6 - Leaving home

680 58 36
                                    

Sabaha doğru ilk Katsuki uyandı ve Denki'nin hâlâ uykuda olduğunu gördü. Dışarıdan ses gelmiyordu. Zombiler gitmiş olmalıydı. Katsuki kontrol etmek için kapıya gitti, önündeki dolabı biraz kenara çekti ve kapı gözetleme deliğinden baktı. Gerçekten de, görünürde zombi yoktu.

Katsuki, bu fırsatı değerlendirip bir an önce buradan çıkmak istedi, bu yüzden gidip Denki'yi uyandırmaya çalıştı.

Katsuki : Hey Kaminari uyan hadi!

Denki : Hm... Beş dakika daha anne...

Katsuki : Ne annesi lan, kalksana hazırlanmamız gerek!

Denki : Tamam, tamam...

Katsuki : Acele et!

Katsuki, Denki'nin uyanmasını beklerken, Shoto'yu uyandırmak için odasına girdi. Shoto, yorganı tamamen üzerine çekmiş uyuyordu.

Katsuki : ( Böyle nasıl boğulmuyorsunuz? )

Shoto'nun yanına gidip üzerindeki yorganı çekti ve uyanması için seslendi.

Katsuki : Todoroki, gidiyoruz kalk hadi.

Shoto'dan hâlâ ses yoktu.

Katsuki : Hey sana diyorum aptal! Bir de beni uyandırmayı unutmayın diyordun.

Shoto : Mmh...

Katsuki, Shoto'yu uyandırmak için dürterken, Shoto bir anda Katsuki'nin elini tuttu, onu yatağa çekti ve koluna sarıldı. Katsuki bir an afalladı ve şimdi yatakta Shoto'nun yanında oturuyordu.

Katsuki : Huh!?

Shoto : Biraz daha uyuyalım lütfen...

Katsuki : Aptal mısın yarım!?

Shoto : ...Yanımda kal.

Katsuki : Sen uykunda mı konuşuyorsun?

Shoto : Hm, sıcaksın~

Katsuki : Ne saçmalıyorsun? Uyan artık lan!

Shoto, Katsuki'nin elini kendine doğru çekti ve yanağına koydu.

Katsuki : Oi, ne yapıyorsun!?

Shoto : Benim olmanı istiyorum.

Katsuki : SEN CİDDİ MİSİN!?

Katsuki, Shoto'nun yanından kalktı ve hemen üzerinde durdu, iki kolunu bileklerinden başının yanına sabitlerken Shoto'nun gözleri kapalıydı.

Katsuki : Eğer uyanmazsan seni öp-

Denki : Kanka çıkacak mıyız- OHWWW!

Katsuki : !?

Denki girdiği odadan hızla geri çıktı.

Katsuki : Siktir!

Bütün bunlar olurken Shoto hiç rahatsız olmamış ve uyumaya devam ediyordu. Katsuki, onun üzerinden kalkmadan önce komodinin üstündeki bir bardak suyu aldı ve Shoto'nun yüzüne döktü. Neye uğradığını şaşıran Shoto, aniden gözlerini açtı ve kalkmaya çalışırken yüzüne dökülen su yüzünden nefesi kesildi.

the dead city - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin