napsala jsem ne...sice ano je hezkej ale asi me uplne nepritahuje, kes mi na to odpovedela ze to je v pohode at z toho nejsem spatna a at si nic nevicitam...cely den jsem byla uz jen doma,
dalsi den | prisla jsem ze skoly a hodila jsem si tasku ven a sla jsem mamce pomoct na grilovacku, najednou mi u toho ale mamka chtela neco rict, celkem jsem se bala protoze se u toho netvarila uplne nejlip | hele nad ,, rekla a koukla se na me ,, ano? ,, odpovedela jsem ji ,, ja a tatka ti musime neco rict , hele vis jde o to ze mas sourozence a to je sestra , dnes ji poznas je ji stejne jako tobe ,,pockej coze ?! mami to je vtip ze ,, rekla jsem vydesene ,, nadi neni , dneska prijde , jak se narodila tak jsme ji nechteli protoze jsme si prali jen jedno takze jsme ji dali kamaradce ale ted se ji neco stalo a budeme ji mit my , uz navzdy ,, rekla vklidu,, pockej takze to je moje dvojce ? ,, rekla jsem ,, ano ,, rekla ,, || nemohla jsem tomu verit, sla jsem do pokoje kde jsem se zavrela a premyslela jsem nad vsim, pak me ale vyrusilo klepani na dvere, sla jsem otevrit a tam stala ona...nebyla mi moc podobna jen par podob| ahoj nadi, jsem sarah ,, promluvila na me,, cau segra? ,, rekla jsem divne ,, | spolecne jsme se seznamili a dozvedeli jsme se hodne veci, zacali jsme se mit za tu chvilku radi, pak nas vyrusil zvonek a hlas waltonovich , obe dve jsme prisli dolu, | ahoj sarah co tady delas ,, rekl jaden a sel obejmout sarah ,, vy dva se znate ? ,, rekla jsem ,, jo? jsme kamosi uz 4 roky ,, rekla sarah ,, aha tak to jo , ahoj javone ,, rekla jsem a sla jsem ho obejmout ,, kdyz jsem ho objimala citila jsem na sobe pohled , otocila jsem se za sebe a videla jsem jak jaden cukl hlavou, byl to on kdo na me koukal..sli jsme si sednout na zahradu, sarah si sedla vedle jadena a ja vedle javona a jayly , mamka nam prinesla piti a zatim nejaky bramburky, no pockat a jak vy dve se znate ,, rekla jayla ,, jsme sestry ,, rekla sarah ,, pockat coze ?! ,, rekl jaden ,, jop ,, rekla jsem ,, tak to je super , takze jste dvojcata jako ja a jaden ,, rekl javon ,, jop , jdu pomoct mamce ,, rekla jsem a odesla jsem ,, || 21:00 vsichni jsme se najedli a pak waltonovi uz odesli , celej vecer jsem byla s javonem a jaylou , jaden se porad jen bavil se sarhou a ona jen s nim | hned jak odesli jsem mamce pomohla uklidit a sla jsem se umyt , pak jsem si lehla do postele a sla jsem na mobil , usla jsem az ve dve rano...
rano me probudila mamka , nachystala jsem se do skoly a vyrazila jsem , sarah chodi do jine, bylo to asi kvuli tomu aby jsme se nepotkali , kdyz jsem prisla do skoly tak jsem sla hned do tridy kde jsem si vzala jen veci z lavice a sla jsem do ucebny chemie , sedla jsem si s jackobem a cekala jsem nez zacne hodina , vsichni par prisli do tridy a hodina zacala, | 15:00 vychazim ze skoly a jdu hned domu, kdyz jsem prisla domu tak jsem se sla hned prevlict protoze to co jsem si dneska na sebe oblikla bylo hrozny, bylo mi strasny vedro, prevlikla jsem se a vyvalila jsem se na gauc kde jsem byla asi 3h | 18:00 nekdo zazvonil tak jsem se zvedla a sla jsem otevrit , kdyz jsem otevrela videla jsem jadena s usmevem na tvari | cauky, je doma sarah? ,, rekl ,, hned co dorekl jmeno sarah mi spadl usmev z tvare | jo jasne je ,, rekla jsem a zavolala jsem na ni ,, ona hned vysla z pokoje , mela na sobe saty a rozpustene vlasy , pribehla k nemu a obejmula ho pak uz jen nasedli do auta a odjeli , zavrela jsem dvere a mela jsem slzy v ocich ani nevim proc ale mela jsem je , hned jsem si je utrela a zvedla jsem se ze zeme , sla jsem si pro mobil a napsala jsem javonovi jestli nechce ven , on napsal ze klidne , napsala jsem mu ze k nemu prijdu on mi odpovedel ze uz ceka , sla jsem se prevlict vzala jsem si na sebe hnedy saty a k tomu conversky , rozcesala jsem si vlasy a sla jsem , byla jsem u neho hnedka , zazvonila jsem a otevrel mi jaden , celkem jsem se divila | ahoj nad co tady delas ? ,, rekl jaden ,, cau jdu s javonem ven muzes mi ho zavolat prosim? ,, rekla jsem ,, on asi neni doma ,, rekl , ale je domlouvali jsme se ,, kdyz jsem to dorekla videla jsem jak javon bezi po schodech ,, prisel ke mne a pozdravil me a obejmul me ,, ja mu to vratila a odesli jsme , jak jsme odchazeli tak jsem videla jak mel jaden smutny oblicej nevim proc ale bylo mi to jedno , s javonem jsme odesli z ulice na ktere bydli a sli jsme do noveho parku kde byli nejake postavene sochy , sedli jsme si na deku kterou jsme si tam pujcili a zacali jsme si ruzne povidat , taky jsme nafotili nejake fotky ktery jsme nasledne oba dva dali na instagram , venku jsme byli az do vecera , byla velka sranda a strasne jsme si to uzili , naplanovali jsme ze pujdeme spolu zitra do skoly , javon me doprovodil domu a pak odesel , kdyz jsem prisla domu tak sarah sedela na kuchynskym stole a jedla zmrzlinu ,, tak jaky bylo rande s javonem ,, rekla a dala si lzicku se zmrzlinou do pusy ,, super ,, rekla jsem a odesla jsem do pokoje kde jsem si vzala pyzamo do ruky a sla jsem se umyt , udelala jsem si skin care a sla jsem si udelat jidlo...
udelala jsem si testoviny s omackou a vzala jsem si je do postele , snedla jsem je a sla jsem asi za hodinu spat....