Part 4

39 2 0
                                    

Niko

"Mikä puhelin sulla muuten on ku meistä esim Olli vois lainaa laturii?" kysyn Amandalta. "Mulla on ip 12" hän vastaa. "Hei meillähän on viel sama puhelinkin" Olli huikkaa samalla kun kaivaa laturiaan. Huomaan Amandan miettivän jotain joten päätin kysyä  "Mitäs mietit?". Hän miettii vielä hetken ja sitten vastaa "Mietin et en haluis mennä sinne mun äitipuolellekkaan ja äiti meni espanjaan sen kaverin kaa viikoks ni mun kai sit on pakko mennä sinne". "Voithan sä joillekki meistä tulla" Joel keksii. "Niimpä tääki oli viiminen keikka hetkeen et seuraava keikka on vasta kolmen viikon pääst" Tommi huikkaa vessasta. Kaikki purskahdamme nauruun Tommi mukaan lukien. 

Amanda

"Kestäiskö joku teistä muka tämmöstä itsetuhoista pas-" ehdin sanomaan kunnes tajuan mitä juuri sanoin.. "OOTKO SÄ ITSETUHOINEN" Aleksi huutaa melkei niin kovaa että tärykalvot räjähtää. Olen hetken hiljaa kunnes vastaan hiljaa "Joo..." Aleksi juoksee luokseni ja vetäisee hupparini hihat ylös samalla kun pidättää itkua. Kun hän näkee viiltely jälkiä täynnä olevat käteni hän murtuu täysin. "Aleksi rauhotu... pliis" saan sanottua ennenkun murrun itsekkin. 

Joonas

Olemme kaikki järkyttyneitä asiasta minkä Amanda juuri kertoi meille. Eniten järkyttynyt on kuitenkin Aleksi, koska hänkin on viillellyt nuorempana. Huomaan kun Amanda nukahtaa samalla kun Aleksi halaa häntä. "pitäskö meijän antaa sen nukkua?" kysyn muilta. Kaikki muut vastavat myöntyneesti mutta Aleksi sanoi että hän haluaa jäädä Amandan kanssa. Poistun huoneesta perässäni neljä apinaa. 

Aleksi

Halaan tuota nättiä mutta murtunutta tyttöä. Yhtäkkiä tunnen kun Amanda säpsähtää. Kuluu hetki kunnes  Amanda alkaa huutamaan unissaan "EI ÄLÄ KOSKE MUHUN!!"  Yritän herättää häntä ensin ravistamalla joka ei onnistunut joten seuraavaksi hain vesilasiin kylmää vettä ja heitin sen Amandan päälle. Hän säpsähti hereille sekunnissa. Hän näytti huolestuneelta ja melkein itki. "Amanda mitä tapahtu?" kysyin huolestuneena. "Näin unta siitä ku mut kerran" hän piti pienen hengitys tauon ja jatkois sitten hiljaa "raiskattiin".  Halaan häntä tiukasti. 

Noin 15 minuutiin halailun jälkeen kysyn Amandalta "haluutko kertoo siitä lisää?". "Noh" hän aloittaa "Se tapahtu ku olin 13 eli melkein kaks vuotta sitten. Olin kävelemässä illalla kotiin ku olin ollun mun kaverilla. Noin puolessa välissä matkaa yks mies tuli mun kohalle ja alko sitten lähentelee mua. Mua alko sitten ahistaa ihan hirveesti ja sanoin sit et voisko se vaan jättää mut rauhaan, mut siitähän se sit vasta innostuki ja alko sit avaamaan mun mekon vetoketjua. aloin olemaan jo niin paniikissa et en enään voinu tehä mitään ni jouduin vaan kestämään sen kaiken" . Viimeisten  sanojen paikkeilla Amanda murtui taas aivan täysin. Jatkoimme varmaan tunnin halailua ja siinä ajassa minä nukahdin kerran. 

Joel

"Pitäsköhän meijän palata takas sinne ennenkune nukkuu jo liikaa" kysyn muilta. Saan vastaukseksi vain muminaa. Lähdimme takaisin Ollin Hotellihuonetta päin. Koputimme oveen ja hetken päästä Aleksi on jo avaamassa ovea. Amanda istui sängyllä puhelin kädessä ja näytti siltä että olisi itkenyt silmät puhki jo kolmeen kertaan. Kuulen Aleksin kuiskaavan Amandalle "haluutko kertoo siitä jutusta ollenkaan??". Hetken kuluttua Amanda kuiskaa takaisin "Kai sitä vois". 

_______________________________________

Sanoja:486

Amandalla on muuten sit synttärit 12.10 ja nyt eletään elokuuta 👍🏻

Me selvitään YHDESSÄ / / Blind Channel x AmandaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang