part 2

44 1 0
                                    

Amanda

Saavumme vihdoin keikkapaikalle ja huomaamme että jonoa ei ole vielä hirveästi. Tunnen auton pysähtyvän joten otan airpodsini pois korvistani. Nousen ulos autosta ja hengitä raitista ilmaa keuhkoihini. Huudamme yhtä aikaa Elisan kanssa heipat hänen äitilleen. Naurahdamme molemmat vähän meidän yhteensattumiselle. Lähdemme kävelemään jonoa kohti.

Pääsemme jonon perälle ja istahdamme maahan. Kaivan puhelimeni esille ja huomaan saaneeni viestiä isältäni. "Jouduin lähtemään työ matkalle Viroon joten joudut olemaan Kaisan kanssa keskiviikkoon asti, mutta uskon että te pärjäätte kyllä. Soita Kaisalle kun keikka on päättynyt niin hän lähtee hakemaan sinua. Hyvää keikkaa!! Olet rakas ❤️" isäni kirjoitti. Kaisa on siis äitipuoleni jota vihaan yli kaiken. Kun olin nuorempi hän hakkasi ja pahoinpiteli minua.

Yhtäkkiä tunnen tökkäisyn olkapäälläni. Tökkääjä oli Elisa. "Portit avattiin jo vähän aikasemmin ni mennään" han sanoo. "Aa joo mennään mennään" sanon vähän poissa olevana. Onneksi Elisa ei huomannut sitä vaan lähti kävelemään jo portille päin. Hypähdän ylös ja juoksen Elisan kiinni. Pääsimme eturiviin:)

Keikka on jo lopuillaan kunnes Joel hyppää aidan viereen antamaan läpyjä. Sain koko keikan aikana kolme läpyä Joelilta, Alelta ja Nikolta.

Keikka loppui ja porukkaa alkaa lähtemään alueelta. Sanon heipat ja annan halit Elisalle joka on lähdössä äitinsä kyydissä takaisin Helsinkiin. Minä istahdan maahan ja alan kaivamaan puhelinta taskustani. Yritän avata puhelinta kunnes älyän että akkuni oli loppunut. Alan siinä panikoimaan ja saan paniikki kohtauksen. Onneksi joku ystävällinen mummo auttoi minua hengittämään rauhallisesti etten siihen kuolla kupsahtaisi.

Aikaa on kulunut jo ainakin tunti enkä ole vieläkään keksinyt ideaa miten saisin kiinni jonkun, koska en muista kenenkään muitten numeroja ulkoa kuin minun ja Elisan. Yhtäkkiä huomaan jonkun pojan kävelemässä minua kohti. Tunnistan hänet Benjamiksi. Benjamin on kiusannut minua kakkos luokasta asti.

"Katos katos tuttujahan täällä on" hän sanoo "no jos niin voi sanoa"vastaan töykeästi takaisin. "Äläs nyt heti aloita tuota kinastelua, mähän tulin vain moikkaamaan" hän taas aloittaa. Hän alkaa kävellä lähemmäksi minua jolloin minua oikeasti alkaa jo pelottamaan. Hän ottaa minua paidan reunasta kiinni ja lyö nyrkillä suoraan naamaan.

Niko
tunti keikan jälkeen
"Pitäsköhän eka käydä kattelee paikkoja ennenku sinne baariin lähetään" huudan meidän hullulle apinalaumalle. Saan vastaukseksi nyökkäyksiä ja "joo" huutoja. "Noni mennääs sitten" huudan.

Lähdemme kävelemään jotain bussipysäkkiä päin. Näen bussipysäkillä tytön jota hakataan. Huudan pojille "KATTOKAA!" ja osoitan tyttöä. Näen ensimmäisenä Tommin juoksevan bussipysäkille päin. Lähden hänen peräänsä juoksujalan.

_______________________________________

Sanoja: 386

Tästä osasta tuli jo vähän pidempi

Me selvitään YHDESSÄ / / Blind Channel x AmandaKde žijí příběhy. Začni objevovat