3 - All together

771 63 45
                                    

Katsuki hâlâ binanın içinde saklanırken, Shoto dışarı çıkmış zıplıyor, kollarını havada sallıyor ve dikkatlerini çekmek için zombilere sesleniyordu.

Shoto : HEEY!! BU TARAFA GELİN SİZİ APTALLAR!

Bunun üzerine zombiler Shoto'yu fark etti. Yönlerini ona doğru çevirerek koşmaya başladılar.

Shoto : Ananı geliyorlar!!

Shoto, sokağın yukarısına doğru koşmaya başladı.

Zombiler gidince Katsuki, binadan dışarı fırladı ve arabanın yanına koştu, hızla arabaya bindi ve Shoto'nun koştuğu yöne doğru sürdü.

Shoto : Kahretsin! Yetişmek üzereler. Nerede kaldı bu? Kesin beni öldürmeyi planlıyordu!

Shoto koşmaktan yorulmaya başladığı sırada Katsuki arabayla onun yanında durdu ve konuşmak için arabanın camını açtı.

Katsuki : Atla güzelim.

Shoto : Sonunda!

Shoto hızla arabanın arka kapısını açtı ve arabaya bindi ama daha kapıyı kapatamadan Katsuki anında gaza bastı.

Shoto : Biraz bekleyemiyor musun?

Katsuki : Arkadan zombiler geliyor farkındaysan.

Shoto : Her neyse...

Katsuki : Ön tarafa gelsene.

Shoto : Yok böyle iyiyim.

Katsuki : Evden çıkarken arabanın arkasına zombi girdiğini fark ettim ve orada öldürmüştüm vücudunu dışarı attım ama belki oraya bir parçası düşmüş olabilir. ( Olaya bak. )

Shoto : Ne?

Katsuki : Tabii senin için sorun olmazsa orada oturmaya devam edebilirsin. *Sırıtır*

Shoto hemen arka koktuktan ön koltuğa geçmeye çalıştı. Ayağını Katsuki'nin kafasına vurmasına rağmen sonunda geçmeyi başardı.

Katsuki : Seni- Aptal mısın düzgün geçsene!

Shoto : İğrenç! Niye baştan söylemiyorsun öyle bir şey olduğunu!? Ya virüs bulaşırsa?

Katsuki : İnandın mı? Bu kadar korkak olduğunu bilmiyordum.

Shoto : Ha?

Katsuki : Yalan söyledim.

Shoto : Şerefsiz!

Katsuki : Ağla.

Shoto : Tekrar arkaya geçeceğim!

Katsuki : Lan otur oturduğun yerde valla atarım arabadan! Zaten istesem basar giderdim ama dua et gelip seninle uğraştım yoksa orada geberip giderdin!

Shoto : Lanet olsun!

Katsuki : Tak şu emniyet kemerini de! Hızlı gidiyoruz ani duruş yaparsam uçarsın amına koyayım.

the dead city - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin