-22-

207 4 4
                                    

prisla mi zprava od jadena...napsal mi jestli s nema chci jit zitra do zoo misto skoly, chvilku jsem premyslela ale pak jsem napsala ze pujdu on mi na to odepsal ze muzu vzit klidne kess a natalie, hned jsem napsala holkam a ty mi do sekundy odpovedeli ze pojedou {kdo by nechtel misto skoly } hodila jsem si tasku ke skriny a sla si lehnout a spat, na rano jsme se domluvili az na 9 takze jsem se i vyspala...
- rano jsem vstala oblikla jsem si ryfle a triko, vzala jsem si pres sebe radsi mikinu na zip aby mi nebyla zima protoze tam bylo jen 16 stupnu..nasnidala jsem se vzala jsem si batoh do kteryho jsem si dala penize piti a sla jsem naproti holkam s kteryma jsem mela o 20min driv sraz, pozdravili jsme se a sli jsme k waltonovim || sli jsme vsichni spolecne na vlak a jeli jsme, po ceste si vsichni povidali ale ja poslouchala pisnicky, kdyz jsme dojeli tak jsme jeli jeste 8min autobusem a konecne jsme tam byli, koupili jsme si vstupenky a sli jsme si prochazet zoo ktera byla obrovska..po 3h chodeni jsem byla uz fakt unavena ale nedavala jsem to najevo aby to nevypadalo blbe takze jsem chodila ze vsech sil za nema, konecne jsme si sli sednout takze jsem si mohla odpocinout, asi po hodine jsme konecne odesli a sli jsme na nadrazi kde bylo strasne moc lidi, vytahli jsme si karty ktery jsme si rovnou pipli a sli jsme do vlaku kde bylo plno, chvilku jsme ho prochazeli a pak jsme nasli 2 mista...rekla jsem ze si nechci sednout i kdyz me bolely strasne nohy takze bych si rada sedla ale chvilku jsem to vydrzela nez si toho vsiml jaden.. ,,nad? ,, rekl a koukl na me ,, anoo? ,, rekla jsem zamyslene ,, pojd si sednout na me vidim jak si unavena a to mame jet jeste hodinu pojd ,, rekl a poplacal si jeho nohy ,, chvilku jsem vahala ale pak jsem si na neho sla sednout,, samozdrejme jsem na nem nesedela celou vahou (wtf to nekdo dela ? ze si sedne celou vahou? ) takze jsem si dala takovy workout asi na 8min do te doby nez to jaden zjistil a posadil si me na jeho nohy, chvilku jsem koukala z okna ale pak jsem zavrela oci a hlava mi spadla na jadenovo rameno || po hodine me jaden probudil protoze me hladil ve vlasech, vstali jsme a vystoupili jsme z vlaku, vysli jsme z nadrazi a jeli jsme taxikem domu protoze jsme byli vsichni unaveni..kazdy jsme odjeli domu..

kdyz jsem prisla domu tak jsem hned spadla na gauc kde jsem to zalomila | 22:00 probudila jsem se protoze jsem mela hlad, vstala jsem rozlamana z gauce a sla jsem si dat testoviny a omacku kterou mamka uvarila mezitim co jsem byla pryc..nabrala jsem si to a sla jsem se najest potom jsem si sla dat sprchu a pokracovat ve spani... || rano mi kluci napsali ze pojedeme o vikendu na kolotoce- horsky drahy atd...souhlasila jsem a napsala jsem i holkam jestli jedou, jede nakonec jen kes a bonnie

- preskocime na sobotu -
prave je 6:40 a ja se vykopala z postele a zacala se pripravovat, vzala jsem si na sebe zvonace a triko a malou kabelku  do ktery jsem si dala piti penize a mobil, jeste nez jsem vysla z baraku tak jsem se najedla a zasla si jeste na zachod pak uz jsem napsala holkam a sli jsme spolecne na vlak kde jsme cekali na ostatni | 8:00 uz vsichni prisli takze jsme mohli jet (jeli- ja,bonnie,kes,javon,evan,jaden) kluci rikali ze se k nam pak jeste nekdo prida...asi po 2h jsme tam dojeli a uz tam bylo dost lidi, pipli jsme si listky na stroji a sli jsme do zabavnyho parku...jako prvni na mape byla nejaka draha takze jsme na ni sli - museli jsme si vybrat dvojce protoze kazda draha byla po 2, chtela jsem jit s kes ale tu mi prebral evan, takze jsem musela jit s jadenem..nevadilo mi to ale radsi bych byla s kes nebo bonnie..sli jsme k zacatku a uz tam jsem mela trosku stres ale prekonala jsem to...nasedli jsme a zapli jsme se pak nas jeste zkontrolovali a jeli jsme...musim rict ze to bylo uzasny..asi po 5 dalsich atrakci se kluci rozhodli ze pujdou zkusit vystrelit obrovskeho madu ktery drzi v ruce cervene srdce, zaplatili si to a zacali hazet balony do kose javon se netrefil evan taky ne ale jaden ano, podali mu obrovskeho plysaka, my jsme mu tam mezitim tleskali, jaden si ho vzal a sel smerem ke mne.. ,, to je pro tebe ,, rekl a podal mi ho a u toho se usmal ,, pockej to fakt ? ,, rekla jsem zmatene ,, anoo ,, rekl a dal mi ho ,, aww dekuju moc ,, rekla jsem a poradne jsem ho obejmula ,, cely den jsem tam chodila s medvidkem, sli jsme pak asi jeste na 6 atrakci a stihli jsme to tak tak protoze se uz zaviralo, vysli jsme a sli jsme cekat na autobus ktery nas odveze primo na vlakac, popadla jsem medveda a sedla jsem si s nim do autobusu, po chvilce jsem vystoupila protoze jsem jela jinam jak oni, musela jsem jeste do prace za mamkou takze jsem se rozloucila a jela jsem vlakem jinam...

kdyz jsem jela ve vlaku tak jsem sla napsat jadenovi || dekuju moc za toho medu vazim si toho mooc <33 ,, nad ,, pro tebe cokoliv zlato <3 ,, jaden ,, | kdyz jsem si to precetla tak se mi udelal usmev na tvari nevim proc ale culila jsem se do mobilu celou cestu...konecne jsem vytoupila a sla jsem s medou za mamkou do prace, ta se me zeptala kde jsem ho sehnala a ja ji zekla ze mi ho dal jaden..spolecne s mamkou jsem jela pak domu...

————
{ uz jsem doma :(( popravde se mi vubec nechtelo ale jsem tu asi pred hodinou jsem prijela z vidne tak jsem vam mezitim psala dil + rozhodla jsem se ze treba ted muzete napsat sve prani co by jste chteli aby se stalo nebo takhle (nemusi to tam byt!! )) 🫶🏻🤘🏻🤝

all feelings...Kde žijí příběhy. Začni objevovat