-14-

182 7 0
                                    


je prave patek a musim rict ze se toho zmenilo za tak kratkou dobu docela dost, prisla jsem ze skoly a sla jsem se najist a sednout si k telce, od te doby co jsem byla s javonem venku tak jsme spolu nejak moc nemluvili a ano mozna jsem na neho byla trosku zla to je asi pravda ale nebavi me porad poslouchat jestli jsem si to rozmyslela...rozhodla jsem se ze se mu pujdu omluvit a zeptat se jestli nechce ven, taky jsem se dozvedela ze ma jaden holku ale nevim jestli to je pravda jo a kes je porad nemocna coz me sere uplne nejvic, oblikla jsem se protoze venku uz neni moc teplo, vysla jsem z baraku a sla jsem k waltonovim, zazvonila jsem a otevrela mi nejaka holka ,, cau potrebujes neco? ,, rekla a podivala se na me divne ,, um je doma javon ? potrebuju s nim mluvit ,, rekla jsem ,, no zrovna ma box ale jdi za nim dolu ,, rekla a ukazala na misto kam jsem mela jit,, vysla jsem dovnitr a sla jsem dolu kde je telocvicna.. ,, prisla jsem tam a videla jsem javona ktery zrovna delal kliky ,, ahoj ? ,, rekla jsem ,, jezis cau co ty tady delas ,, rekl vydesene javon a zasmal se ,, hele chtela jsem se ti omluvit za to jak jsem byla neprijemna zrovna ted nemam uplne nejlepsi obdobi a naladu tak proto, promin ,, rekla jsem mu do oci ,, hele nad to nevadi ja te vlastne i chapu taky by me asi nebavilo porad poslouchat ty moje kecy takze bud uplne v klidu ,, rekl a usmal se ,, dobre diky, a jinak nechces ven nekdy? ,, rekla jsem ,, hele muzem, ted zrovna asi ne ale treba zitra nebo v nedeli jeste ti napisu ,, rekl ,, dobre tak napis zatim ,, rekla jsem a rozloucila jsem se s javonem a odesla jsem,, | kdyz jsem odchazela tak jsem videla jadena ktery byl v kuchyni a nemel na sobe triko, najednou se otocil a videl me, ,,nad co tu delas ,, rekl a koukl se na me divne ,, byla jsem jen za javonem ted uz jdu domu ,, rekla jsem a chtela jsem odejit jenze me jaden zastavil ,, hele nechces ven ? uz me nebavi jak se nebavime a tak... ,, rekla jaden a koukl se na me ,, no fajn muzeme ,, rekla jsem ,, pockej fakt ? ,, rekl jaden a rozzaril se ,, jasne ,, rekla jsem,, kdyz jsem to dorekla tak me jaden obejmul...necekala jsem to ale objeti jsem mu vratila, rozloucila jsem se a odesla jsem domu, musim rict ze se mi dost zlepsila nalada, kdyz jsem prisla domu tak jsem se rozhodla ze si pujdu neco uhackovat...vzala jsem si bavlnu a zacala jsem hackovat, u toho jsem se koukala na serial.

nakonec jsem si udelala crop top a vypadal i hezky, zkusila jsem si ho a vyfotila jsem par fotek ktery jsem pak pridala na insta story|| 19:00 udelala jsem si veceri a sla jsem si sednout za mamkou na zahradu, dobry bylo to ze sarah odjela nekam na 4 tydny takze mam ted klid...s mamkou jsem si povidala a najednou z ni vypadlo to ze budu spat dneska u waltonovych ,, coze proc ,, rekla jsem ,, noo protoze potrebuju aby si byla dneska u nich, vsak je to jen jedna noc,, no fajn ,, rekla jsem a protocila jsem ocima, sla jsem do pokoje kde jsem si zbalila par veci jen hygienu a nejaky obleceni na prevleceni a mamka me odvezla ,, rozloucila jsem se s ni a sla jsem ke dverim kde jsem zazvonila, otevrela mi jessica a pustila me dovnitr ,, ahoj nad ,, rekl jaden i javon na stejno ,, oba dva se na sebe divne podivali ale neresili to ,, pozdravila jsem je na zpatek.. ,, tak z koho budes spat? ,, zeptal se dj ,, no to prave nevim ,, rekla jsem divne ,, muzes u me jestli chces ,, rekl jaden a hned za nim to samy javon,, super tak u koho mam byt ? ,, rekla jsem zmatene ,, bud u toho u koho chces byt ,, rekla jessica a zasmala se ,, ,,super rekla jsem si v hlave ,, tak ja budu u jadena nevadi? ,, rekla jsem ,, ne neva ,, rekl javon ,, vzala jsem si veci a sla jsem si je dat k jadenovi do pokoje, mel zapnuty modry led svetylka , polozila jsem si tasku na zem ,, muzu se jit umyt ? ,, zeptala jsem se ,, jasne chces rucnik? ,, rekl ,, asi jo ,, rekla jsem ,, dobre ,, rekl jaden a odesel, zachvilku prisel a donesl mi rucnik ,, zalezla jsem si do jeho koupelny kde jsem se umyla a vylezla jsem , mela jsem na sobe kratase a dlouhy tricko... ,, tak co chces delat? ,, rekl ,, nevim muzeme se na neco podivat jestli chces ,, rekla jsem ,, jo klidne a nemusis tam stat jak tvrdy y klidne si lehni do postele a vyber si stranu kde chces spat ,, u zdi !! ,, rekla jsem vazne ,, to jsem vedel hned ,, rekl a zasmal se a ja s nim ,, tak fajn jdu pro nejaky jidlo a budeme se na neco koukat ,, rekla odesel ,, || sedela jsem na posteli a koukala jsem do mobilu, najednou do pokoje prisel javon ,, nechces nachvilku ke me? ,, rekl ,, hele jdeme se na neco koukat takze asi ne ale pokud neusnu tak jeste prijdu ,, rekla jsem a usmala jsem se ,, dobre tak zatim a kdyby nahodou tak dobrou ,, rekl a odesel ,, | po chvilce prisel jaden a polozil spousta sladkosti na jeho postel, lehl si vedle me a zapl tam horor , ja jsem se na neho podivala jestli to mysli vazne ale on se jen uchechtl a zhasl led svetylka ,, jadene ja te fakt zabiju ,, rekla jsem a prikryla jsem se pod perinu || musim rict ze vonela jako jaden (lol tak asi ne kdyz tady spi ) || lezela jsem pod perinou a byla jsem celkem posrana protoze tam pustil fakt neco hroznyho, normalne miluju horory ale toto bylo uz moc , koukali jsme asi 2h , no spis jaden ja byla skoro porad pod perinou, kdyz to skoncilo tak jsem pomohla odnyst jadenovi veci ktery donesl a sli jsme zpatky do postele, ja jsem se jeste zastavila za javonem u kteryho jsem byla asi dalsi hodinu, jen jsme si povidali a naucil me hrat nejakou hru... kdyz jsem se podivala na mobil bylo uz dost pozde takze jsem se rozloucila a sla jsem k jadenovi, kdyz jsem vesla do pokoje tak jsem videla ze jaden uz spi, lehla jsem si k nemu a asi 10min jsem se na neho koukala ale pak uz jsem sla spat.......

all feelings...Kde žijí příběhy. Začni objevovat