kdyz jsme prijleli domu tak jsem se sla umyt a udelat si jidlo protoze jsem cely den nic moc nejedla..najedla jsem se a sla jsem si dat sveho medu do postele, nastesti mam velkou postel protoze kdybych nemela tak se mi tam nevleze, lehla jsem si do postele s pritulila jsem se k nemu, projizdela jsem instagram a rozhodla jsem se ze vydam fotky ktery jsme dneska nafotili + story ||nadine.q
liked by bonnie.s and 18 762 others..
nadine.q with my girls love ya..
view all 8 726 commentsjulia.kissy are u dating jaden ?
bonnie.s i love you more love
onwardwanna best day nglnadine.q
liked by onwardwanna and 78 872 others...
nadine.q @onwardjdub best dayy yay
view all 11 862 commentsonwardjdub fr
bonnie.s bear
natali.i miss yaa <3kes insta story
@nadine.q
onwardjdub story
________________
koukala jsem asi hodinu na mobil ale pak uz jsem usla... rano jsem se probudila dost pozde, byla jsem porad unavena takze jsem asi do 11 lezela v posteli do te doby nez mi prisla zprava jestli jdu dneska ven s partou jako vcera, moc se mi nechtelo ale bonnie me ukecala at jdu ze se pujdeme koupat do more, vykopala jsem se z postele a sla si dat sprchu abych si umyla vlasy a trochu se upravila...asi 20min jsem si vybirala plavky ktery si vezmu, nakonec jsem si vzala modry, pres to jsem si vzala kratke lehke saty ktere jsou urcene na plaz a zabalila jsem si vsechny potrebne veci do batohu jako je opalovaci krem,penize atd. sraz jsme meli az ve 2 takze jsem mela jeste hodinu cas, sla jsem si udelat jidlo protoze jsem od te doby co jsem se probudila nic nejedla, udelala jsem si testoviny a k tomu omacku, najedla jsem se a sla jsem si sednout na gauc kde jsem sedela az do 2..ve 2 na me holky zazvonili a sli jsme spolecne na plaz, kdyz jsme sli tak jsme po ceste potkali i natali ktera se k nam pridala..kdyz jsme tam prisli tak jsme si vybalili veci a rozdelali jsme si deku kterou jsme si hodili na pisek, vyslikli jsme se do plavek a zacali jsme se opalovat...lezeli jsme na slunku asi 20min nez za nama dosli kluci s kteryma jsme meli tady sraz, sedli si za nama a hnali nas do vody ale my jsme se chteli opalovat, pak nas ale chytli a bezeli s nama do vody kde nas do ni hodily || tam jsme byli asi 20min a zase jsme vylezli na slunko se opalovat, potrebovala jsem na zachod takze jsem se zvedla z deky a sla jsem smerem k zachodum, otevrela jsem dvere a vesla jsem na zachody, kdyz jsem je ale otevrela najednou jsem tam videla jadena a nejakou holku jak se libaji... , snad vas nerusim ,, rekla jsem udivene a rychle jsem zalezla na zachod, kdyz jsem vylezla nikdo tam nebyl, umyla jsem si ruce a vysla jsem kdyz jsem ale vychazela jaden me chytl za ruku a rekl...
nad neni to tak jak to vypada..,, rekl ,, jak vypada co ? jadene me je jedno s kym se libas klidne jdi pokracovat ,, rekla jsem a chtela jsem odejit ,, ale me to neni jedno, ona me zatahla a zacala me libat ,, rekl kdyz sel rychlim krokem zamnou ,, super ? wtf ,, rekla jsem a odesla jsem rychle za holkama zpatky na deku, lehla jsem si a vsechno jsem jim rekla, oni mi rekli ze ta holka byla avani nejvetsi devka z mesta, liba se prej s kazdym a jeste neco horsiho dela, nuti je do toho a vyhrozuje jim || rekla jsem holkam at tohle tema preskocime ze to nechci resit a pokracovali jsme v opalovanim | 18:00 meli jsme hlad tak jsem nam a klukum s bonnie skocila pro jidlo, donesli jsme to zpatky kde jsme si to dali, na plazi jsme byli az do vecera, taky jsme stihli zapad slunce ktery byl vazne krasny..pak uz jsme sli ale domu kazdy jsme se doprovodili a sli jsme domu, kdyz jsem prisla domu tak jsem se sla rovnou umyt a spat
—- o par dni pozdeji —
prave se oblikam do skoly, dnes je posledni den skoly a dostavame vysvedceni, konecne... uz se tesim na prazdniny protoze toho mame spoustu naplanovanyho, vzala jsem ucitelce kytku a cokoladu a sla jsem do skoly, budeme tam jen 1h takze to je v pohode...prisla jsem do skoly a sla jsem rovnou do tridy kde jsem se pozdravila s holkama a navzajem jsme si pochvalili to jak vypadame, sedli jsme si a cekali jsme nez prijde ucitelka...asi po 20min prisla ucitelka a vypravela nam par veci ohledne skoly..pak uz nam jen rozdala vysvedceni a my jsme mohli jit domu...mela jsem vyborne znamky na to jaky spatny zak jsem byla tak to bylo v pohode, prisla jsem domu hodila jsem tasku na misto kde bude lezet dalsi 2mesice a sla jsem rodicum kteri byli na zahrade ukazat moje vyzo, byli spoko tak jako ja, hodila jsem si ho do slozky prevlikla jsem se do topu a kratas a sla jsem ven s holkama....