurcanlar telefondan yazdığımdan dolayı parmaklarım çabuk yoruluyor kusura kalmayın devamı var elbette hepnizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Romance3 yıldır bitmek tükenmek bilmeyen ilk günki heycanımla devam eden İMKANSIZ aşk hikayem .Okurken kendizi bulacağınız tamamı yaşanmış ve yaşamaya devam ettiğim başımdan geçen olaylar...