3 / düğünden sonra 2

694 25 4
                                    

Yine düğünden sonrasını izliyoruz, bu kez başka bi kurgu
Bu bölüme ve önceki bölümlere vote ve yorum bırakmayı unutmayın

---

Ramazan ve Asuman henüz kendilerine ayrı bir ev bulamamışlardı. Geçici olarak Münir Başkanın evinde kalacaklardı ama düğün biterken Dişçi Musa fenalaşmıştı. Cemile ve Veysel çok korkmuştu.

"Veysel babamı bize götürelim de Doktor Kenan tansiyonuna falan baksın." dedi Cemile telaşla.

"Ağlama Cemilem sakin ol birşey olmayacak babama yüksek sesten falan yorulmuştur." dedi Veysel.

Sonrasında Taner ve Ramazan, Veysel ve Cemileyi o halde bırakamayıp peşlerinden Veyselin evine gitmişlerdi. Dişçi Musaya birşey olmayacağından emin olmalılardı. Dilek ve Asuman ise daha fazla kalabalık etmemek için Asumanın evine gitmişlerdi. Acil bir durum olursa herkes mümkün olduğunca birbirine yakın olmalıydı.

"Ben rahatsızlık vermedim umarım." dedi Dilek.

"Olur mu hiç öyle şey kızım? Başımızın üstünde yerin var. Aksiliğe bak. İnşallah Musa Beyin ciddi bir şeyi yoktur." dedi Münir başkan.

"İnşallah babacım." dedi Asuman.

"Keşke bizim yapabileceğimiz bir şey olsa."

"Kenan Bey ilgileniyordur şimdi, iyi düşünmeye çalışalım. Asuman en mutlu gününde moralini bozma olur mu? Tansiyonu falan düşmüştür, ciddi birşey yoktur eminim. Sıkma canını." dedi Dilek.

"İyi ki varsın Dilek ya."

"Kızlar ben odamda dinleneceğim, siz rahat rahat konuşun." dedi Münir başkan.

"Tamam babacım bizde benim odama çıkarız zaten, hadi gel Dilek." dedi Asuman.

Asumanın odasına gittiklerinde, ilk iş Taner ve Ramazan'dan bir haber var mı diye telefonlarına baktılar.

"Bunların geleceği yok, Veysele destek oluyorlardır şimdi." dedi Dilek. "Bende Cemileye mesaj attım, babasının durumu hala belli değilmiş."

"Tüh ya..."

"Gel bizde senin şu gelinliğini çıkaralım. Üstüne rahat birşeyler giy."

"Haklısın, kaldım bende böyle. Şansa bak..."

Dilek Asumanın fermuarını indirmesine yardım etti. Asuman birden gülmeye başladı.

"Noldu, niye gülüyorsun?"

"Ay ne bileyim ya, komik geldi."

"Ne komik geldi?"

"Boşver ya."

"Söylesene ya, merak ettim."

"Yani işte, bugün bu eve Ramazanla girmem gerekirken, şimdi de bu. Kadere bak."

Dilek de gülmeye başladı. "Allah iyiliğini versin Asuman ya..."

1 saat sonra

"Musa Beyin hiçbir şeyi yok, turp gibi maşallah. Sadece öyle yüksek sesli bir ortamda, oynamaya falan da kalkınca, tansiyonu yükselmiş. Bu gece iyice dinlensin geçer."

"Oh, Allahım çok şükür." dedi Cemile.

"Gördün mü Cemilem, ben demiştim babama bir şey olmayacak diye." dedi Veysel.

"Demiştin Veyselim, çok şükür. Geçmiş olsun baba, çok korkuttun bizi."

"Geçmiş olsun baba." dedi Veysel de.

asram // tek bölümlük hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin