Part 11

27 1 0
                                    

Aleksi

Kuulen pimpotuksen ovelta ja tiedän jo sen olevan Amu. Näytän vielä peukkua itselleni vartalo peilini kautta ja lähden avamaan ovea. Olen pukeutunut rennosti koska aijomme pitää leffa illan. Ja joku nyt kuitenkin miettii, että mitä ihmettä minä sieltä varastosta hain, niin hain projektorini, koska aijon kutsua kaikki bändin jätkistä katsomaan jotain leffaa ja, koska haluan pitää hauskaa kaikkien jätkien +Amandan kanssa.

Amanda

Odottelen Aleksin oven takana varmaan puoli minuuttia, kunnes alan kuulla rapinaa oven takaa. Pian näen edessäni Aleksin mustissa lökäreissä ja We are no saints hupparissa. "Sulje sun silmät" Ale kale sanoo (taas uus lempinimi). Minähän tottelen ja suljen silmäni. Tunnen kun Aleksi nappaa minua kädestä kiinni ja alkaa kuljettamaan jonnekkin päin asuntoa. Hetken kävelyn jälkeen Ale sanoo "saapi avata". Arvatkaahan että kuka taas totteli.. No minä! Näen edessä Aleksin pienen ja pimeän olohuoneen jonka valkoiselle seinälle on heijastettu jonkun elokuvan alku. "Jätkätki tulee jonkun ajan päästä tänne" Allu sanoo. "Okei, jos rehellisiä ollaan nii TÄÄ ON MAHTAVAA" sanon painottaen kolmea viimeistä sanaani. Aleksi vain virnuilee ja istuu sohvalle taputtaen paikkaa vieressään. Katselen vielä hetken ympärilleni ja menen sitten istumaan Aleksin viereen.

TIME SKIP 10 MIN

Muutkin jätkät ovat suvaitseneet tulla paikalle. Tällä hetkellä katselemme jotain draama sarjaa Netflixistä josta olen kyllä aivan pihalla koska olen vain sukeltanut omien ajatuksieni mereen. Tunnen kun vatsassani alkaa myllertää joten ajattelen käydä vessassa, siinä toivossa että vain menkkani olisivat alkaneet. "Hei jätkät käyn nopee vessas" huikkaan nopeasti ennenkuin nousen paikaltani. "Juu" meidän kaikkien rakastama porkoliina vastaa. Lukitsen vessan oven ja istun pöntölle. Huomaan ettei menkkani ole alkanut joten ajattelin vain että olisin nälkäinen, koska en ole oikein syönyt tänään mitään (enkä kyllä haluasikaan). Palaan takaisin jätkien luo pestyä käteni ja tehtyä muut perus tarkastukset haavoista. Istun takaisin Aleksin viereen sohvalle.

Olemme katsoneet ehkä neljä jaksoa tätä maaaailman tylsintä mukamas draama sarjaa. Tunnen kun oksennus nousee kurkkuuni joten lähden juoksu jalkaa vessaan.

Tommi

2min ennemmin

Olemme katsoneet tätä sarjaa ehkä tunnin ja olen huomannut että Amanda on näyttäny vähän pahoinvoivalta. Hetkessä kun ajattelin tuon hän lähtee juoksemaan vessaan. Hetken kuluttua kuulemme oksennus ääniä vessasta. "Mä meen" Sanon ja lähden Amandan perään. Näen Amandan halailemassa vessanpönttöä. Hetken päästä Amu saa suurin piirtein kaikki loput suolistostaan tyhjennettyä pönttöön. "Ootko okei" kysyn häneltä. Säälin häntä. "Joo vähän huono olo vielä" Amanda vastaa kärsivän näköisenä. "Onks siel kaikki okei?" Kuuluu ovelta. "Joo on, voiko joku tuoda Amulle vettä" vastaan ilmeisesti Aleksille. Askeleet menevät keittiöön ja kuuluu veden ja lasien ääniä. Hetken päästä ovi aukeaa ja Aleksi tuo lasin vettä ja särkylääkettä. "Kiitos" Amu vastaa. Amanda ottaa lääkkeen suuhun ja nielaisee sen veden kera. "Haluutko jatkaa tota vielä vai haluutko mennä lepäämään" Aleksi kysyy.

Aleksi

"Haluun vaan nukkumaan" Amanda vastaa. "Okei, anna ku autan sut ylös" vastaan ja autan Amandan ylös vessan lattialta. (Tommi on siis lähteny tässä kohtaa jo takas olohuoneeseen muitten luo). "Haluutko mitään syötävää tai juotavaa" kysyn ennen kuin lähden takaisin olohuoneeseen. "Ei kiitos" Amanda vastaa väsyneenä ja vetää peittonsa päälle. "Käyn sanoo jätkille että menit lepäämään, neki varmaan lähtee kohta kotiin voin sitte tulla kattoo sua" sanon samalla sulkien ovea. Olen löhdössä kävelemään olohuoneeseen kunnes Rilla kipittää jalkoihini ja meinaan kompastua. "Rilla mee nyt pois" sanon horjahdellen. "Noh, onks Amanda okei??" Joel kysyy huolissaan samalla kun muut nyökyttelee päätään tarkoittaen että haluavat hekin tietää. "Joo on se. Amu meni lepäämään hetkeks, kuulemma huono olo edelleen" vastaan muille samalla kun he näyttävät helpottuneita ettei mitään vakavampaa ole sattunut. "No pitäiskö meijänki sitten lähtee että saa levätä rauhassa?" Olli kysyy muilta. Muut nyökyttelevät ja alkavat tekemään lähtöä. Vaikka Olli ehdotti asiaa hän kuitenkin lähtee viimeisenä. Olenkohan ihastunut häneen. Katson kun hän laittaa kenkiään jalkaan eteisessä. Että hän osaa olla hyvän näköinen. "No mäki tästä nyt lähen, sano Amulle terkkuja kun herää." Olli huikkaa avatessaan ovea. "Joo kerron. Ajahan varovasti. Moikka!" Vastaan. "Ajan! Heippa ja hyvää yötä." Olli vastaa samalla sulkiessaan oven. Kuulostinkohan ihan oudolta ku sanoin et "ajahan varovasti". No ehkä se ei tajunnu mitään. Avaan Amandan huoneen oven. Nään tuon pienen tytön makaamassa sängyllä. Rilla kipittää Amun huoneeseen ja hyppää sängylle. Menen Rillan mukana sängylle istumaan. Silitän varovasti Amandan selkää.
Ajattelin lähteä itsekkin nukkumaan. "Hyvää yötä" kuiskaan vielä ovelta ennen kuin laitan oven kiinni. Rilla kipittää edelläni minun huoneeseen. Sulken sälekaihtimet ja riisun vaatteeni. Rösähfän sängylle samalla kun rilla hyppää siihen. Sammutan vielä yöpöydällä olevan lampun ja otan mukavan asennon. En saa ajatuksiani pois Ollista. Voi vittu oon varmaan oikeesti ihastunu siihen. En voi. Ei se vois koskaan tykätä musta takasin. Tunnen kun silmäluomeni alkavat tuntua painavilta. Annan niiden painua kiinni. Viimeinen asia mitä mietin on Ollin sanat "hyvää yötä"

_______________________________________

Sanoja: 814

Okei anteeks en oo kirjottanu PIITKÄÄN aikaan mutta mulla ei vaan oo ollu motivaatiota kirjottaa ja toivon että te ymmärrätte sen. Ja oon myöski miettiny että pitkäisko mun alkaa kirjottaa jotain oleksi joleksi tai jotain tollasta kirjaa koska mulla olis ajatuksia semmosiin. Mutta olis aika turhaa jos kukaan sitä ei lukis. Kiitos ja heihei ❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Me selvitään YHDESSÄ / / Blind Channel x AmandaWhere stories live. Discover now