Amanda
En saa enään kunnolla happea kaikesta hysteerisestä itkusta johtuen. Yhtäkkiä kuulen monia juoksu askelia. joku huutaa Benjaminille "MITÄ HELVETTIÄ SÄ TEET?!!" Benjamin päästää minusta irti ja änkyttää "E.. En mitään". Joku mies juoksee luokseni ja auttaa minut istumaan bussipysäkin tuolille. Tunnistan kaikki kuusi miestä Blind channelin jätkiksi. Häkellyn mutta yritän jatkaa rauhallisesti hengittämistä. Tommi huutaa benjaminille "MITÄ HELVETTIÄ SÄ TEIT TUOLLE TYTÖLLE!!?" ja Niko jatkaa perään "JA MIKSI??". "Ei kukaan ansaitse tommosta" Olli sanoo jo vähän rauhallisemmin hetken kuluttua. Benjamin lähtee juoksemaan karkuun.
Kaikki loputkin jätkät tulevat luokseni. "Ootko okei" kuulen jonkun sanovan mutta en ehdi vastaamaan kunnes pyörryn.
TIME SKIP 20 MIN
Kuulen puheen sorinaa ympärilläni mutta en jaksa avata silmiäni. Hetken päästä käsken itseni avaamaan silmäni. Näky häkeltää minua suunnattomasti, koska näen koko Blind channelin ympärilläni istumassa.
Aleksi
Olemme odottaneet 20 minuuttia että tämä tyttö heräisi kenet me juuri pelastimme jonkun pojan kynsistä. Yhtäkkiä huomaan kun hän avaa silmänsä. "Hei jätkät kattokaa se herää" huuto kuistaan jätkille. Jätkät kääntyvät sängylle päin. Ainiin unohdin mainita toimme tytön Ollin hotellihuoneeseen, koska se oli lähin kaikkien muiden huoneista.
Amanda
"Hei jätkät kattokaa se herää" näen ja kuulen Aleksin sanovan. Kaikki jätkät kääntyvät minuun päin. Yritän nousta istumaan mutta se on toivotonta koska kylkeni sattuu niin paljon että jopa hengittäminen sattuu. "Aih!" vingahdan kun tunnen viiltävää kipua päässäni. "Hei tässä ota särkylääketä" Olli sanoo ja antaa minulle särkylääkkeen ja vesi lasin. "Kiitos" vastaa ehkä vähän liiankin kylmästi. Sain nieläistua lääkkeen ja juotua vesilasin tyhjäksi.
menee hetki kun Joonas avaa suunsa. "Hei saanks kysyy kuka se poika oli ja mikä sun nimi on?". "Noh kysyit jo ja mun nimi on Amanda ja se poika on ollu mun kiusaaja jo kakkos luokasta lähtien" vastaan. "Saanko nimeä" Joonas vielä vastaa. "Benjamin".
Tommi
Kuluu hetki ennenkun uskaltaudun kysyä Amandalta "miks olit siellä bussipysäkillä yksin ja vielä tohon aikaan". "olin teidän keikalla ja mun ois pitäny mennä mun isälle viikoksi mutta se lähti työmatkalle viroon, ja mun olis pitäny olla mun vitun ärsyttävän mielipuoli äitipuolen kaa sitten"...... kuluu hetki kunnes hän jatkaa "Ja mun puhelimesta loppu akku enkä voinu soittaa ketään hakemaan mua ni aattelin et olisin vaa yöpyny sit siinä..."
"Saanko kysyy et onks sille jotai syytä et ajattelet noin sun äitipuolesta?" kuulen Aleksin kysyvän. "Joo on sille... se hakkas ja pahoinpiteli mua ku olin nuorempi........"
Amanda
Purskahdan itkuun samalla kun kerroin mitä äitipuoleni oli tehnyt minulle nuorempana. Huomasin Aleksin rientävän halaamaan minua kun huomasi minun alkaneen itkeä. Halailimme siinä hetken Aleksin kanssa kunnes rauhoituin. Aleksi päästää minusta irti ja istahtaa sängyn reunalle istumaan.
Yllemme laskeutuu hiljaisuus Kunnes Joel kysyy "Minkä ikänen muuten oot??" "neljätoista" vastaan.
_______________________________________
Sanoja:434
CZYTASZ
Me selvitään YHDESSÄ / / Blind Channel x Amanda
Dla nastolatków!kirjottelen hiljalleen koska moti on puutteessa! Mitä tapahtuu kun Amanda menee ystävänsä Elisan kanssa blind channelin keikalle, mutta keikan jälkeinen aika ei menekkään suunnitelmien mukaisesti? Kirja sisältää: kiroilua itsetuhoisuutta väkivalta...