Disebalik part 9

36K 225 12
                                    

Disebalik part 8
Video call part 2

Jam di dinding sudah menunjukkan pukul 2.15 petang.Anakku baru sahaja tidur di buaian yang terletak di ruang tamu. Aku melangkah ke dalam bilik tidur dan menuju ke almari baju. Aku mengambil bungkusan yang mengandungi seluar dalam G-string berwarna hitam pemberian Kamal tempoh hari. Aku menanggalkan semua pakaian ku termasuk pakaian dalam ku kecuali bra. Aku mencuba seluar dalam G-string itu Dan menggayakannya dihadapan cermin. Nampak berlainan sekali apabila aku mengenakan pakaian dalam sedemikian. Setelah berpuas hati, aku mencapai tuala dan membalut tubuhku.Dengan memakai tuala seperti berkembang, aku mengeluarkan dildo-dildo pemberian Kamal untuk melaksanakan tugasan yang diberikan. Aku mengemas katil ku supaya selesa dan aku bersedia melakukan tugasan yang diberikan. Aku membuat panggilan kepada Kamal

"Hello... assalamualaikum bang.."

"Walaikumsalam..Ingatkan tak jadi tadi.."

Jam dibilik ku sudah menunjuk pukul 2.40 petang.

"Eh..jadi..Intan tak lupa..cuma anak Tak mau tidur awal..ni baru tido ..tu yang Intan call abang nih.."

"Haaa..kalau jadi boleh lah Intan video call abang.."

"Ok bang.."

Aku menamatkan panggilan Dan bertukar untuk membuat video call kepada Kamal. Kelihatan Kamal berada di meja di pejabatnya.
Kamal menunjukkan isyarat tangan bagus memaklumkan kepada aku bahawa panggilan video yang dilakukan adalah jelas. Aku Masih lagi berasa agak tidak selesa. Maklumlah ini adalah Kali pertama aku melakukan video call dengan hanya berkemban tuala.

" Intan mulakan yer bang.."

Kamal hanya mengangguk. Aku mengambil posisi dengan menyandarkan badanku di kepala katil dengan bersandarkan sebuah bantal. Aku memejam Mata kerana berasa malu. Namun disebabkan sudah berjanji aku Cuba untuk melaksanakan tugasan yang diberi. Aku Mula dengan membuka tuala dan memperlihatkan tubuhku hanya berpakaian dalam.

"Sekejab Intan..boleh Tak Intan berdiri sekejab.. abang nak tengok body Intan.."

Aku hanya menurut perintah..aku berdiri  dengan tangan Masih lagi menutup buah dadaku yang bersalut coli Dan kemaluanku.

"Pusing.."

Terdengar arahan dari Kamal didalam panggilan video itu. Aku membuat dua pusingan lengkap memperlihatkan bahagian depan Dan belakang tubuhku.

"Lepaskan tangan tu Intan..lepas tu Intan tonggeng..cam posisi rukuk tu"..
Perlahan- lahan aku Menurunkan tangan ku Dan membuat aksi yang dikehendaki oleh Kamal.

"Wau cantik betul Intan..tergoda abang.."

Aku hanya tersenyum tanpa membalas pujian dari Kamal itu..

"Ok ..sekarang Intan boleh start..abang nak Intan Buka perlahan-lahan bra Intan dulu"..

Aku mengambil posisi aku di awal tadi Dan perlahan membuka cangkuk bra ku dan mencampakkan bra ku ke tepi. Terpapar kedua-dua buah dadaku yang bersaiz 32C..walau tidak setegang buah dada anak dara tapi Masih lagi terletak cantik Dan puting yang besar berwarna coklat kelihatan terjojol keluar.

" Ramas pelan-pelan sambil tu Intan mainkan puting"..

Aku akur memenuhi Permintaan 'bosku ' ini..
Aku meramas buah dadaku sambil memainkan kedua-dua puting dada ku. Aku Melakukannya dalam keadaan Mata terpejam kerana masih lagi malu dengan Kamal. Setelah berapa ketika aku Mula merasakan sensasi di sekitar kemaluan ku akibat dari rangsangan yang aku lakukan ke atas buah dadaku. Kemudian tanpa disuruh aku mengambil pelincir yang telah aku sediakan dan melumur ke tangan ku serta menyambung kembali perlakuan ke atas buah dadaku. Aku memberanikan diri membuka sedikit Mata ku Dan melihat kedua-dua buah dadaku berkilat dilumuri pelincir sambil tangan ku semakin aktif merangsangnnya. Kamal masih lagi dalam keadaan rileks Dan ku lihat beliau Mula menghisap rokok sambil menyaksikan perlakuan ku.

DisebalikWhere stories live. Discover now