part 1

60 1 0
                                    

Muistattehan että tää tarina on sitten kokonaan keksitty vaikka osa kirjan hahmoista ovatkin todenmukaisia :)

Amanda

Olen valmistautumassa elämäni hauksimpaan päivään koskaan (ainakin toivottavasti). Olen fanittanut blind channelia jo vuodesta 2015 ja tänään pääsen heidän keikalleen ensimmäistä kertaa. Ystäväni Elisa on lähdössä mukaani. Me molemmat asumme Helsingissä mutta menemme Turun keikalle.

Menemmä samalla kyydillä, mutta lähdemme erillä koska olen menossa isälleni viikoksi. Ja kyllä äitini ja isäni ovat eronneet jo kun olin neljä vuotias. Joten olen joka toinen viikko äitini luona ja toiset joka toinen isäni kanssa.

"Sanna tulee kohta! Oletko jo valmis?" Äitini huutaa keittiöstä. "Joo oon, laitan viel nopee ripsarii ni tuun sitten!" Huudan takaisin. Nappaan ripsarini käteen ja avaan tuon keltaisen putilon ja sipaisen sitä ripsiini. Nappaan vielä blind channel logolla varustetun kangaskassin olalleni ja lähden käpyttämään alakertaan. Laitan valkoiset air forceni jalkaan ja huudan äitilleni heipat ja lähden juoksemaan rappuja alaspäin.

Huomaan Elisan äidin auton meidän rapun edessä. Heilautan kättäni merkiksi että huomasin heidät. Avaan auton takaoven ja hypähdän sisään. "Heipsuu" Elisa huudahtaa ja halaa minua. "Moii" vastaan ja halaan takaisin. Tästä lähtee vähän päälle tunnin matka Turkuun jossa nään vihdoin omat idolini. Mietin itsekseni.

_______________________________________

Sanoja:211

Sori tästä osasta tuli vähän lyhyt mutta en oikeen halunnu jatkaa sitä pidemmälle, mutta lupaan ens osassa alkaa tapahtua jo jotain

Me selvitään YHDESSÄ / / Blind Channel x AmandaWhere stories live. Discover now