-15-

210 9 2
                                    


probudila jsem se v pulce noci protoze jsem potrebovala na zachod, zasla jsem si a vratila jsem se zpatky do postele...usla jsem || rano jsem se probudia a jadena jsem nikde nevidela, sla jsem do koupelny kde jsem udelala hygienu a oblikla jsem se, kdyz jsem si zrovna nandala tricko tak jaden vesel do pokoje, ,, no dobre rano ,, rekl a usmal se ,, dobre rano ,, rekla jsem a usmala jsem se ,, s jadenem jsem si asi jeste dalsich 20min povidala ale pak uz jsem si zbalila veci a sla jsem domu, chtela jsem jit jeste za javonem ale on nebyl doma, kdyz jsem prisla domu tak doma nikdo nebyl, hodila jsem veci do pradla a sla jsem se namalovat a udelat rovnou obed, napsala jsem mamce kde je a ta mi napsala ze je v praci a prijde az vecer, nejak jsem to neresila a udelala jsem si obed, najednou se odemceli dvere a videla jsem tam tatku, pozdravila jsem ho a dala jsem mu obed ktery jsem uvarila ,, on si sel pak lehnout protoze byl unavenej a ja sla do pokoje kde jsem si malovala a poslouchala pisnicky ,, napsala jsem kes jak je na tom ale ona mi rekla ze asi pristi tyden nebude jeste ve skole, to me mrzelo || 4:34 zrovna jsem prijela z nakupu protoze doma nic nebylo, ve meste jsem potkala natali s kterou jsem byla asi hodku venku ale pak jsem jela uz domu...vylozila jsem nakup a dala ho tam kam patri, udelala jsem veceri predem a rekla jsem to tatkovi ktery neco opravoval v loznici....

7 vecer , sla jsem si dat jidlo spolecne s tatkou a cekali jsme na mamku, kdyz mamka prisla tak jsem s ni jeste chvilku povidala ale pak uz jsem sla spat protoze jsem byla unavena... | rano jsem se probudila brzo, vstala jsem a sla jsem si zacvicit, nasnidala jsem a cetla jsem si knizku, videla jsem ze jaden vydal novou fotku na insta tak jsem mu dala like a koment pak jsem vypla mobil a sla jsem si delat nejaky ukoly do skoly... 3:23 napsal mi javon jestli jdu ven jenze ja nemela moc casu takze jsem mu napsala ze pozdeji, musela jsem totiz doma uklidit a jeste udelat dort ktery je pro mamku ktera ma zitra narozeniny...zitra uz je skola takze jsem se sla pripravit do skoly a udelat si svacinu, dodelala jsem dort pro mamku a dala jsem ho do lednicky...

20:00 sla jsem nachvilku s javonem ven, pozdravila jsem ho a sli jsme do parku, ,, tak co budem delat ? ,, zeptala jsem se ,, nevim, jak se ti spalo u nas ? ,, rekl ,, jo dobry az na to ze jsem koukali na horor ale jinak v pohode, mohli by jsme si klidne udelat nejakou prespavacku dalsi vikend ,, rekla jsem ,, jo to by jsme mohli klidne u nas na chate je kousek od mesta tak tam muzeme, pozvedeme kamose a pojedem ,, rekl ,, jo tak se domluvime ve skole ,, rekla jsem ,, || 22:00 prisla jsem z venku a sla jsem rovnou do sprchy, umyla jsem se a sla jsem si dat neco na jidlo a spat...rano mi zazvonil budik v 6:50 vstala jsem a sla jsem se pripravit, a vyrazila jsem do skoly, kdyz jsem prisla do skoly tak jsem videla kes ,,konecneee,, rekla jsem a obejmula jsem ji ,, ve skole jsme se domluvili na chatu k javonovi,nakonec jede kes natalia jaden alex javon millie maxine , takze to bude super..po skole jsem sla domu a oslavili jsme mamky narozeniny, oslava bude o vikendu ale ja tady nebudu protoze budeme na chate takze jsem to oslavila s ni dneska...

|preskocime na vikend - v tydnu se nic nedelo| je prave patek po skole a ja si balim veci, jedeme uz dneska at tam jsme dlouho, vzala jsem si velkou tasku do ktere jsem si dala obleceni, nema byt moc hezky pocasi coz je skoda ale snad bude sranda i nez hezkyho pocasi, sraz jsme meli ve 4 a to je za 20min, dobalila jsem si zbytek veci a sla jsem ke kes, a spolecne jsme sli k javonovi domu kde uz byli vsichni...prisli jsme tam a pozdravili jsme se, dali jsme si veci do kufru a sedli jsme si do. auta, javon bral velky auto takze tam bylo hodne sedacek...ja jsem sedela u okna a vedle me sedela kes a vedle ni maxine, za nama sedeli holky a za nema kluci, javon ridil a s nim ve predu byl alex...po ceste jsme si povidali a pousteli jsme pisnicky, asi po pul hodine jsme tam dojeli, vypadalo to tam vazne hezky, vytahli jsme si veci z kufru a odnesli jsme je dovnitr.

mohli jsme si vybrat pokoj ktery byl po 5,
byla jsem s kes millie natalie a maxine, kluci byli vsichni spolecne...byl tam jeste jeden volny pokoj kde nikdo nebyl, vybalili jsme si veci a sli jsme vsichni do obvyvaku, rozdohli jsme se ze si zahrajeme flasku, javon roztocil flasku a padlo to na me ,, takze pravda ukol? ,, rekl ,, pravda ,, rekla jsem ,, libi se ti tady nekdo POPRAVDE !! ,, rekl vazne ,, jako je tu nekdo hezky ale nevim ,, rekla jsem zmatene ,, roztocila jsem flasku a padlo to na alexe ,, takze pravda ukol? ,, rekla jsem ,, ukol ,, rekl ,, dej pusu nejhezci holce tady ,, rekla jsem ,, alex se zvedl a sel smerem ke kes , dal ji pusu a vratil se na misto, na kes bylo videt ze je prekvapena a byla cela cervena ,, alex roztocil flasku a padlo to na jaden ,, ukol,,  rekl ,, vyber si nejakou holku a s ni spi dneska v noci v posteli, v tom prazdnem ,, rekl ,, tyvole ja nevim ,, rekl ,, tak si vylosuj ,, rekl a podal papirky na ktery napsal jmena holek, jaden do toho hrabl a vytahl si papirek na kterem bylo jmeno...

all feelings...Kde žijí příběhy. Začni objevovat