slecno slysite me ,, rekl neznamy ,, pomalu jsem otevirala oci..videla jsem pred sebou stroj do kterych bylo zapojenych spoustu kabelu..koukla jsem se vedle kde byla moje mamka spolecne s tatkou, usmivali se na me a chytli se za ruku ,, co se stalo? ,, vykoktala jsem ze sebe ,, kdyz si sla do skoly omdlela si a spala si nam tu 2 dny.. takze je mozny ze si to nepamatujes.. ,, rekla doktorka kdyz mi davala neco do hadicky... ,, nene moment coze vsak ja nesla do skoly..,, nestihla jsem domluvit a zastavila me mamka,, zlato o cem to mluvis ? ,, rekla udivene ,, kde je jaden muzu ho videt, musim s nim mluvit ,, rekla jsem a sedala
jsem si,, zlato, jaky jaden ,, rekla,, muj kluk ,. rekla jsem ,, chvilku bylo ticho do te doby nez jsem si to uvedomila... COZE!? to byl jenom sen? tohle vsechno byl sen.. vsak.. coze ne musim domu to neni prece ani mozny... ,, rekla jsem hlasite a mela jsem slzy v ocich...po 2 dnech me pustili, porad jsem tomu nemohla verit, na mobilu nebyli zadne zpravy to samy prispevky na instagramu...kdyz jsem prisla domu tak jsem bezela do pokoje, otevrela jsem dvere a nikde jsem nevidela sveho velkeho medveda kteryho mi dal jaden, nemohla jsem tomu verit...rozbrecela jsem se..jediny co bylo pravy je moje nejlepsi kamaradka kes jinak nic...
———
prosim prectete si tohle dekuju.
- ahoj vsichni, vim ze jsem tu ted dlouho nebyla, verim ze jste radi ze vysel dil, sice ne uplne stastnej, myslim si ze nikdo necekal takovy konec. dekuju moc za vsechno.. taky jsem vlastne mela v planu uplne jiny konec, musela jsem to ale ukoncit takhle..duvod toho je ten ze me to moc nebavilo uz psat a musela jsem se k par poslednim dilum dokopavat a to fakt nechci, takze jsem se rozhodla pro tenhle konec...nevim jestli budu zrovna ted vydavat dalsi pribeh asi ne, chci si uzit prazdniny kdyz pomalu budou koncit... uzijte si prazdniny vsichni co tady to ctete.. a verim ze se treba nekdy zase vratim..treba v zari,rijnu....kdo vi.
- soph.