to vsechno musela udelat ta nova holka! maddie...utrela jsem si krvavou ruku do kapesniku, zvedla jsem se a sla jsem domu...bezela jsem do pokoje a hned jsem psala na tridni skupinu tohle...| ahoj..asi si porad myslite ze jsem o vas neco rekl, taky by me zajimalo kdo vam to vsechno rekl..maddie vid?, mate pocit ze me maddie zna? projizdi moje profili na soc.sitich..jen aby zjistila par informaci nasla si moji nejlbizsi kamaradku a pak vykecala tyhle sracky? fajn pokud budete verit ji tak si ji verte ale pamatujte si ze JA bych o vas tyhle veci NIKDY nerekla ! hlavne ne o kes, javonovi, jadenovi, natalii , millie, sadie...a dalsi.... | polozila jsem mobil a videla jsem jak si to vsichni zobrazili, nikdo na to nedpovedel....ubehl tyden a musim rict ze to byl nejhorsi tyden v mym zivotu, jediny kdo se mi omluvil byla kes, ktera prisla ke mne domu a byla semnou cely den...nevim jak to maji ostatni ale nikdo z nich mi nenapsali, zitra je zase pondeli a ja si jdu nachystat veci do skoly..uz jen par tydnu a jsou prazdniny..konecne| vzala jsem si tasku a zacala jsem si chystat, vyprala jsem si mikinu kterou si beru na sebe zitra, beru si mikinu a teplaky nechci aby se na me vsichni koukali tak hnusne a rvali na me devka jako predtim a sla jsem spat... | 7:34 vzala jsem si batoh a sla jsem do skoly popravde se mi tam vubec nechtelo, vim ze budeme psat strasne moc testu a nic neumim...kdyz jsem prisla do skoly tak jsem se na nikoho nekoukala a sla jsem rychle ke skrince..najednou je me ale zacalo chodit strasne moc decek a zacali se mi omlouvat..nevedela jsem ze to udelaji ale potesilo me to..vzala jsem si veci ze skrinky a sla jsem do tridy, kdyz jsem tam prisla tak se na me vsichni podivali a nekteri za mnou prisli a omluvili se mi..najednou me za ruku chytl jaden ktery byl celou tu dobu zamnou ,, ahoj nad ,, rekl a usmal se na me ,, nic jsem neodpovedela a posadila jsem se na zidli ,, ty semnou nemluvis ? ,, rekl zarazene ,, mela bych? ,, rekla jsem potichu ,, hele omlouvam se fakt promin nechtel jsem rict veci ktery jsem rikal promin nad, pujdes dneska ven ? chci ti to vynahradit a muzes to brat jako velkou omluvu ,, rekl a sedl si ke mne ,, no fajn ,, rekla jsem a otevrela jsem si sesit do kteryho jsem si opsala zapis z minule hodiny,, super tak po skole na tebe budu cekat ,, rekl a odesel spolecne s klukama na zachody ,, || cely den ve skole to bylo vpohode, vsichni na me byli hodni a nervali po me, naopak po maddi rvali , protoze zjistili ze si to vsechno vymyslela..
15:00 prave vychazim ze skoly a vidim jadena ktery na me ceka...mel neco za zadama ale to jsem nevidela..prisla jsem k nemu ,, tak co budeme delat ,, zeptala jsem se ,, noo muzeme na jidlo a tady mas ,, rekl a podal mi ruze ,, to je za co? ,, rekla jsem zmatene ,, omluva ,, rekl ,, aha tak diky ,, rekla jsem a sli jsme spolecne na jidlo..,, || prisli jsme do kavarny ,, jadene pockas tady na me ? budu za 10min zpatky musim si domu skocit pro penize nemam u sebe zadny..,, rekla jsem a chtela jsem odejit ,, nad ja ti to zaplatim to je malickost prosimte , myslis si ze me nejaky dortik zabije ? ne ,, rekl a zaplatil nam jidlo i piti ,, sedli jsme si a snedli jsme si to.. 17:00 s jadenem jsem byla venku 2h a moc jsme si to uzili ale uz jsem musela domu protoze jsem musela jet kvuli nejake veci k tete a pohlidat ji dite , s jadenem jsme dosli pred muj dum a rozloucili jsme se , obejmuli jsme se a oba dva jsme odesli domu...
20:00 prave odjizdim od tety, byla tam strasna nuda ale volala jsem si s holkama takze to me zachranilo...prijela jsem domu a sla jsem se hned umyt a lehnout si do postele, jeste chvilku jsem si cetla knizku ale pak jsem sla uz spat..rano me probudila mamka, vstala jsem a sla jsem do koupelny, musela jsem si umyt hlavu takze jsem si ji umyla a sla jsem se nasnidat...vyfoukala jsem si vlasy a sla jsem se namalovat- pak jsem odesla spolecne s natali a kes do skoly - po skole jsme s holkama sli na maly nakup veci, venku uz zacina byt zase vedro a ja nemam nic na sebe, koupila jsem si dvoje saty a jedny kratase a jinak tricka..doma sem si vsechno vyprala a sla jsem ke kes kde byli i holky, dneska jsme se rozhodli ze si udelame holcici den...alex rozhodla ze si zahrajeme flasku..roztocila flasku a padlo to na me.. ,, libi se ti nekdo ? ,, rekla ,, hele mozna ano ale nejsem si tim uplne jista takze docela nevim ,, rekla jsem ,, uuu nad se nam zamilovala ,, rekla kes,, kes prestan ja se nezamilovala nevim ne, nikdo se mi nelibi ,, rekla jsem ,, || s holkama jsme hrali asi hodinu ale pak nas to prestalo bavit tak jsme si dali plavky a sli jsme do bazenu kde jsme nafotili nejaky fotky ktery jsme dali na instagram...
nadine.q
liked by bennyweer and 8 762 others...
nadine.q idk just vibe
view all 3 373 comments
—
onwardwanna will u marry me ?
alexmiller my girl :0
maddisonjj just bitch lmaoopak jsem se koukala na insta protoze ostatni vydali taky posty...
onwardjdub
liked by onwardwanna and 262 949 others...
onwardjdub in my own world
view all 4 762 comments
—-
nadine.q j<3
kittymiles u are my baby
jaylawalton get it jalexmiller
liked by nadine.q and 5 652 others...
alexmiller hot girl summer with my ladies :))
view all 762 comments
—-
kes hot girl summer yup
nadine.q ayoo
natali.k as u should :00———-
pak uz jsem odesla spolecne s holkama domu..kdyz jsem prisla sla jsem si dat sprchu a udelat si ukoly do skoly..kdyz jsem vylezla ze sprchy tak jsem si na sebe dala moje roztomile pyzamo s medvidkama..najednou mi cinkl mobil tak jsem se pro neho natahla a koukla jsem se co to bylo..prisla mi zprava od..