(Asya zorlu)
İlk iş günüm bugün fakat hiç heycanlı değilim ben spor takılan birisiyim ama şık olmam gerek iş yerim bir ofis çünkü ordaki kızlar çok farklı içimden gülerek babamın sesiyle birden yerimden kalktım aysa hadi hazırlan gidelim çok heycanlanma çok kolay geçicek tatlı kızım bıyık altından gülerek odamdan çıktı üff böyle yapınca hiç istemiyorum gitmek dedim tabi içimden nede olsa oda benim geleceğimi düşünüyor her neyse soğuk bir duş almam gerek duştan çıktıktan sonra aynanın karşısına geçip yüz bakım eşyalarını çıkartıp yüzüme uyguladım hafif bir makyaj yaptım gözüm kapağım toprak tonlarında dumanlı bir şekilde uyguladım kapatıcı yaptım bazı bölgelerime hafif toprak tonlarında allık uyguladım en son tabi olmasa olmaz mat kırmızı ruj sürdüm tamam biti hemen elbiselerimi giymem gerek vücüdumu kaplayan siyah kalça altı hafif açık dekoltesi olan bir elbise gördüm aman tanrım bu iyiymiş bari giyorsak tam giyelim hahaha elbisemi giydikten sonra saçlarımı dağınık bıraktım saçlarım kumral ve hafif dalgalı olduğu için çok güzel gözüküyor ztn biraz saçımla uğraştıktan sonra dışarıdan korna sesi geldi hafif perdeyi açtım demek babamış beni bekliyor çok geç oldu toplantı var bide ilk iş günüm geç kalmamalıyım tam odamdan çıkaçaken ayakkabımı giymemiştim aman tanrım nasıl unuturum hemen sivri gümüş topuklumu elime aldım ve çantamı tabi sonra arabaya doğru ilerledim kapıyı açıp arka koltuğa atım bende ön koltuğa oturdum kusura bakma babacım biraz geç kaldım babamsa önemli değil süslü kız dedi sesizce asya ayakkabın nerde dudağımı büzerek babacım giymeyi unutum durduğumuz zaman hemen giyerim merak etme dedim ve babam bir öpücük atım babam çok karizmatik bir adam uzun ve iri siyah saçlı siyah sakalı toprak renğinde gözleri var tam hayalimdeki erkekti ilk aşık olduğum kişi de ztn babamdı araba durduğunda babacım sen git hemen geliyorum dedim ve babam giti bende büyük siyah olan babamın arabasının kapısını açtım ve ayaklarımı dışarıya sarkıtım nasıl giyeceksem eğilemiyorum elbise çok kısa ayakkabıyı elime aldım ayağıma geçirdim fakat bir türlü bağlayamıyordum uzun iplikleri var bacağıma doğru zorlandığım için hafif sesler çıkartıyordum birden karşımda bir adam gördüm elini arabanın kapısına katmış bana bakıyordu 1.92 boylarında kumral yeşil gözlüydü dar keten pantolon gitmişti beyaz salaş dişort vardı ve üstünde deri kemerleri olan bir ceket vardı sıpor takılıyor beliydi tabi ben giyime çok önem verdiğim için herkesin giyimine karışıyorum her neyse buyrun birşeymi istiyordunuz dedim hafif ama boğuk bir sesiyle yardıma ihtiyacınız var galiba burdan geçiyordum sizi gördüm isterseniz yardım ede bilirim yok sağol teşekürler dedim ve kafamı yere eğdim tekrar denedim fakat nafileydi sonra birden bana yaklaştı ve sadece yardım edicem diyerek yere eğildi ve iplerimi bağlamaya başladı nedense şaşırdım ilk tafa böyle yardım etmek isteyen birisini görüyordum peki isminiz nedir oda ben araf peki sen bense asya zorlu tanıştığımıza sevindim dedim ve ayağı kalktım elbisemi hafifçe aşağıya çektim çok miniydi tamam o zaman benim gitmem lazım dedim tam gidiyorken bileğimden tutu bana bir kart verdi burda benim telofon numaram ve şirketimizin ismi yazıyor sonra belkim bir kahve iceriz dedi bense kırmadım peki bende çantamdan küçük bir kart çıkartıp ona verdim ve ofise doğru ilerledim kapıdan girdikten itibaren herkes aysa hanım hoş geldiniz diye söyleniyorlardı kendi odama doğru gidiyordum kapımı açıp içeriye girdim koltuğuma oturdum odam baya büyüktü siyah masa ve deri siyah koltuklar vardı büyük bir camı vardı manzarası mükemeldi telofon çalıyordu beni toplantı odasına bekliyorlardı hemen çıkıp gitmem lazım ofis baya büyüktü tabi babamın böyle daha fazla ofisi vardı büyük bir iş adamı sonuçta toplantı odasına girdim ve koltuğuma oturdum................toplantı bitikten sonra babamdan izin aldım sonra odama gitmek istediğimi söyledim oda başını hafifçe saladı bense odadan çıkıp odama gitim koltuğuma oturduktan sonra kahve istedim çok işim var imzalamam gerek evrak var ve işime odaklandım işim bittikten sonra telofon çaldı arkadaşım nehir arıyordu nasılsın bebek iyim canım sen bende iyim yaa diyorum akşam bir kulübe mi gidelim uzun zamandır çıkmıyoruz yok yia işlerim var hadii aysa nolur off tamam çıkarız akşam 11 gibi çıkarız tamam canım görüşürüz......
Daha yeni yazıyorum bazı hatalarım var fakat bunları daha iyi yapacağıma eminim bidaki bölümde atalayın hayatından küçük bir böldüm yazıcam kaç bölüm sonra kitabım çok zevkli olucak baya pılanım var okuduğunuz için teşekkür ederim:)🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLU MAFYA
General FictionASYA ZORLU Babası yüzünden hayatını işine adamış bir genç kız evin tek kızı annesi babasıyla yaşayan birisi asyanın babası ankara nın en büyük iş adamı ve mafyalarından ztn asyanın hayatını değiştiren mafyanın kızı olmaktı... ALTAY BOZKURT Ankar...