Amanda
Herään aamulla kun puhelimeeni soitetaan. Tuntematon numero. Päätin sitten vastata koska ajattelin sen ehkä olevan joku bändin pojista.
(T on niinku tuntematon numero)
T: Huomenta! Onko puhelimessa Kaisa Ahon tytär Amanda Aho?
A: Joo kyllä on.
T: Okei täällä soittelee helsingin keskussairaala ja meillä on huonoja uutisia liittyen äitiisi.
A: Okei.
T: Äitisi joutui lentokone onnetomuuten eilen iltapäivällä.
A: Hui! Onko hän kunnossa
T: Noh hän ei kärsi enään, koska hän menehtyi samalla hetkellä kun hän pääsi tänne sairaalalle.
A: Mitä!?
T: Näiden tietojen mukaan sinun pitäisi olla nyt isäsi luona Turussa onko tämä asia oikein?
A: Noh ei ole nyt oikein
T: Okei saanko kysyä missä olet tällä hetkellä.
A: Joo no tota mun äitipuoli on semmonen hullu paska ja isäni lähti viroon työreissuun.
T: Ookkei noh missäs sinä olet nyt?
A: Noh menin Maanantaina yhdelle keikalle ja sitten illalla mut hakattiin ja se bändi pelasti mut siltä pojalta ja sitten tulin Aleksi Kaunisveden luokse kun en halunnut mennä mun äiti puolen luo.
T: Okei mutta me toden näköisesti soitellaan vielä illemmalla uudestaan niin siihen mennessä heihei ja osan ottoni.
A: Juu moi!Heitän puhelimeni seinään ja alan itkeä. Itken kaiken pahan oloni ulos.
Aleksi
Kuulen kovan paukauksen Amandan huoneesta. Kiirehdin paikalle nopeammin kuin salama mcgueen. Ensimmäisenä näen murtuneen Amandan ja seuraavaksi näen hänen puhelimensa lattialla. Kävelen rauhallisesti Amandan sängylle istumaan ja otan hänet sivuttain halaukseen.
Halailimme noin 5 minuuttia kunnes kysäisin että mitä oikein tapahtui? "Mun äiti se.... Se on kuollu" Amanda vastaa jo todella rauhallisena. "Oikeesti!? Mä oon tosi pahoillani" vastaan tuolle pikku tytölle (vaikka hän onkin jo neljäntoista). 😂
Amanda
Pääsin pahimmasta järkytyksestäni jo pois mutta onhan se nyt kamalaa kun oma äitini kuolee. "Voidaanko tänään käydä yhessä paikassa mihin sut haluun viedä?" kysyn Aleksilta. Ajattelin siis viedä hänet yhden järven rannalle johon minä aina menen miettimään omat ajatukseni läpi. "Joo toki kunhan et vie mua mihinkään helvettiin 😄" hän naurahtaa. "Joo en en 😂" vastaan vielä
TIME SKIP 3H (kello on nyt 14:00)
Aleksi
Odotan innolla mihin Amanda on minua viemässä koska hän sanoi hetki sitten että Rillankin voi ottaa mukaan. Alamme valmistautumaan Amandan ja Rillan kanssa lähtöön koska Amanda sanoi että se paikka on parhaimmillaan kun aurinko vielä paistaa.
Pääsimme autoon koko konkkaronkan kanssa. Amanda istuu pelkääjän paikalla Rilla sylissään. "Lähe tästä keskustaan päin ja sitten käänny siinä (joku tietty paikka) oikeelle ni sit oltais aikalailla perillä" Amanda selostaa reittiohjeita samalla kun Rilla yrittää etsiä hyvää asentoa hänen sylissään.
_______________________________________
Sanoja: 424
En muuten sit tiiä et miten ne yleensä ilmottaa tollasessa tapauksessa ni juu. 😅
YOU ARE READING
Me selvitään YHDESSÄ / / Blind Channel x Amanda
Teen Fiction!kirjottelen hiljalleen koska moti on puutteessa! Mitä tapahtuu kun Amanda menee ystävänsä Elisan kanssa blind channelin keikalle, mutta keikan jälkeinen aika ei menekkään suunnitelmien mukaisesti? Kirja sisältää: kiroilua itsetuhoisuutta väkivalta...