Selam canlarım bu bölümüm biraz karışık olabilir aklımda çok iyi bölümler var bana destek olursanız birlikte büyüye biliriz 💕"Asya zorlu"
Bugün çok yoruldum ya daha nehir' le külübe gidicem bu kızın enerjisi nerden geliyor hiç bilmiyorum. her neyse arabama binip evime doğru sürmeye başladım. kulaklığımı takıp nehiri aradım naber canım....
İyim bebeğim daha ben aricaktım gidiyoruz demi 11 saat sonra seni almaya geliyorum tek arabayla gidelim daha güzel oluyur.....tamam canım 2 saat sonra hazırım gelip alırsın bu iyiliğimi hiç unutma halim yokken senle geliyorum .....tamam aşkım seviyorum seni grs.....grs canım
Arabadan inip evime doğru yürümeye başladım kapıyı açıp içeri girdim. selam annecim ,selam babacım, bugün cokkk yoruldum oy benim kızım çok mu yorulmuş hadi git duş al gel yok annecim nehirle dışarı cıkıcaz olmaz duş alıp giyinmem lazım ordan ayağa kalkan babam bugünlerde akşam dışarı cıkmak yok asya yasak kaşlarımı kaldırarak babamın yavaşça kolunu tutup babacım bir sorun mu var. benim bilmediğim yok kızım sadece dışarı cıkmak yok dedim babanı dinle ellimi kafama katarak off ya nehire ne dicem şimdi! tamam babacım görüşürüz odama doğru yukarı çıkmaya başladım yatağıma oturup nehiri aradım nehir canım babam izin vermiyor bugünlerde olmaz diyor karşı çıkıp bir şey diyemem....nehir hayırr yia bak o zaman herkes yatıktan sonra 12 gibi çıkarız nasıl ztn yarın işin yok .çok bildiğime göre.... benle nehir çocukluktan beri hep böyle gizli işler yaparız 6 yaşımdan beli dostum babamın en yakın arkadaşının kızıydı bende onu çok sevmiştim oda beni ztn....tamam o zaman ama tehlikeli olucak hahahah...nehir hadi hadi kapat hazırlanmaya başla herkes yatıktan sonra ara beni tamam aşkım grs kaç saat bekliyelim o zaman:("Altay bozkurt "
Ofisime geldiğimde bir karmaşa vardı. siyah büyük kapıdan içeri girirken sesli bir şekilde bağırmıştım sonuçta bu ofisin bütün hiseleri bana ait. noluyor burda ne terbiyesizlik! herkez durup bana baktı umarım ofisimde böyle bir tartışma çıkması için büyük bir sebebiniz vardır. yanıma doğru gelen özgüre bakıyordum sesizce hayırdır' lan ağa bu ne özgür ağa ofiste sapık gibi birisi var ya senin bir türlü bırakmadığın kızlardan birisine sadanmış ondan. anladım odama çağır onu gelsin tek konuşucam denizle. tamam ağa.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Odamda otururken kapı çaldı içeriye deniz girmişti gel otur deniz .ayakta dururken bak abi ben öyle bir şey yapmak istemedim hapı yediğim için oldu .ayağa hızlı bir şekilde kalkıp lannn sus! azını siktiğim boynundan tutup duvara yasladım.bak bir böyle yerlerde abi deme iki zıkımlanma dedim sana o hapları ne lan beni demi sikicen?kız kalmadı.abi yemin ederim bırakmaya çalışıyorum ama çok zorlanıyorum ne yapim o günden sonra geçmiyor, geçmiyor kafamdaki sesler. şıııt sesiz ol bak oğlum seni burda tutmamın sebebini biliyorsun yoksa çoktan seni yurt dışına yolamıştım bile. orda tedavi alıcaksın merak etme dediğim şeyi yaptıktan sonra burda bitiyor hayatın. senden şimdilik tek isteğim adam akılı çalış o günü bekle ikimizin de intikamını alıcaz sakin ol. kafasını yere eğerek tamam abi senin dediğin olsun ama ben o adamı öldürmeden mezara girmem tamam şimdi çık dışarı kızdan özür dile git işinin başına. tamam abi görüşürüz.
Ne lan benim bunlardan çektiğim biri bitiyor diğeri başlıyor amk kapı çalındı içeri özgür girdi noldu ağa altay oğlum sen delimisin lan! bunu niye burda hayla tutuyorsun özgür çok ileri gidiyorsun o benim kardeşim nasıl onu atim' lan kendisi böyle olmasını hiç istermi amk o adamların yüzünden hayatımız biti özgür. tm ağa haklısın fakat tehlikeli olmaya başlıyor ya bugün herşeyi birisine anlatırsa nolucak? hafif dişlerimi sıkarak öyle bir şey olmaz olmicak çık sen burda kal benle araf akşam kulübe gidicez geliyorsan gel gelmiyorsan burda kal kafam ztn dolu amk tamam sen çık eve git yat biraz benle araf seni gelip alırız evet lan çok iyi olur ben gidim burası sana emanet oda sana emanet heberin olsun tamam tamam hadi git ofisimden çıkışa doğru yol almaya başladım çıktıktan sonra gözüme mavi bulanık kare gözlüğümü taktım hava baya güneşliydi arabama binip eve doğru sürmeye başladım.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Eve geldiğimde kapıyı açıp içeri girdim annem koltukta oturarak ağlıyordu anne noldu. yere dizlerimi katarak ellerimi annemin cenesine katım annem, annem noldu oğlum başımız büyük bir derte nolucak bunun sonu. annem kurban olduğum söyle bana noldu niye aramadın beni oğlum kaç adam geldi kapı çaldı açtım beni salonun ortasına atılar oğluna söyle sonu olucaz dediler savaş zorlunun adamını öldürmek onun en büyük hatası oldu dediler oğlum kimi öldürdün sen noldu ağlayan annemi kucağıma alarak şııı tamam sakin ol meleğim geçti hiç kimse bana bir şey yapamaz emin ol oğlum gidelim burdan nolur .annem burdan gitmesi gereken biz değil onlar. zamanı gelicek sabret annemi kucağıma alarak yatağına görürdüm yatağa uzatıp üstünü örtüm daha genç kız gibi mavi gözlü, sarışın, orta kilolu bir anneye sahiptim ve yumşacık kalbi var çok şanslıyım ama anneme bunları yapan her kimse amk koyarım 'lan bahçeye çıkıp gökhanı aradım böyle işlerimde sağ kolum alo noldu abi bir sorun mu var....var lan var sikerim bunları lan kim bunlar evime kadar girip anneme dokunuyorlar nasıl abi kim girmiş lan bu savaş zorlunun adamını öldürdük diye evime girmişler bunların sesini kesicek bir hamle yapmamın zamanı geldi ama bu yapacağım daha en küçük bir pilanlarımdan biri tamam abi anlat sen dinliyorum○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Tamam abi hemen başlıyoruz telofonu kapatıp eve geçtim gidip giyinmem gerekti odama gidip dolabımı açtım aklıma gelen şeyle yerimde durdum lann şerefsiz evime kendi adamını katmış lan hizmetçi nerde o zaman bu kadar olay oldu giyinip anneme sorurum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLU MAFYA
General FictionASYA ZORLU Babası yüzünden hayatını işine adamış bir genç kız evin tek kızı annesi babasıyla yaşayan birisi asyanın babası ankara nın en büyük iş adamı ve mafyalarından ztn asyanın hayatını değiştiren mafyanın kızı olmaktı... ALTAY BOZKURT Ankar...