jmenuju se nadine je mi 16, bydlim v bufordu, mam nejlepsi kamaradku kes je ji stejne jako mne a bydli hned vedle nas takze jsme porad spolu, zname se uz od mala...prave ted jsou velke prazdniny a my spolu jdeme i na stejnou skolu.....ted sedim na zahrade a ctu si knizku ktera me strasne moc bavi, pri tom me ale vyrusilo cinknuti mobilu, natahla jsem se pro mobil abych se koukla co to bylo. napsala mi kes jestli jdu na dnesni zapas jejiho kluka ktery hraje baseball, rekla jsem si proc ne, jen sem se ji zeptala v kolik a ona mi hned napsala ze ve 2 coz bude asi za 20min, vstala jsem a sla jsem do pokoje kde jsem na sebe hodila neco hezciho a trochu se upravila, vzala jsem si slunecni bryle a vysla jsem z domu smerem ke kes, pozdravili jsme se a sli jsme tam, po ceste jsem si povidali a asi za 10min jsme tam dosli, sli jsme si sednout tam kde sedime vzycky ale na miste kde sedime sedeli nejaci kluci a holky, neresili jsme to a sedli jsme si pred ne kde byli volny posledni 2 mista takze akorat tak pro nas, sedli jsme si , jeste jsme si vzali piti a sli jsme, kes zamavala jejimu klukovi a hra zacala, sedeli jsme tam asi 30min ale pak za nama zacali delat bordel ti kluci a holky se tam smali, kes se otocila a rekla jim at jsou ticho ale oni ji jen rekli at je ticho ona , kdyz jsem to uslysela otocila jsem se a rekla jsem ,, hejj nebud zlej da se to rict i normalne a pokud si chcete povidat nebo spis jecet po sobe tak muzete jit tamhle na louku ktera je asi 5min odtud ,, rekla jsem a otocila sem se zpatky , videla jsem jen jak se nejaky kluk z nich usmal, oni prestali a to jsem se dost divila...neresila jsem to a koukala jsem na hru, kes kluk vyhral, kdyz to skoncilo tak jsme se zvedli s sli jsme k satne , nebo spis kes ja jsem cekala u hriste a dopijela jsem svoji kolu, u toho jsem pozorovala jak si nejaci kluci hazi balon...kes pochvilce prisla a sli jsme na houpacky protoze jsme nevedeli co mame delat, najednou tam prisli i ti kluci a holky celkem jste nechapaly ale pak se nas zeptaly jestli nechcete s nema jit na kolotoce ktery jsou dneska vecer , vubec jsme je neznali ale pak nam rekli ze se tu pristehovaly az na 4 lidi kteri tu uz bydli...nakonec jsme rekli ze nepujdeme protoze se nam nechtelo a s nema uz vubec, odesli jste domu..kdyz jsem prisla domu tak jsem si sla dat neco na jidlo a koukal na serial , koukala jsem asi 4h coz je docela dost , tak jsem to vypla a sla jsem se prevlict do plavek a sla jsem do bazenu ktery mame na zahrade, stala jsem u neho a zkousela jsem vodu od bazenu, najednou me do toho bazenu nekdo zhodil, kdyz jsem se vynorila zjistila jsem ze to byl muj tatka ktery se smal , cakla jsem na neho vodu a zacala jsem plavat sem a tam.... v bazenu jsem byla asi pul hodiny pak jsem ale vylezla protoze uz zapadlo slunko, sla jsem se rovnou umyt a prevlict do pyzama, pak jsem sla na veceri na kterou me zavolala mamka, sedla jsem si ke stolu a zacala jsem jest....kdyz jsem se najedla tak jsme se sli koukat na televizi a ja pak odesla do pokoje, chvilku jsem si psala s kes a pak jsem odpadla do spanku.....
rano jsem se probudila docela brzo ale to bude tim ze jsem sla spat brzo..vykopala jsem se z postele a sla jsem si vycistit zuby a umyt si plet, pak jsem si na sebe hodila kratase a tricko a sla jsem do kuchyne si udelat neco na snidani, vytahla jsem si misku do ktere jsem si dala jogurt a ovoce , pak jsem si sedla ke stolu a snedla si to...mamka prisla do kuchyne a udelala si kafe, u toho mi oznamila ze dneska k nam prijde na veceri nova rodina i s deckama , nejak jsem to neresila a odesla jsem do pokoje kde jsem se namalovala a koukala pri tom na telku, pak jsem si vzala mobil a sla na zahradu kde tatka cistil gril , asi na to dnesni opikani...pomohla jsem mu a pak jsem sla nachvilku ke kes...kdyz jsem tam prisla sli jsme hned do pokoje a ja ji rekla ze ma dneska vecer k nam prijit nejaka nova rodina, ona hned vyhrkla a doufala ze tam bude nejaky hezky kluk , jo! to jsem vam jeste nerekla, protoze kes se mi snazi uz asi 3mesice nekoho dohodit ona si totiz mysli ze jsem strasne moc dlouho sama...me to neprijde takze to neresim, samozdrejme by se mi nekdo hodil a byla bych rada ale ze bych to potrebovala nejak moc to se neda rict...u kes jsem byla az do obeda a pak jsem odesla domu kde jsem se najedla a sla jsem do bazenu....pak jsem sla si sla udelat svacinu a pomoct mamce s jidlem na veceri , mamka nakladala maso a ja jsem krajela zeleninu a udelala jsem nejaky omacky na zeleninu a maso , pak jsem to odnesla ven spolecne s pitim a sklenickama, zapla jsem svetlo na odhaneni komaru a rozdelala jsem sit na houpani kde budu travit cely svuj vecer spolecne s jidlem...nachystala jsem vsechny veci spolecne s mamkou, tatka mezitim rozdelal ohen a ja se sla prevlict a upravit do pokoje , kdyz jsem se vracela tak jsem jeste vyklidila mycku a nekdo uz zazvonil, asi to byli oni, mamka sla otevrit a za ni byl hned tatka
pozdravili se a ja tam stala s talirem v ruce a koukala na ne, kdyz najednou vesli k nam videla jsem jednomu klukovi do obliceje a poznala jsem ho, byl to ten kluk ktery se na me usmal na baseballu , najednou jsem tam zahledla dve holky a dalsi 2 kluky , asi sourozenci? prisla jsem k nim a pozdravila jsem hlave jejich rodice ,, ahoj nadi o tobe mi mamka hodne vypravela , a jinak rikej mi jessico ,,rekla jejich mamka ,, a jinak ja jsem dj ,, rekl jejich tatka a podal mi ruku ,, jo a tohle jsou moje deti az na avu ktera chodi s jadenem ,, rekla jessica a ukazala na avu ktera se divne usmivala ,, vsichni jsme se nejak seznamili a sli jste ven kde bylo jeste svetlo , oni si sedli ke stolu a ja taky protoze jsem musela , nalila jsem jim piti a posadila jsem se vedle jayly , rodice si zacali povidat a my jsme tam tupe sedeli....