Disebalik
IntimKamal bergerak ke arah ku Dan kini beliau betul-betul berdiri disebelah ku. Kemudian beliau memegang kedua-dua belah bahu ku Dan memusingkan badanku menghadapnya. Muka ku betul-betul menghadap ke arah kebahagian pusatnya.
"Buka.."
Aku mendongakkan Muka ku
seolah -olah memohon pengertian arahannya. Kamal menganggukkan kepalanya. Aku Mula memahami arahannya. Aku dengan perlahan membuka Tali pinggang Dan seterusnya membuka seluar beliau. Aku memandang Muka Kamal sekali lagi seolah-olah meminta kepastian adakah tindakan aku ini betul. Kamal hanya tersenyum. Aku mengerti akan maksud Kamal itu. Aku melihat benjolan membesar dari luar seluar dalam Kamal. Aku kemudiannya melorotkan seluar dalam Kamal ke bawah dan terpancul zakar Kamal yang separuh keras. Aku kemudiannya memegang Dan melurut zakar Kamal dengan perlahan.."Jangan guna tangan.."
Aku kemudian mengubah posisi tanganku ke kedua-dua belah paha Kamal. Kini hanya mulut ku saja yang menjalankan tugas. Lidahku Mula memainkan peranan dengan menjilat sekeliling kepala zakar Dan seterusnya ke seluruh batang zakar. Sedang aku baru Mula hendak beraksi Kamal mengubah posisinya. Seluar panjang Dan seluar dalam Kamal sudah tidak lagi berada ditubuhnya. Kini Kamal hanya berbaju. Kamal duduk diatas meja Dan menarik aku yang Masih duduk di kerusi menghampirinya.
"Sambung..hisap.."
Aku akur dengan arahannya. Aku Mula memasukkan zakar Kamal ke dalam mulut ku. Pergerakkan kepala ku mula turun Naik. Sesekali aku menjeling Kamal dan Aku lihat Kamal menikmati permainan mulut ku. Kamal seterusnya memegang zakar Dan menghalanya ke atas..
"Intan..hisap telur abang.."
Aku akur dengan arahannya Dan Aku Mula memfokuskan permainan lidah Dan mulut ku kedua-dua buah zakar Kamal. Aku jilat Dan Aku kemam kedua-dua buah zakar Kamal bergilir-gilir.
"Urghhh..sedap..Intan.."
Terdengar erangan Kamal yang dilanda kenikmatan hasil permainan mulut ku.
"Turun bawah lagi Intan.."
Aku Mula tidak faham arahan Kamal ini. Tiba-tiba Kamal memegang kepala aku Dan menghala Muka aku ke arah punggung nya..
"Keluarkan lidah..jilat..Dan main-main Kat situ"
"Ishhh..geli lah boss...Intan Tak pernah buat.."
Kamal Mula meninggikan suaranya.
"Aku suruh ..kau buat..bukan mati pun.."
Kamal dengan kasar memegang kepala ku dengan sebelah tangan Dan menekannya ke bahagian punggungnya. Kamal kini dalam posisi terkangkang diatas meja Dan Muka aku tersembang dibahagian punggungnya. Kepala aku ditekan Dan dipandu ke atas Dan kebawah.
"Keluarkan lidah tu.."
Aku cuba sebaik mungkin. Aku Mula menjulurkan lidah ku seperti yang diminta. Aku Cuba melakukan aksi tersebut sambil terpejam Mata.
"Perghhh..memang terbaik lah Intan.."
Kamal begitu menikmati permainan ini sedangkan aku pula berasa geli, hendak muntah Dan sebagainya. Aku Cuba sebaik mungkin dengan lidah ku terus meneroka bahagian punggung Kamal dan lubang punggungnya. Akhirnya berasa tidak tahan, aku menepuk paha Kamal berkali-kali, baru lah Kamal melepaskan pegangan tangannya di kepala ku. Apabila sudah bebas, aku membuka Mata ku Dan melihat bahagian punggung Kamal berkilat termasuk lubang punggungnya.
"Sedap tak?.."
Kamal bertanyakan kepada ku.
" Geli lah boss. Mana pernah buat camni"
YOU ARE READING
Disebalik
RomanceMengisahkan seorang Suri rumah tangga yang didalam dilemma membuat keputusan disebabkan desakan hidup.