4 - First night

756 63 58
                                    

Shoto, odadan çıktıktan sonra Katsuki'nin uykusu kaçtığı için duş almak için banyoya gitti. Katsuki, Shoto'nun aksine terliyordu, bu yüzden soğuk bir duş onun için sorun olmazdı. Denki, Shoto için atıştırmalıklar hazırlarken, Shoto, masanın yanında bir sandalye çekip oturdu ve onu bekledi.

Shoto : Yani şimdi bu evde sıkışıp kaldık mı?

Denki hazırladığı yiyecekleri masaya yerleştirirken onunla konuşuyordu.

Denki : Şimdilik öyle görünüyor.

Shoto : Zaten buradan çıksak nereye gideceğiz ki, sokaklar zombilerle dolu onlarla başa çıkamayız.

Denki : Evet, dışarıda kalanlar için çok zor olmalı. Sanırım bildiğimiz kadarıyla virüs sadece ısırıldığında bulaşıyor.

Shoto : Aynen, başka türlü havadan falan bulaşsaydı bize de bulaşırdı.

Denki : Neyse ki şu anda güvendeyiz, en azından zombiler burayı da basana kadar.

Shoto : Eğer virüs sadece bu şehirdeyse tek kurtuluş yolumuz şehri terk etmek olabilir.

Denki : Virüs diğer şehirlere de ilerlemediği sürece büyük ihtimal öyle olacak ama belki de çoktan ilerlemiştir.

Shoto : Cidden ben rüyada falan mıyım ya? Bu yaşadıklarımız çok saçma.

Denki : Hayır, kesinlikle bir filmin veya hikayenin içindeyiz ve ana karakter biziz.

Shoto : O zaman sonuna kadar hayatta kalacağız.

Denki : Sanırım... Ah, tabii ki bazen ana karakterler de ölüyor.

Shoto : Öyle bir şey olmayacak.

Denki : Hm umarım mutlu bir son olur.

Shoto : Bu arada, hâlâ bu binada yaşayanlar var mıdır?

Denki : Evet, bina güvenli olduğu için kimsenin evden çıkmadığını düşünüyorum.

Shoto : Eh, en azından yalnız değiliz.

Shoto, Denki ile sohbet ederken bir yandan da yemeğini yedi ve karnını doyurdu.

Biraz sonra Katsuki, beline sarılı bir havluyla yarı çıplak banyodan çıktı. Boynundaki diğer havluyla ıslak saçlarını kurulayarak Denki'nin odasına doğru yürüyordu.

Katsuki, odaya girene kadar Shoto ve Denki'nin gözleri onun üzerindeydi. Kaslı vücudu gerçekten ateşli görünüyordu ve bakmamak elde değildi. Katsuki iki salağın kendisine baktığını görünce onlara sert bir bakış atıp odaya girdi. Sonunda, dalıp giden Shoto ve Denki'yi kendine getiren şey Katsuki'nin kapıyı çarpması oldu. Böylece hemen toparlandılar.

Shoto : *Yutkunur*

Denki : ...Pşt! Todobro, nereye bakıyordun?

Shoto : N-nereye bakıyor muşum? *Kızarmış*

Denki : Bakugo'ya bakıyordun.

the dead city - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin