(3)

179 13 0
                                    

(Unicode)

"သရဲအိမ်ကို လျှောက်လည်ခဲ့ကြတာ ဘယ်လိုလဲ ကလေးတို့?"

Hyunsuk သည် ဘာမှမဖြစ်ခဲ့သည့်အတိုင်း ပြန်လာကြသည့်သူများကို အပြုံးတစ်ခုနှင့်ဆီးကြိုကာ မေးသည်။

Junghwan : "hyung တွေရဲ့အော်သံကြောင့် ကျွန်တော်တောင် ကြောက်ချိန်မရလိုက်ပါဖူး Hyunsuk hyung ရာ"

Asahi : "အဲ့ဒီအော်ကြတဲ့သူတွေထဲ ကျွန်တော်မပါဖူးနော် Hyunsuk hyung။ ကျွန်တော်ဆို ဘာမှမဖြစ်ဖူး"

Mashiho : "အတုအယောင်ဆိုတာသိပြီးသားမို့လို့ ကျွန်တော်လည်းအဲ့လောက်မကြောက်ပါဖူး"

Jeongwoo : "ကျွန်တော်ရောပဲ...အဲ့လောက်ကြောက်စရာမကောင်းပါဖူး"

ဤတွင် Jaehyuk က၀င်ပြောလာသည်။

"Jeongwoo yah...shiho နဲ့ sahi ပြောတာကို ငါလက်ခံနိုင်ပေမယ့် 'Jaehyuk hyung..jaehyuk hyung' ဆိုပြီး ငါ့ကိုမလွှတ်တမ်းဖက်ထားတဲ့မင်းက မကြောက်ဖူးပြောတာတော့ မဟုတ်သေးဖူးထင်တယ်။"

ဤတွင် Jeongwoo က ပျာယာခတ်သွားကာ...

"ဘယ်သူကဖက်ထားနေလို့လဲ?"

Haruto : "Jeongwoo yah.. ကြောက်တယ်ဆိုပြီးအမှန်အတိုင်း ၀န်ခံလိုက်လည်းရတယ်။ ဘာမှမဖြစ်ဖူး။"

Jeongwoo : "Haruto! မင်းလည်းကြောက်တာပဲမလား? အတူတူကိုလာပြောနေတယ်"

Haruto : "ဟုတ်တယ်လေ။ ငါကြောက်လို့ Junkyu hyung အနားမှာ ကပ်နေခဲ့တာကို..."

Doyoung : "အဲ့ဒီတော့ အကျဥ်းချုပ်က ကျွန်တော်တို့ အားလုံးပျော်ခဲ့ကြပါတယ်။ hyung တို့လည်းအဆင်ပြေတယ်မလား?"

Doyoung က စိတ်မကြည်သည်မှာ သိသာနေသော Jihoon ကို အရိပ်အခြေကြည့်လျက်မေး၏။ သို့သော် ထိုမေးခွန်းကို Hyunsuk ကအစား၀င်ဖြေလာသည်။

"အင်း...အင်း...မပြေစရာဘာရှိမှာလဲ... ဒီမှာမင်းတို့ရဲ့အအေးတွေ...။ ဒီနေ့ ပျော်စရာအချိန်တွေဖြစ်ခဲ့တာမို့လို့ အားလုံးလည်း ကောင်းကောင်းအနားယူကြ။ ဟုတ်ပြီနော်"

"Nae...hyung"

"ဟုတ်ကဲ့...ကျွန်တော်တို့အတင်းခေါ်လာလို့ hyung လည်း ပင်ပန်းသွားရပြီ"

"ကျေးဇူးပါ hyung"

"ကဲ အဲ့တာဆို အခုငါတို့ပြန်ကြတော့မလား?"

Prank // HoonsukWhere stories live. Discover now