Disebalik Part 19

28.3K 269 43
                                    

Disebalik
Kolabrasi

POV Kak Sue

Disebabkan Intan tidak datang bersama-sama hari ini, jadi aku menjalankan tugasan ku seperti biasa. Setelah selesai mengambil barangan yang diperlukan untuk tugasan, aku mengorak langkah menuju ke pejabat En.kamal. Sebelum aku pergi ke sana, aku Cuba menghubungi En.kamal untuk memaklumkan kehadiran aku disamping memberitahu yang Intan tidak dapat hadir untuk Hari ini. Namun panggilan aku tidak berjawab. Jadi aku mengambil keputusan untuk pergi Dan menunggu dipejabat En.kamal. Sedang aku menghampiri pejabat En.kamal ,aku melihat sosok lelaki yang aku kenal baru keluar dari kereta menuju ke pejabat.

" Assalamualaikum En.kamal.. baru sampai ker..?

"Eh kak Sue..Tak lah..Saya dah sampai tadi..ni turun ambil rokok Saya tertinggal didalam kereta.."

"Patutlah Saya call Tak dapat.."

"Yer..handphone Saya ada di pejabat.."

Ku lihat Mata En.kamal seoalah-olah menelanjangi tubuhku yang memakai jubah berkain lembut ini. Kami pun jalan beriringan untuk ke pejabat.

" En.kamal..ni Saya nak bagitahu ni..Intan Tak dapat hadir Hari ni..takder orang nak jaga anaknya..esok baru dia datang.."

"Ye ker..takper lah..esok pun takper dia datang.."

Sambil itu aku merasakan En.kamal menepuk punggungku. Aku mengalih pandangan mataku kepadanya. Namun En.kamal hanya tersengih.
Setibanya kami dalam pejabat, aku pun melabuhkan punggungku disofa yang ada di pejabat itu.

" Nah..ini resit untuk pembelian Hari ni.."

En.kamal mengambil resit itu sambil meramas tanganku. Aku menarik tanganku dengan segera.

"Alah..kak ni..macam Tak biasa..kenapa nak takut..bukan ada Sapa Kat ni..Kita berdua jer.."

" Saya bukan takut..tapi Saya segan dengan En.kamal.."

Mendengar jawapan aku, En.kamal pun melabuhkan punggungnya disebelah ku.

" Kenapa nak segan kak..macam Tak biasa la plak.."

"Ishh..kak segan lah .kak ni dah tua..En.kamal lain la muda belia lagi.."

En.kamal pun semakin berani dengan meletakkan tangannya diatas paha ku sambil menggosok secara perlahan.

"Kak nak segan apanya..kak pun ok lagi..body pun mantap.."

Aku hanya mendiamkan diri apabila tangan Kamal Mula merangkul pinggangku Dan menjalarkan tangannya ke bahagian buah dadaku. Aku yang terkejut lalu bangun dari tempat duduk. Apabila aku bangun, Kamal tiba-tiba memelukku. Aku Cuba menepis namun pelukan erat dari En.kamal terlalu erat. Tanpa memberi aku ruang untuk bersedia, Kamal terus mengucup mulutku dengan ganas. Bibir ku dihisap dengan rakus. Aku yang Cuba melawan menumbuk belakangnya berkali- berkali. Namun tindakan ku semakin perlahan apabila lidah Kamal Mula meneroka ke dalam mulut ku. Tangan Kamal Mula meramas-ramas punggungku sambil mulutnya tidak berhenti mencium ku. Terus-terang aku katakan permainan aku dengan Kamal sebelum ini seolah-olah membuka satu dimensi baru dalam hubungan seks ku. Kepuasan yang telah lama tidak dapat aku kecapai dapat dirasai kembali apabila bersama Kamal. Apabila melihat perlawanan aku yang semakin lemah, Kamal semakin berani dengan Mula memasukkan tangannya didalam baju ku. Buah dadaku diramas diluar coli. Begitu juga dengan punggung ku yang kini diramas oleh Kamal diluar seluar dalam ku.

" Kak nak lagi kan..Kali ni kak ikut jer apa saya nak..nanti macam biasa Saya bagi upah.."

Aku hanya memandang Muka Kamal tanpa memberi sebarang jawapan. Kamal Mula membuka zip jubahku Dan kini aku hanya berpakaian dalam Dan tudung ku juga telah ditanggalkan.
Kamal kemudiannya duduk di atas sofa Dan mengarahkan aku melutut di hadapannya. Kamal Mula membuka zip seluarnya Dan mengeluarkan zakarnya. Aku yang melutut depannya hanya memerhatikan zakar yang keras terpacak dihadapan ku. Kamal kemudiannya memegang kepala ku Dan memberi isyarat untuk aku menghisap zakarnya. Tanpa sebarang perlawanan, aku hanya mengikuti arahan beliau. Aku Mula menghisap zakar Kamal. Bermula dengan langkah perlahan, kini aku Mula hilang kawalan. Peristiwa lepas bersama Kamal kembali bermain difikiran ku Dan membuatkan aku semakin ghairah. Zakar Kamal kini hampir sepenuhnya berada didalam mulut ku.

DisebalikWhere stories live. Discover now