Asuman ve Ramazan tanışmadan önce...
Vote ve yorum bırakmayı unutmayın---
Gizli Numara: Çok güzel söylüyordun.
Gizli Numara: Neden sustun?Asuman: Ne?
Gizli Numara: Gesi Bağları'nı diyorum, çok güzel söylüyordun.
Gizli Numara: Bağlamanın teli olmak istedim.
Gizli Numara: Sesin soluğun beni kalbimden tuttu, alıp önüne attı.Mesajı okuyan Asuman'ın kaşları çatıldı. Odasında Gesi Bağları çalıp söylüyordu, türkü bittiğinde gizli numaradan bu mesajları almıştı. Sorun şu ki, evde yalnızdı. Birisi aptalca bir şaka yapıyor olmalıydı. Hemen yatağından kalkıp cama çıktı. Dışarıya baktı. Sokakta kimse yoktu. Yaşlı bir teyze geçip gitti.
Asuman tekrar telefonu eline aldı.
Asuman: Kimsin sen?
Gizli Numara: Mecnun, Ferhat, Kerem... İsmim önemli değil. Bir garip aşığım işte.
Asuman: Dalga mı geçiyorsun benimle?
Asuman: Liseden arkadaşlarımdan birisisin, değil mi?Gizli Numara: Herkesle dalga geçerim ama seninle geçmem Asuman.
Asuman: Evimin etrafındaysan seni şikayet ederim. Benim babam Gedelli belediye başkanı Münir Korkmaz.
Gizli Numara: Biliyorum Asuman. Hakkında sandığından çok şey biliyorum.
Asuman: Ne istiyorsun benden?
Gizli Numara: Bir ömür bozkıra karşı o güzel sesini dinlemeyi.
Asuman: Kim olduğunu söylemezsen engellerim.
Asuman: Okuldan mısın? Sazevinden mi? Mahalleden mi?
Asuman: Tanışıyor muyuz onu söyle bari.Gizli Numara: Boşuna camdan bakma, beni göremezsin.
Asuman: Senin bu yaptığına ne denir biliyor musun?
Asuman: Uzak dur benden.Gizli Numara: *Kalp sticker'ı gönderdi* Al bunla konuş. Laftan anlamıyor ki hergele. Ben her gece diyorum ki "Asuman'ı unutabilir miyiz?"
Unuttum unuttum, çoktan diyor. Sonra sabah oluyor, bakıyorum bu ortası kırık kalbim yine Asuman diye atıyor.Asuman: yazıyor...
yazıyor...
yazıyor...
Asuman: Niye adam gibi karşıma çıkmıyorsun o zaman?Gizli Numara: Korkuyorum Asuman.
Gizli Numara: Sen koskoca belediye başkanının kızı, ben ise...Asuman: Sen ise?
Asuman: Neyse, karşıma da çıkma, mesaj da atma zaten.
Asuman: Bak bir yerde doğru söyledin, ben koskoca belediye başkanının kızıyım. Böyle laubali hareketlere gelemem.
Asuman: Mevzunun babamın kulağına gidip iki dakikada kim olduğunu bulmasını istemiyorsan bir daha yazma.Gizli Numara: Sıkılmadın mı Asuman?
Asuman: Neyden?
Gizli Numara: Belediye başkanının kızı olmaktan.
Asuman: Ne demek istiyorsun?
Gizli Numara: Ne demek istediğimi çok iyi anladın.
Gizli Numara: Bazen seni türkü söylerken izliyorum.
Gizli Numara: Bazen değil, çoğunlukla.
Gizli Numara: Neyse işte, yüzünde hiç görmediğim bir huzur oluyor.
Gizli Numara: Babanın bu sazevi meselesini sevmediğini de biliyorum.
Gizli Numara: Koskoca belediye başkanının kızına yakıştıramıyor olmalı.
Ama senin de hakkın değil mi Asuman?
İstediğin türküyü söylemek, bağlamanın tellerini istediğin gibi tıngırdatmak, istediğin insanlarla istediğini yapmak, şen kahkahalar atmak. Bazen saçmalıklar yapmak. Dersten kaytarmak.
Sevmek, sevilmek. Olur olmaz birine gönlünü kaptırmak.
Bunlar senin de hakkın değil mi?Asuman: yazıyor...
yazıyor...
yazıyor...
Asuman: Bu hayatta herkesin sorumlulukları var.
Asuman: Babam bana karşı olan sorumluluğunu yerine getirdi, ben büyürken tüm sevgisini ve ilgisini bana verdi. Şimdi sıra bende. Benim de ona karşı sorumluluklarım var.Gizli Numara: Bence insanlar evlatlarını, onlardan bir karşılık beklemek için dünyaya getirmemeli.
Gizli Numara: Bende de var böyle bir baba. Ama ben hiçbir zaman onun istediği gibi bir evlat olmadım. Hep kafama estiği gibi yaşadım.Asuman: Gizli numaradan yazan bir korkağın hayat derslerini dinleyecek değilim.
Gizli Numara: Haklısın, muhabbet fazla ciddiye bindi. Yüzünün düştüğünü hissedebiliyorum. Ama ben senin yüzünü güldürebilmek için yaşıyorum. Bu arada, çok güzel gülüyorsun be Asuman.
Asuman: Belki de seni engelleme zamanım gelmiştir.
Gizli Numara: Engellemek istesen şimdiye kadar çoktan engellerdin.
Asuman: Kaşınma istersen?
Gizli Numara: Tamam tamam, kızma.
Gizli Numara: Aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir,
Gizli Numara: En sevdiğim tatlı kazan dibidir.Asuman: Ne?
Gizli Numara: Asuman sev beni, sokma müşküle,
Gizli Numara: Gel seninle kaşık atalım iki tabak keşküle.Asuman elinde olmadan hafifçe gülerek gözlerini devirdi.
Gizli Numara: Gülmek sana çok yakışıyor demiş miydim?
Asuman odasının perdesini sertçe çekti. Tam o sırada içeriden sesler duydu.
Asuman: Galiba babam geldi. Şimdi odama girer. Sakın bir daha bana mesaj atma. Karşıma da çıkma. Unut beni.
Gizli Numara: O dediğin imkansız Asuman.
Gizli Numara: Neden biliyor musun?
Gizli Numara: Çünkü,
Gizli Numara: Ervah-ı ezelden bu gönül sana yazılmış.
Gizli Numara: İster tepin üstünde, ister al bi köşeye savur.
Gizli Numara: İster sil at ister tut kaldır.
Gizli Numara: Ben ezasına da razıyım, sefasına da.(Görüldü.)