Benjamin

14 3 0
                                    

Jack era sprijinit de tocul ușii privindu-ne din semiîntuneric . Ochii lui erau aproximativ strălucitori , o rază a lunii trecând fix peste ochii lui gri . După ce vede că ne holbăm speriați la el se apropie liniștit . Privirea lui mă analizează de parcă e prima oară când mă vede și pe urmă , ca un prădător , ochii lui se întorc lent spre Lili .

- Jack ... șoptesc dar când privesc la mâna lui o lama cuțitului strălucește în lumina lunii . Jack , nu ! mă reped să-l prind dar a fost prea rapid , era în spatele lui Lili cu cuțitul la gâtul ei .

- Jack , nu fă nimic nesăbuit . încearcă Cain vrând să se apropie .

- Dacă mișcați vreun mușchi , o decapitez , lent și dureros. șoptește și nimeni nu mai mișcă . Vreau doar să vorbesc cu draga noastră prietena .

- Jack , te rog , nu trebuie să faci ...

- Liniște . spune apăsând ușor lama de gâtul lui Lili și atunci când văd un firișor de sânge îi fac semn lui Jack că facem liniște .

- Te implor , Jack . Nu mă ucide .spune Lili plângând .

- Un singur lucru am de spus și vă puteți continua bârfa . șoptește Jack din nou. Dacă unul din voi , inconștienților , complotează pe la spatele meu , o să vă tai și o să hrănesc animalele din pădure cu voi .

O lacrimă de a lui Lili se scurge pe lama cuțitului și Jack ia cuțitul de la gâtul lui ei . Linge lama cuțitului care era uns cu sângele și lacrimile lui Lili . Se linge ușor pe buze și se îndepărtează. Dar Lili sare revoltată de pe fotoliu .

- De ce mă rănești doar pe mine ? Nu numai eu am vorbit ! Jack se oprește în loc și își întoarce capul doar puțin spre noi .

- Dintre toți , tu ești singura care vorbește urat despre cine nu trebuie . Te descurci să îți ții limba în gură sau vrei sa mă ocup eu de ea ? ridică ușor cuțitul în aer .

- Nu , Jack ! Ne descurcăm , mă ocup eu personal . spun punându-i mâna pe umăr .

Aștept să îmi taie un deget cu cuțitul dar doar se uită câteva secunde la mine apoi își smuncește umărul și pleacă . Eu mă uit șocat la mâna mea și pe urmă la ceilalți .

- A-ți văzut și voi asta ? întreb nevenindu-mi să cred .

- Se pare că cineva începe să aibă un preferat . Și fi sigur , Ben , că nu e Lili . spune Cain . Eu mă duc să caut bandaje , voi ar trebui să vorbiți .

Mă duc la Lili care stătea pe fotoliu și își trăgea nasul . Eu îmi scot o batistă și după ce îi șterg lacrimile de pe față i-o întind să își sufle nasul . Ea privea gânditoare în gol .

- Lili , înțeleg prin ce treci dar trebuie să te abții . Nu mai poți să o jignești pe Roux așa . Chiar vreau sa te protejez dar ai văzut în ce situație am fost acum câteva minute .

- E numai vina ei ! Sigur ea i-a spus să facă asta , ăsta a fost doar un motiv .

- Atunci hai să nu îi mai dăm motive . Roux nu ar vrea să pățești ceva .

- Serios , Beni ? Tu te auzi ? întreabă ea furioasă .

- Lili , ești prietena mea și ea a spus că nu o să-ți facă rău . Prietenii mei sunt și prietenii ei . Nu lua în seamă amenințările , tu nu vezi că așa vorbește și cu mine . eu îi zâmbesc trist și ea se aruncă în brațele mele .

- Oh , Beni . Vreau din nou la castel , vreau din nou să fiu răsfățată. se plânge și eu oftez , ar putea fi și ea un pic mai dură.

- Mâine merg cu rebelii , ce vrei să îți aduc ca să stai cuminte până mă întorc ? spun râzând și ea se înveselește complet .

- Vreau o cremă de față din petale de trandafir roșu dar să nu conțină și miere , nu îmi place aceea . spune zâmbind larg.

- Bine , bine . O cremă de față din petale de trandafir roșu fără miere. Dar promiți că nu o sa o mai jignești pe Roux ? întreb serios .

- Promit . O să fiu foarte cuminte și o să-mi îndeplinesc misiunea. spune cu o voce de copil .

- Bine. Acum haide să te pansăm și pe urmă la somn .

- O să mă trezești și pe mine când pleci ?

- Nu , mai bine te odihnești .

- Bine și așa au început să îmi apară cearcăne . își pipăie ușor obrajii. Ți se pare că pielea începe să-mi pălească ? Ar trebui să stau mai mult la soare . se concentrează pe pielea de pe fața ei în timp ce eu îi pansez gâtul .

Of , Lili ...Dacă te-ai mai gândi și la altceva în afară de cum arăți și alte prostii...

Regalitate : Rosalie Hawksley Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum