Altay bozkurt
Ofisimde otururken telofon sesi geldi yavaşça telofonu elime aldım adamlarımdan biriydi [efendim kardeşiniz karşı taraftan birisiyle görüştü karışmak istemedim size hemen söyledim....tamam ben halederim fakat takip etmeyi bırakma kimle görüşmüştü....Asya zorlu efendim....derin bir nefes aldım sesiz ama katı bir şekilde tamamdır dedim ve telofonu kapatım siyah mat olan gömleğimin önünü 2. 3. Düğme açtım telofonu masaya bıraktım elerimi boynumun arkasına katım koltuğuma yaslandım sakın araf sakın diyerek gözlerimi yumdum biraz geçtikten sonra telofonumu ve malboro kutumu alıp odamdan çıkış yaptım yavaşça çıkışa doğru gidiyordum kızların çoğu bana bakıyordu yürürken üstüme bakıyordum demek ki dügmelerim açık kalmış yavaşça durdum kırmızı mini bir elbise giyen bir kızı yanıma çağırdım buyrun efendim telofonumu ve eşyalarımı tutması için elimi uzatım heyecandan az kalsın telofonum yere düşecekti hiç anlamıyorum bu kızları göz atsam odaya gidicek her neyse düğmelerimi kapatıp eşyalarımı aldım büyük bana ait olan ofisimden çıkıp arbamı istedim arabamı binip eve doğru yola çıktım arabamı ben kulanıyorum birisinin arabamı kulanmasından hoşlanmıyorum eve geldiğimde arabamı park edip kapıyı çaldım içeri girdim annem her zamanki gibi mutfaktaydı annem sarılıp öptüm bu hayata en sevdiğim birşey di annemin şefkati dur koca bebek yemek yapıyorum dedi büyük merdivenlerden yukarı çıkarken anne sakın kimseyim yanında bebek deme tüm karizmam gider annem sesli bir şekilde güldü ztn sadece annemin yanında bebek oluyordum hayat beni çok değiştirdi küçük yaşta büyük olmak nasıl öğrendim odama doğru çıktım eşyalarımı koltuğun üstüne atım yatağıma yavaşça uzandım off çok iyi en rahat etiğim yer vala
(ALTAYIN ODASI )
Kalkıp üstümü değiştirdim rahat bir şeyler giydikten sonra aşağıya iniyordum ki telofon çaldı en iyi adamlarımdan biri özgür arıyordu efendim özgür ○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○amk koyarım lan böyle işin evin önüne gel çıkıyoruz.....tamamdır ağa geliyorum hızlıca odama çıkıp elbiselerimi giydim odamda duvarda aslılı olan tablonun arkasında kasam var ordan gümüş rengi olan silahımı alıp belime katım annem görmesin diye takım elbisenin ceketini giydim normalde ceket giyen birisi hiç değilim annem korkmasın diye fakat ztn biliyor ne iş yaptığımı
Anne ben çıkıyorum bir kaç işim var arafı dışarı bırakma bida onla uğraşmim... tamam canım evden çıkıp arabaya bindim ağa benim yaptığım işi nasıl yok ederler bunların sülalesini yok ederim özgür sakin ol ağa hal edicez ceketimi çıkartıp ara koltuğa atım kollarımı yukarı doğru katladım özgür bana bakarak hazırlık mı yapıyorsun ağa hahaha diyerek güldü yok lan böyle rahat ediyorum araba durdu büyük bana ait olan bodruma geldik oraya doğru yürümeye başladık uzun zamandır yaptığım bir pilanı kızmaya çalışan bir şerefsiz bekliyordu beni içeride içeri girdiğimizde eli kolu bağlı bir şekilde sandalyede oturuyordu yüzünü açın dedim sesiz bir şekilde sen kimsin lann bir canın var kime güveniyorsun kimin adamısın nerden ögrendin bu sırımı bi ben bide özgür tek biliyorduk özgür yavaşca baktım efendim ben ben özür dilerim ztn hiç bir şey demedim asya hanıma kes lan sesini nerden öğrendin bunu efendim sizin önceden en yakın dostunuzun adamıyım yalçın bey o beni bu göreve verdi iki elimi adamın omzuna katarak lan siz benle uğraşmaktan bıkmadınız mı silahı hızlı bir şekilde çıkartıp adamın kafasına 3 kurşun sıktım geri çekilip özgür efendim ağa bunu gönder bakim yalçın şerefsizine benle uğraşmak neymiş ama ağa daha fazla deli olur lan oğlum boş yere niye bu piç benle uğraşıyor özgür kafasını yere eğerek ağa bundan kaç ay önce para sözleşmesi yapmıştık parasını tam vermemiştin belkim o yüzden özgüre yaklaşarak o kadar para için benim 7 yıldır kurduğum hayali kimse pozamaz 17 yaşından beli o günü bekliyorum babamın kanını yerde bırakmam diyerek arkamı dönüp dışarıya çıktım arabaya doğru yürüyordum özgür sen başka arabayla gel benim kaç işim var arabaya binip gaza bastım yolda giderken annemi aradım.....alo efendim oğlum anne araf evdemi yok oğlum gelmedi saat de geç oldu 12 tamam anne ben bulurum telofonu kapatıp cöbüme katım nerde olucak gece kulubüne gitmiştir yine oraya doğdu arabayı sürdüm içeri doğru girdim ztn burda herkes tanıyor beni içeri girer girmez tüm kızların gözü beni buldu ama güzel kızlar da vardı yani gözüm kardeşimi arıyordu köşede oturmuş tekila içiyordu salak ilk tafa yanında kimse yoktu ne derdi var bunun böyle kızlarla sarmaş dolaş olması gerekti şuan gidip yanına oturdum kal lan gidiyoruz abi senin burda ne işin var ne dedimse o kal yoksa zorla çıkarıcam tamam tamam kalkıyorum ayağı kalkıp dışarı çıktık ayakta salanıyordu o kadar kafaya dikersen olacağı bu böyle eve götüremem bana ait olan evime götürdüm yatağa uzatıp dışarı çıktım sabah arar söylerim birşey hatırlamaz bu şimdi eve doğru yol aldım arabayı park edip eve girdim annem salonda oturmuş bizi bekliyordu oğlum kardeşin nerde dedi annecim merak etme arkadaşında kalıyor yarın sabah gelir göz atıp odama çıktım üstümü indirip yatağıma uzandım saat 2 vardı sabah erken kalkmam lazım○○○○○○○○○○○yatağımda uzanırken perdemi açan birisi vardı güneş tam gözüme vuruyordu ne yapıyorsun sen kimsin dedim biraz sesli söylemiş olmalıyım ki korkup geri çekildi 1.70 boylarında siyah mini bir elbise giyen saçı at kuyruğu yapmış yanlız baya çekiciydi üstumde sadece şortum vardı dişortum falan akşam indirmiştim ayağı kalkıp yanına gitim baya kaslı olduğum için korkmuştu sanki azı kekeliyordu o sıra bana bakıyordu çenesinden tutup kimsin ne görev yapıyorsun konuş ismin ne şey ben sizin özel yardımcınızım temizlik ve ev islerini yapmak için serap hanım söyledi ah anne sevmiyorum böyle şeyler adın ne kimsin baban varmı evime kadar giren birisini tanımam lazım ben ahsen babam da var sizin şirketinizde çalışıyor adı ne peki adem efendim tamamdır tanıyorum burnuna doğru yaklaşıp korktun mu benden yok sedece birden öyle kalkınca heycanladım bide üstünüz yok eşyalarınızı hazırlayim hemen kızın çenesini bırakıp geriye çekildim ben duş alıcam beyaz gömlek ve siyah pantolonumu çıkart yatağın üstüne indir takılarımı ben alırım arkamı dönüp duş almaya gitim altımda sadece beyaz havlu vardı saçlarım ıslak dağınıktı ilk önce sarhoş kardeşimi aramam lazım telofonu alıp arıyordum nasılsın lan abi beni niye buraya getirdin ya sus lan annem seni öylemi görsün akşam bana ait olan gece kulübüne gel orda biraz takılalım bu akşma işim yok vayy abi ilk tafa sen istiyorsun sus lan cıvıtma hadi tamam tamam diyip telofonu kapatım odanın kapısı açık olduğu için içeriye ahsen girdi elbiselerimi getirmiş hiç alışkın değilim sanki evliyim ağa bu ne yani bida seksi giyinmiş bizde erkeğiz yani içimden söylenirken buyurun altay bey tamamdır çık sen biraz kaba ola bilirim kızlara nasıl davranılacağını bilmiyorum cidi bir ilişkim bugüne kadar hiç olmadı tek gecelik sadece üstümü giyip arabama bindim annemi hiç uyandırmadım ofiste kahvaltı yaparım ofise doğru yol aldım 2. 3. toplantım var akşama kadar ancak biter para alıp verme gibi ofisimde toplantı odaya gidip toplantıyı başlatım.......
Bi 'daki bölümde ilk görüş olucak güzel bi bölümdü umarım okuduğunuz için teşekür ederim:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLU MAFYA
Genel KurguASYA ZORLU Babası yüzünden hayatını işine adamış bir genç kız evin tek kızı annesi babasıyla yaşayan birisi asyanın babası ankara nın en büyük iş adamı ve mafyalarından ztn asyanın hayatını değiştiren mafyanın kızı olmaktı... ALTAY BOZKURT Ankar...